Metsolat - vika jakso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sniif
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sniif

Vieras
Nyt se sit loppu... Voi että, jotenkin ollu aivan herkkä päivä, aamun vollasin Uman kuolemaa, koko päivä meni taistellessa uhmiksen kanssa, joka ei edelleenkään nuku ja just ilmotti,et on piirtänyt jalkaansa...
Illalla sit aloin vollata taas, kun tuli sen Metsoloiden vika jakso,se missä ne lauloivat. Että olikikin hyvin kuvattu Suomen kesää, niin kaunista että.

Kuka muuten oli se nainen joka tuli hakee Ristoo? Oliko se opiston reksi tms.??!

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
joku väitti täällä joskus että Erkki menee yhteen sen Riitan kanssa???

Niin menee ja Antti ja Annikki muuttaa kirkolle ja järjestävät lapsilleen perheineen joulun Leppävaaraan ja suku on saanut uusia jäseniä..

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
joku väitti täällä joskus että Erkki menee yhteen sen Riitan kanssa???

tollasta olen aina hämärästi muistellut... mutten itse ole varma.
harmi etteivät näytä nyt sitten sitä joulujaksoa jos sellainen on

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
mulla oli aina sellainen hämärä mielikuva että olis selvinnyt jtn että erkki on karille sukua tms... varmaan päästäni nyt keksin

No mut onhan ne sukua. joku kaukovaaran tytöistä meni naimisiin jonku tilattoman kanssa ja sen tytön isä anto niille leppävaaran tilan.
Että sukua ovat :D Kaukovaarasta kotoisin kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
mulla oli aina sellainen hämärä mielikuva että olis selvinnyt jtn että erkki on karille sukua tms... varmaan päästäni nyt keksin

No mut onhan ne sukua. joku kaukovaaran tytöistä meni naimisiin jonku tilattoman kanssa ja sen tytön isä anto niille leppävaaran tilan.
Että sukua ovat :D Kaukovaarasta kotoisin kaikki.

Ok :D Mulla menee aina kaikki ohi.
Noh on sellanenki muistikuva että olis paljastunut, että annikki on pettänyt...

Siitä siis aikaa ku olet metsolat nähnyt, öö, melkein 10v.

Uusimmat

Yhteistyössä