miksi mä olen vanhus-magneetti? aina ne alkaa juttelemaan, silloinkin kun itse on naama vinossa ja oikeasti

ei vaan jaksais.

Nytkin kävin äkkiä ruokakaupassa. Mielessä pyöri vaan kauppalista ja mahd. pian pois. sivuillekin yritin olla vilkuilematta etten näkis ketään puolituttua jota olis pakko moikata.

eiköhän kassajonossa perässä tuleva pappa alkanut jaarittelemaan jotain mun kauppakassista. sillä oli vielä lapsenlapsi kärrissä ja sit se muksu ujelsi mulle: kaaato tääti mitä paaapppaaa ooon muullee ostaanut ku siiilllää on raaahaa.

HUH!!!!


Käykö muille koskaan näin?
 
Minä! :wave:

Oon niin pieni ja kiltin näkönen vissiin, ko oon aina se jota pyyetään bussipysäkillä auttamaan kännykän käytössä (käyny jo kolmesti), kuuntelemaan nuoruusmuistoja ja kertomaan mistä kassi on ostettu ko on niin hieno.

Yleensä herttasta mutta joskus väsyttää/ketuttaa/itkettää eikä jaksais. Huvittavaa se silti on, että miksi aina minä? :LOL:
 
:D

voihan se tietenkin olla, että vanhukset juttelee ihan kelle vaan joka pysähtyy. ja kassajonossahan pitää pysähtyä, tai bussipysäkillä.

mä oon kyllä huonolla tuulella ollessani niin mörrimöykyn näköinen, että mitenköhän se pappa uskalsi jutella. tai sehän ei nähnyt mun kasvoja heti, kun perässä tuli..
 
minä kanssa liityn joukkoon !

naapurissa asuu ylipuhelias mummo ( huokaus :xmas: ) , mutta sitten hällä on antisosiaalinen pappamies joka kokoajan hoputtaa mummoa,että "tule nyt martta mennään.tule nyt" tai joskus jopa se pappa istuu auton kyydissä ja tööttäilee sieltä kadun varresta, että tule jo.
sillon on aina megakiusaantunutolo.kun toinen kertoo vaan rauhassakaiken makuuhuoneen patterin naksumisesta sikainfluenssa piikillä käymiseen ja pappa taustalla repii pelihousujaan :D
 
ah! tämän mä oonkin unohtanut, kun nykyään en juurikaan käytä julkisia.

Mutta mäkin vedän spukeja puoleeni. Eräänkin kerran linja-autossa istuin tietenkin ikkunapaikalle, niin eiköhän seuraavana kyytiin nouseva spuke änkee mun viereen. ja kaikki muutkin reunapaikat olis olleet vapaana. sitten se örisi jotain ja mä olin liimautuneena siihen ikkunaan melkein kuin jokin akvaarionpuhdistajakala. Kun ei saanut juttuseuraa, niin kaivoi laukkuaan ja alkoi syödä matjesilliä sormin suoraan purkista. Argh!!!
 
minä kanssa liityn joukkoon !

naapurissa asuu ylipuhelias mummo ( huokaus :xmas: ) , mutta sitten hällä on antisosiaalinen pappamies joka kokoajan hoputtaa mummoa,että "tule nyt martta mennään.tule nyt" tai joskus jopa se pappa istuu auton kyydissä ja tööttäilee sieltä kadun varresta, että tule jo.
sillon on aina megakiusaantunutolo.kun toinen kertoo vaan rauhassakaiken makuuhuoneen patterin naksumisesta sikainfluenssa piikillä käymiseen ja pappa taustalla repii pelihousujaan :D
Ihana! :LOL:
 
ah! tämän mä oonkin unohtanut, kun nykyään en juurikaan käytä julkisia.

Mutta mäkin vedän spukeja puoleeni. Eräänkin kerran linja-autossa istuin tietenkin ikkunapaikalle, niin eiköhän seuraavana kyytiin nouseva spuke änkee mun viereen. ja kaikki muutkin reunapaikat olis olleet vapaana. sitten se örisi jotain ja mä olin liimautuneena siihen ikkunaan melkein kuin jokin akvaarionpuhdistajakala. Kun ei saanut juttuseuraa, niin kaivoi laukkuaan ja alkoi syödä matjesilliä sormin suoraan purkista. Argh!!!
:LOL::LOL:
mulle ne tarjoo aina piilopulloa. "ota tyttö tästä..otaaaa nyt vaaaaaann.."
 
äiti 44 v
Minulle on ian kaiken tulleet juttelemaan kehitysvammaiset, vanhukset, mielenterveyspotilaat ja juopot. Se on jo yleinen vitsi tuttavapiirissä ja mieheni kutsuu minua "paskamagneetiksi" mikä on kyllä aika rumasti sanottu noita ihmisryhmiä kohtaan.
 

Yhteistyössä