Miksi Metsoloiden Helena kuoli?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meni hakemaan kotitilansa ullakolta kehtoa vauvalle (veljensä Kari sanoi, ettei auta) ja kun Helena oli tulossa kehtoa kantaen alas, niin kaatui portaissa. Kuoli sekä Helena että vauva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Meni hakemaan kotitilansa ullakolta kehtoa vauvalle (veljensä Kari sanoi, ettei auta) ja kun Helena oli tulossa kehtoa kantaen alas, niin kaatui portaissa. Kuoli sekä Helena että vauva.

Muistankos oikein että se lapsi eli hetken kuitenkin että siis elävänä syntyi mut kuoli hetken myöhemmin... näin sitten Helenan omaisuus siirtyi tälle lapsen isälle Erkille.
Ja tämäkös otti päähän Karia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Meni hakemaan kotitilansa ullakolta kehtoa vauvalle (veljensä Kari sanoi, ettei auta) ja kun Helena oli tulossa kehtoa kantaen alas, niin kaatui portaissa. Kuoli sekä Helena että vauva.

Muistankos oikein että se lapsi eli hetken kuitenkin että siis elävänä syntyi mut kuoli hetken myöhemmin... näin sitten Helenan omaisuus siirtyi tälle lapsen isälle Erkille.
Ja tämäkös otti päähän Karia.

Joo kyllä just näin. Mutta en nyt muista haudattiinko vauva nyt samaan aikaan äitinsä kanssa vai miten meni. Vai tuliko käsikirjoitus vähän jäljessä?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Meni hakemaan kotitilansa ullakolta kehtoa vauvalle (veljensä Kari sanoi, ettei auta) ja kun Helena oli tulossa kehtoa kantaen alas, niin kaatui portaissa. Kuoli sekä Helena että vauva.

Muistankos oikein että se lapsi eli hetken kuitenkin että siis elävänä syntyi mut kuoli hetken myöhemmin... näin sitten Helenan omaisuus siirtyi tälle lapsen isälle Erkille.
Ja tämäkös otti päähän Karia.

Joo kyllä just näin. Mutta en nyt muista haudattiinko vauva nyt samaan aikaan äitinsä kanssa vai miten meni. Vai tuliko käsikirjoitus vähän jäljessä?!

Vauva haudattiin samaan aikaan kuin Helena. Lapsi eli vain vartin syntymänsä jälkeen. Kuoli Helenan jälkeen.
Helena kuoli verenhukkaan.
 
Aikanaan kun katsoin ks jakson niin se Helenan putoaminen ja Erkin tuska kun se tajuaa Helenan kuoleman on jäänyt niin pysyvästi mieleen etten halunnut näitä jaksoja edes katsoa....
 

Yhteistyössä