Miksi miehellä saa olla karvoja mutta naisilla ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dippedidyydaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dippedidyydaa

Vieras
Monen mielestä miehellä pitää olla jonkin verran karvoja, että on miehekäs mies, mutta naisen pitää olla karvaton. Miehellä karvat on nam ja naisella yök. Miksi?!

Ei musta miehellä saa olla sen enempää karvoja kuin naisellakaan. Siisti ja lyhyt puska on paras ;) Rehottavat kainalotkii lähinnä kuvottaa. Säärikarvoja en kyllä silti mieheltä lähtisi ajamaan, vaikka itse en omistani pidäkään.

Mun mielestä sekä miehellä että naisella karvat kuuluvat vain sekä ylä- että alapäähän! En tykkää kaljuista, enkä posliineista! Sen sijaan miehen kainalokarvat ei sikäli häiritse, eikä normaali karvoitus esim jaloissa, rintakarvoja taas inhoon. Naisen jalat ei oo kivan näköset, jos on pitkät mustat karvat, joten ne ja kainalokarvat pitäs poistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Minkä takia se, että ei pidä pahasta hajusta ja rehottavista karvoista kertoisi siitä, että nainen on "vieraantunut itsestään"?

Ne on luonnollisia asioita joista on tehty mukamas ällöttäviä. Ihminen tai tarkemmin nainen, ei saa enää olla luonnollinen. Miehiä se ei tunnu haittaavan mutta naisia kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Minkä takia se, että ei pidä pahasta hajusta ja rehottavista karvoista kertoisi siitä, että nainen on "vieraantunut itsestään"?

Ne on luonnollisia asioita joista on tehty mukamas ällöttäviä. Ihminen tai tarkemmin nainen, ei saa enää olla luonnollinen. Miehiä se ei tunnu haittaavan mutta naisia kyllä.

Nimenomaan näin!

Miehet hyväksyisivät naiset juuri sellaisena kuin he ovat. Mutta jostain syystä naiset muokkaavat itseään: värjäävät hiuksia, laittavat silikonirintoja, meikkaavat, laihduttavat anorektisen laihoiksi, ajavat karvoja jne.
Ja kuitenkin aina kun miehiltä kysytään, he pitävät luonnollisista, muodokkaista naisista.
Ja aina k

Samaa ihmetellyt.
Eräs kaverini on niin fanaattinen että poistattaa käsikarvansakin säännöllisesti heti kun sänki ilmaantuu.
Ja on vielä vaalea ettei karvat ole mitään mustia ja pitkiä.
Kainaloista ja sääristä poistan minäkin mutta että käsikarvatkin.
Eikä myöskään posliini ole mun juttu.

Ja mitä miehiin tulee niin tykkään kyllä että mun ukolla on kaikki karvat mitkä luoja on hänelle luonut.
Edellä mainitsemani kaverin mies kun on samanlainen kaverini kanssa ja poistattaa kaikki karvat (haaruksista en tiedä =) )
Se on mielestäni jo luonnotonta.

Yhteistyössä