Miksi melkein kaikki miehet haluavat naisen, joka kokkaa heille?

  • Viestiketjun aloittaja "Kerttu"
  • Ensimmäinen viesti
määää
No miks? Miksi ne haluaisi naisen josta ei ole hyötyä. Kasva aikuiseksi, miehet haluaa puhallettavan barbaran joka tekee kotityöt, ja Suomessa vieläpä tienaakin puolet rahoista.
 
M32
No minä ainakin pidän ruoanlaittotaidottomuutta uusavuttomuutena. Vähän kuin sanoisi, ettei osaa pestä vaatteitaan tai siivota asuntoaan. Miettisin myös, millainen elämänpolku on ollut Suomessa varttuneella ihmisellä, joka ei ole oppinut laittamaan edes muutamia perusruokia henkensä pitimiksi. Laitan itsekin mielelläni ruokaa, joten mitään piikaa en itselleni kaipaa.
 
"äh"
Onko tämä taas joku provo? Miksi näitä tallaisia aloituksia tehtaillaan? Ensinnäkään kaikki miehet eivät varmasti dumppaa naista ruoanlaittotaidottomuuden perusteella. Löytäväthän päihdeeongelmaiset, lihavat, taloudellisessa ahdingossa olevat jne myös uusia kumppaneita kaiken aikaa. Toisekseen, varmasti ap: kin ihan itse ymmärtää, miksi perheellisen ihmisen sukupuoleen katsomatta pitäisi osata laittaa ruokaa.
 
vieras mies
[QUOTE="Kerttu";28901689]:O En vaan tajua.. Miesten kiinnostus loppuu heti kun sanon etten osaa kokata enkä edes opetella.[/QUOTE]Ei sillä ole merkitystä jos sinusta on sen sijaan jotain muuta hyötyä tai omaat edes viehätysvoimaa ja älyä. Jos olet pelkkä läjä nahkaa ja luuta pillun ympärillä niin sillä ei pitkälle pötkitä ja varmasti fiksun miehen takavalot katoavat horisonttiin nopeasti.
 
"Kerttu"
[QUOTE="äh";28901757]Onko tämä taas joku provo? Miksi näitä tallaisia aloituksia tehtaillaan? Ensinnäkään kaikki miehet eivät varmasti dumppaa naista ruoanlaittotaidottomuuden perusteella. Löytäväthän päihdeeongelmaiset, lihavat, taloudellisessa ahdingossa olevat jne myös uusia kumppaneita kaiken aikaa. Toisekseen, varmasti ap: kin ihan itse ymmärtää, miksi perheellisen ihmisen sukupuoleen katsomatta pitäisi osata laittaa ruokaa.[/QUOTE]

Kaikki eivät ole perheellisiä enkä minä ole kenenkään orja tai palvelija.
 
No en ihmettele, jos miehillä lopahtaa kiinnostus tollasten möläytysten jälkeen.

Mä en itsekään halua olla tiiviisti tekemisissä (saati parisuhteessa) miehen kanssa, joka suhtautuu ruoanlaittoon noin ylimielisesti kuin sinä aloittaja ("en osaa kokata enkä edes opetella"), joten ymmärrän hyvin muita kaltaisiani.

Minä voin pääsääntöisesti kokata itse, mutta tykkään siitä, että mies tulee pyytämättä auttamaan esimerkiksi pilkkoen jotain, tehden salaatin tmv.
Inhonväreet tulee sellaisesta "mää en kokkaa eikä mua kiinnosta opetella, mutta syärä mää kyl voin jeeh perkele"-asenteesta.
Varsinkin, kun sellaset miehet on usein vielä nirsoja ruoan suhteen. Hyih.
 
Kyllä mä ainakin haluan miehen joka siivoaa, osallistuu lastenhoitoon ja huolehtii itsestään. Kaikilla on omat kriteerinsä. En mä kokkaillut kun tapailtiin, aloin kokkaamaan kunnolla kun jäin kotiäidiksi ja kyllä mies on onnellinen kun saa hyvää ruokaa ja pääsee valmiiseen ruokapöytään pitkän päivän jälkeen.
 
"äh"
[QUOTE="Kerttu";28901779]Kaikki eivät ole perheellisiä enkä minä ole kenenkään orja tai palvelija.[/QUOTE]

Olettavasti KAKSPLUSSAN palstalla keskustelevat perheelliset/ perheelliseksi haluavat ihmiset.

Ja vielä jatkuu provokatiivinen sävy. Orja? :D
 
"Kerttu"
[QUOTE="äh";28901833]Olettavasti KAKSPLUSSAN palstalla keskustelevat perheelliset/ perheelliseksi haluavat ihmiset.

Ja vielä jatkuu provokatiivinen sävy. Orja? :D[/QUOTE]

Kaikki täälläkään eivät ole perheellisiä mm. minä, Tytsi tai se kebab äijä :D
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28901778]Tietenkin sä miestenvihaaja käännät sen tuollaseksi. Jos mies olisi tehnyt vastaavan aloituksen, niin sä et olisi vastannut noin, vaan olisit haukkunut miehen.[/QUOTE]

En mä miehiä vihaa, vaan mun mielestä se syy, miks moni mies haluaa, et nainen tekee ruuat, on se, ettei ne osaa itse.

Se taas on eri juttu, että onko hirveen hienoo sanoo ettei kiinnosta ees opetella. Mitä ihmettä on siihen asti syönyt ja miks ihmeessä ei yhtään kiinnosta.
 
niin?
Kyllä mäkin oudoksun ihmisiä, jotka ovat niin avuttomia etteivät osaa laittaa ruokaa eivätkä aio edes opetella. Sukupuoleen katsomatta. En vaadi, että minulle kokataan, musta on vaan normaalia että ihminen pystyy tekemään ruokaa, oli sinkku tai perheellinen.
 

Yhteistyössä