vierailija
Esim H&M:n mainoksethan on kansainvälisiäno viikottainhan näitä näkee, en mä koskaan pane merkille mikä mainos on kyseessä. niitähän on esim. vaatemainoksia, joissa lapsia esiintyy
Esim H&M:n mainoksethan on kansainvälisiäno viikottainhan näitä näkee, en mä koskaan pane merkille mikä mainos on kyseessä. niitähän on esim. vaatemainoksia, joissa lapsia esiintyy
Juu, mut tää kansaivälisyys koskee aina vaan keekereitä. Koskaan ei mainoksissa näe esim eskimoita tai kiinalaisia.Esim H&M:n mainoksethan on kansainvälisiä
Eskimoille on turha myydä hellemekkoja. Onhan noita aasialaisia ollutJuu, mut tää kansaivälisyys koskee aina vaan keekereitä. Koskaan ei mainoksissa näe esim eskimoita tai kiinalaisia.
Vika on mainoksen katsojassa. Mä en huomioi erivärisiä henkilöitä.Mainoksien päätehtävä tulisi olla mainostettavaa tuotetta asiakkaalle informoiva. Nyt mainoksista et tiedä etkä muista mitä mainostetaan mutta millainen tai ketkä mainoksessa esiintyy muistetaan kyllä. Jotain pielessä markkinoinnissa?
Mut villaneuleet, toppatakit ja farkut varmaan kelpais eskimollekin?Eskimoille on turha myydä hellemekkoja. Onhan noita aasialaisia ollut
Näkee aasialaisia.Juu, mut tää kansaivälisyys koskee aina vaan keekereitä. Koskaan ei mainoksissa näe esim eskimoita tai kiinalaisia.
Kyllä varoitusvärin huomaa pakostikin.Vika on mainoksen katsojassa. Mä en huomioi erivärisiä henkilöitä.
Just..Kyllä varoitusvärin huomaa pakostikin.
oletko sinä värisokeaVika on mainoksen katsojassa. Mä en huomioi erivärisiä henkilöitä.
Mä taidan olla samalla tavalla värisokea.Vika on mainoksen katsojassa. Mä en huomioi erivärisiä henkilöitä.
En ole. Mä en luokittele ihmisiä värin mukaan.oletko sinä värisokea
Eikö vaalea mies voi olla muslimi? Nykyään voi olla hyvinkin todennäköisesti.Siksi koska Koraani kieltää musliminaisia avioitumasta vääräuskoisen kanssa. Toisin sanoen sellainen mainos olisi rikos monikulttuurisuutta vastaan eli rasismia. Jo pelkkä mainoksessa esiintyminen saattaisi lisäksi altistaa naisen ja miehen kostotoimenpiteille naisen suvun puolelta.
Pistää niin vihaks tää mamu pakotusVoi Valio! Oddlygood pilalla. Mainoksessa vaalea nainen ja musta mies. Jää Oddlyt kaupan hyllylle.
Äitiyspakkaus vaalea mies ja tumma nainen. Ei ole uutista tai mainosta, jossa asenteisiimme ei pyritä vaikuttamaan. Voi helposti kääntyä positiivisesta negatiivisen puolelle.Pistää niin vihaks tää mamu pakotus
Missä äityspakkauksessa? Pussilakanan kuosi?Äitiyspakkaus vaalea mies ja tumma nainen. Ei ole uutista tai mainosta, jossa asenteisiimme ei pyritä vaikuttamaan. Voi helposti kääntyä positiivisesta negatiivisen puolelle.
En luule vaan tiedän, että erottaa.Sinäkin siis luulet että muslimin erottaa silmällä muista?
Mistä?En luule vaan tiedän, että erottaa.
Beniksestä.Mistä?
et sitten vissiin asu pääkaupunkiseudullaOikeassa maailmassa (Suomessa) olen nähnyt todella vähän muita yhdistelmiä. Musta/tumma mies + vaalea nainen joo, mutta en ole tainnut KOSKAAN (!!!) nähdä Suomessa valkoinen mies/tumma nainen yhdistelmää. Että miksi sitten pitäis mainoksissa olla?