Miksi "marinisti" ei pääse lomaileen Italiaan, idolinsa kyllä on siellä ökyilemässä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Salkkarien Salla, vai mikä näytteliän nimi onkaan, on parhaillaan Pohjois-Italiassa. Hän kertoo asiasta maikkarin mölkkyvideoklipissä. Katsoin kuusi kautta Milanon naiset tv-sarjaa ja katsoin/luin myös spoilereita Youtubesta. Italian kielitaito karttui, mutta minulla tuli lievä Italia-ähky. Heitin Roomassa lantin Trevin altaaseen, ja eikös vain piti taian takia palata sinne uudestaan. Minulla on ihana video puistosta, jossa ajelimme polkukärryllä. Eihän siitä alkuun mitään meinannut tulla. Tykkään eniten istua lukutuolissani, ja odottaa seuraavaa matkaani. Se lienee elämäni suurin tähtihetki. Olen jo kuopimassa lähtökuopissani.
Kinnunen tuli vuonna 2006 mukaan MTV3:n päivittäisdraamasarjaan Salatut elämät, jossa hän esitti Laura Kivirannan puheliasta ja utelevaa serkkua Salla Taalasmaata (ent. Tervajoki, Laitela, ja Mattila-Taalasmaa, o.s. Mattila). Roolihahmon luultiin kuolleen sarjassa kevään 2009 viimeisessä jaksossa ravintolan räjähdyksessä, mutta Salla heräsikin eloon ruumishuoneella. Kinnunen jätti sarjan toukokuussa 2009 raskautensa vuoksi, ja hänen roolihahmonsa Salla poistui tv-esityksissä tammikuussa 2010.[4] Hahmo nähtiin spin-off-sarjassa Pihlajasatu, joka esitettiin kesällä 2018.[5] Hahmo palasi runkosarjaan vuonna 2019 kevään päätösjaksossa
 
vierailija
Sanna-jankkaajalla on tänään kiirus trollihommissaan, kun ei ole ehtinyt panettelemaan tätä ketjua. Mikälieoletettua aina ketuttaa/veetuttaa, ja hän näkee punavihreäsekoitusta tunnistaessaan viestini. Keltainen väri olisi vaihtelua. Sen väristä nestettä hänellä tuntuu olevan paljon otsalohkossaan.
 

Yhteistyössä