Miksi miehet eivät kiinnostu minusta? En saa esim. baarissa ikinä seuraa..

  • Viestiketjun aloittaja "Isabella"
  • Ensimmäinen viesti
"Isabella"
Tai jos seuraa joskus HARVOIN joku tarjoaa, niin kyseessä on joku 30vuotta minua vanhempi kaljamahainen mies.

Olen kaikella tapaa ihan normaali, nätti ja avoin ihminen..

Menee vaan pikkuhiljaa itsetunto, kun kavereilla on aina tanssittajia jne..
 
tiedäntiedän
Olet joko

A) Nyrpeä, eli et hymyile, olet jollain lailla nenä pystyssä ja hapan muita ihmisiä kohtaan. Äläkä luule, että jos käyttäydyt ylimielisesti niille "vähemmän komeille" kaljamahoille, etteikö komistukset ja nuoremmat seuraisi käytöstäsi. Kaikki huono ja ylimielinen käytös muita kohtaan alentaa pisteitäsi, kun taas ystävällinen käytös muita kohtaan saa monetkin paikalle juttelemaan.

B) ET HYMYILE. Bongaa baarin ihanuss, ja HYMYILE! Ilman hymyä ja silmiin katsomista kukaan ei lähesty sinua!

C) Viimeinen on inhottavin sanoa, mutta olet "ruma", eli pukeudut vääränlaisiin, sinulle sopimattomiin vaatteisiin, tai et osaa yhtään korostaa parhaita puoliasi.

Näistä jokin se on, joten mikä?
 
Hot chick
Joko olet ruma tai pukeudut väärin. Itse pukeudun seksikkäästi ja olen kaunis. Voin olla kuinka tahansa nirppanokka kusipää hyvänsä niin aina riittää seuraa
 
"Entinen Ksantippa S."
Alkuperäinen kirjoittaja tiedäntiedän;27821338:
Olet joko

A) Nyrpeä, eli et hymyile, olet jollain lailla nenä pystyssä ja hapan muita ihmisiä kohtaan. Äläkä luule, että jos käyttäydyt ylimielisesti niille "vähemmän komeille" kaljamahoille, etteikö komistukset ja nuoremmat seuraisi käytöstäsi. Kaikki huono ja ylimielinen käytös muita kohtaan alentaa pisteitäsi, kun taas ystävällinen käytös muita kohtaan saa monetkin paikalle juttelemaan.
Jos nuorehko nainen hymyilee kaikille viisikymppisille kaljamahoille, eivät ne komistukset oikeasti pääse illan aikana edes puhe-etäisyydelle :)

Minä en osaa sanoa muuta kuin että kannattaa olla oma itsensä.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"Isabella"
En ole ruma. Osaan pukeutua hyvin ja vartalolleni sopivasti. Mä nimenomaan (vähän omakehu haisee;) ) olen todella hyvä pukeutuja ja nään paljon aikaa ja vaivaa sen suhteen, mikä sopii juuri minun kropalleni.
 
hhm
Siis nyrpeä ja/tai hymytön? Epätoivoinen? Luovuttanut?

Ikävä tilanne kyllä, mutta ehkä vaikka sun perusilme on torjuva tai vihainen, joillain on, vaikka huippuja tyyppejä olisivatkin.
 
Iloisuus, sosiaalisuus, hymy = miehet kiinnostuu, vaikka et haluaisikaan
Itseäni ärsyttää,kun olen liian "kiltti", näille jotka tulevat tuttavuutta tekemään ja sitten heistä ei meinaa päästä millään eroon. Mutta aina vaan jään heidän kanssaan juttelemaan, mutta teen heti alussa selväksi, että olen varattu, en etsi seuraa, en avointa, en salaseuraa, en mitään. Yleensä mies alkuun ymmärtää, mutta jäävät silti heittämään juttua ja aina sama kaava: sinun kanssa on niin kiva jutella, hymysi houkuttelee luoksesi, olet niin mukava...sitten alkaakin ehdottelut, vonkaamiset, salaseura ehdotukset....ja pitää joko olla tosi töykeä tai karata paikalta, että pääsee eroon.
 
"Entinen Ksantippa S."
Iloisuus, sosiaalisuus, hymy = miehet kiinnostuu, vaikka et haluaisikaan
Itseäni ärsyttää,kun olen liian "kiltti", näille jotka tulevat tuttavuutta tekemään ja sitten heistä ei meinaa päästä millään eroon. Mutta aina vaan jään heidän kanssaan juttelemaan, mutta teen heti alussa selväksi, että olen varattu, en etsi seuraa, en avointa, en salaseuraa, en mitään. Yleensä mies alkuun ymmärtää, mutta jäävät silti heittämään juttua ja aina sama kaava: sinun kanssa on niin kiva jutella, hymysi houkuttelee luoksesi, olet niin mukava...sitten alkaakin ehdottelut, vonkaamiset, salaseura ehdotukset....ja pitää joko olla tosi töykeä tai karata paikalta, että pääsee eroon.
Minulla on useampikin ystävä, joilla on sama "ongelma". Tosin itse naisena näen, että heidän käytöksensä muuttuu ihan selkeästi, kun juttukaverina on tuntematon mies. Ihan kuin jokin sinkkuajoilta peräisin oleva käyttäytymiskoodi naksahtaisi päälle heidän itsensä sitä tajuamatta. Pitkiä katseita luoden ja hiuskiehkuraa sormen ympärille pyöritellen kerrotaan että "mä olen varattu".

Ja sitten ärsyttää ihan hirveästi, kun äijät alkavat ehdotella.

Ylipäätään baarien nonverbaalinen viestintä on aika lystikästä katseltavaa.
 
"Nisu"
Keskityt liikaa ystäviisi? Näytät siltä, että olet tullut baariin vain viettämään tyttöjen iltaa. Menetkö koskaan itse juttelemaan? Menetkö tanssilattialle miesten luo?
 
"Isabella"
Menen kyllä useinkin juttelemaan. Yleensä on ns. vakio: juttelen ja miehet vastaa ihan kohteliaasti ja sitten tulee "sori, mut pitää ettiä kaverit. Palaillaan" ja mies lähtee.
Tanssilattialla eivät innostu mun kanssa tanssimaan.

Olenkohan liian arka vaan..?
 
[QUOTE="Isabella";27821768]Menen kyllä useinkin juttelemaan. Yleensä on ns. vakio: juttelen ja miehet vastaa ihan kohteliaasti ja sitten tulee "sori, mut pitää ettiä kaverit. Palaillaan" ja mies lähtee.
Tanssilattialla eivät innostu mun kanssa tanssimaan.

Olenkohan liian arka vaan..?[/QUOTE]

Mitä juttelet? Oletko liian "tylsä" jutuissasi? Jutteletko vai pommitatko kysymyksiä miehille?
 
"hmm"
ollessasi baarissa, keskitytkö pöydässä täysin kavereihisi tai yksinollessasi näpräämään jotain (kännykkää,lehteä tms.)? olen huomannut että tällöin ei kukaan oikein tule keskustelemaan. mutta kun katselee ympärilleen ja ihmisiä, ei näytä kiireiseltä, mutta ehkä vähän pitkästyneeltä niin seuraa ilmestyy :) ja tottakai baaritiskillä tilatessa kannattaa hymyillä viereiselle komistukselle, siitä usein lähtee heti juttua.
 
Ootkohan sä liian "tyrkky"? Jos miehet pelästyy ja lähtee karkuun?
Mutta kertokaa muutkin millä aloitatte keskustelun baarissa, saadaan me ei niin kiinnostavat ja verbaalisesti lahjakkaatkin vinkkejä :).
 
"Entinen Ksantippa S."
Hirveästi on väliä silläkin, millaisesta baarista on kysymys.

Se juttelutyyli, mikä toimii lavatansseissa, ei toimi coolien nuorten aikuisten näyttäytymispaikassa. Tai se pukeutuminen, mikä sopii kaupungin suosituimpaan yökerhoon, voi lähiöbaarissa olla liian kimalteista.

Taas päästään siihen, että parasta on olla oma itsensä, pukeutua mukavasti ja käydä paikoissa joissa viihtyy. Kaljaa juomalla ja politiikkaa puhumalla hurmaa miehiä, jos on aidosti innoissaan.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja tiedäntiedän;27821338:
Olet joko

A) Nyrpeä, eli et hymyile, olet jollain lailla nenä pystyssä ja hapan muita ihmisiä kohtaan. Äläkä luule, että jos käyttäydyt ylimielisesti niille "vähemmän komeille" kaljamahoille, etteikö komistukset ja nuoremmat seuraisi käytöstäsi. Kaikki huono ja ylimielinen käytös muita kohtaan alentaa pisteitäsi, kun taas ystävällinen käytös muita kohtaan saa monetkin paikalle juttelemaan.

B) ET HYMYILE. Bongaa baarin ihanuss, ja HYMYILE! Ilman hymyä ja silmiin katsomista kukaan ei lähesty sinua!

C) Viimeinen on inhottavin sanoa, mutta olet "ruma", eli pukeudut vääränlaisiin, sinulle sopimattomiin vaatteisiin, tai et osaa yhtään korostaa parhaita puoliasi.

Näistä jokin se on, joten mikä?
Listaan voi lisätä vielä D) liian hyvännäköinen. Suomalaiset miehet pelkäävät liian kauniita naisia, eivätkä edes jurrissa uskalla tulla juttelemaan.
 
[QUOTE="Isabella";27821845]Saatan kysyä hymyillen tyyliin "onko hyvä drinkki" "lähdetkö tanssimaan" " mitäs kuuluu" tai meen, että "moi, oon anna. Mikäs sun nimi on"[/QUOTE]

Mä en tiedä kun en ole koskaan ollut tilanteessa että oisin etsinyt baarista miestä eli olisin ollut saalistus reissulla. Mutta minusta nuo sinun juttelusi kuulostaa juuri isku yrityksiltä eli miehet voi säikähtää sitä.
Itsekin osaan antaa heti pakit jos mies tulee ensimmäisellä repliikillään suoraan iskemään. Mutta yleensä miehet joiden kanssa jään juttelemaan, juttu alkaa ihan jostain älyttömästä---< jäädään heittään juttua---> sit jossain vaiheessa mies voi pyytää tanssimaan/ kysyy saako tarjota jotain. Siinä vaiheessa vastaanaina että voin tanssimaan lähtee, mutta ei sit sen enempää tai aina voi tarjota, kunhan en jää mitään velkaa. Aina mies ei olekaan mitään enempää vailla, ovat itsekin varattuja ja olen viettänyt mahtavia iltoja, ilman mitään taka-ajatuksia, ilman yhteystietojen vaihtelua. Mutta surkean usein mies alkuun sanoo ettei ole vailla mitään, mutta sitten kuitenkin ollaan vailla, vaikka oliskin varattu.
Mutta tämähän ei ole ongelma...ei tuolla baarissa tule niin usein käytyä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi

Yhteistyössä