Miksi mä en voi olla kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja Rumilus?
  • Ensimmäinen viesti
Rumilus?
Siis ulkoisesti kaunis. Katsoin netistä pari kuvaa Miss Helsingistä (en nyt muista nimeä ) ja kyllä hän on kaunis. Samoin Viivi Pumpanen on kaunis.

Mä olen tälläinen tavallinen tallukka josta ehkä oikealla meikillä saa ihan siedettävän. Mä kuitenkin haluaisin siromman nenän, kauniit valkoiset hampaat, vähän isommat silmät, aavistuksen paksummat huulet ja sirommat kasvonpiirteet. Muutenkin haluaisin olla sirompi enkä näin romuluinen.

Huoh. :(
 
ap
Niin ja lisäksi haluaisin tasaisen ihon. Nyt mulla lähes 30-vuotiaalla naisella on edelleen finnejä ja mustapäitä! :headwall: Säärten ja reisien iho ei ole tasainen. Näkyy rumasti varsinkin reisissä ne kohdat mistä karvat kasvaa, tiedättekö mitä tarkoitan? Monissa kauniiden naisten kuvissa ei näy mitään tuollaista.
 
jotain
No ehkä olisit kauniimpi jos keskittyisit niihin piirteisiin, joihin olet tyytyväinen etkä niihin joihin olet tyytymätön. Pitkälti tuo kauneus on yhtä lailla kiinni "kantajasta" kuin katsojastakin.
 
vieras
Mielestäni Viivi Pumpanen ei ole kaunis.
Olen itsekin aika tavallisen näköinen mutta mielestäni silti 10 kertaa kauniimpi.. Kuten näet niin tämä on makukysymys..
Jonkun miehenkin mielestä sinä olet kauniimpi kuin Viivi. Samoin naisen..
Minun mielestäni taas Janina Frostell on todella kaunis nainen, vaikka ei ole mitenkään langanlaiha.. Itse ihailen vähän paksummasta vartalosta kun ite mitoiltani 170/55.
Pää pystyyn nainen!! <3
 
tiäks
Jokaisesta ihmisestä saadaan kaunis.
Meikillä, ja oikealla kampauksella, vaatteilla.
Sekä suurin mikä merkitsee on itseluottamus.
Se on kaunista kun toinen on itsevarma.

Ja haloo, mitä reisikarvoja etsit? Aja pois jos häiritsee.
 
Mamma
Jokainen on kaunis! Kaikki ei vaan välttämättä osaa korostaa omia kauniita puoliansa yhtä hyvin kuin toiset. Älä vertaa itseäsi muihin. :) kuvat netissä ja lehdissä on TODELLA usein käsitelty. Siksi niissä ei näy "virheitä" joita meillä jokaisella on.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiäks:
Ja haloo, mitä reisikarvoja etsit? Aja pois jos häiritsee.
Siis en mä niistä karvoista kirjoittanut vaan niistä kohdista mistä karvat kasvaa. Ajan karvat pois, mutta ne karvan kasvukohdat näkyy pieninä näppyinä. Ei onneksi säärissä niin pahoin.

Auttaisikohan ihon kuorinta?
 
Voi meitä naisia, kun olemme itsellemme niin ankaria!

Muistathan myös, että monissa "kauniiden naisten kuvissa" on tehty photoshopilla korjauksia ihon virheisiin. Joissakin on voitu vähän rintoja kasvattaa ja veistää reisistä pari senttiä pois. En väitä, etteivätkö he olisi luonnossakin upeita ilmestyksiä, mutta "täydellinen" ei ole kukaan.

Monelle varmaan tekis hyvää nähdä itsensä vastaavanlaisessa käsittelyssä: Ammattilaiset meikkaisivat, laittaisivat hiukset, valitsisisivat vaatteet. Ja ammattilainen ottaisi valokuvan. Näkisi ehkä oman arkisen itsensä eri valossa.

Mä tulin jossain vaiheessa siihen tulokseen, että tosi hyvin treenattu kroppa vaatii niin paljon töitä, ettei muut asiat elämässä ovat sitä tärkeämpiä. Siispä mulle riittää, että olen terve. Mulla sattuu olemaan mies, jolle riittää se, että pidän itsestäni huolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiäks:
Ja haloo, mitä reisikarvoja etsit? Aja pois jos häiritsee.
Siis en mä niistä karvoista kirjoittanut vaan niistä kohdista mistä karvat kasvaa. Ajan karvat pois, mutta ne karvan kasvukohdat näkyy pieninä näppyinä. Ei onneksi säärissä niin pahoin.

Auttaisikohan ihon kuorinta?
Sulla on karvatupen tulehdus.
Kun ajat karvat, sipaise alkoholipitoisella kasvovedellä ihoa.

Kuorintakin auttaa mutta luulen että sulla huono höylä tms millä ajelet.
Epilaattori on paras, taikka laser.
 
oletteko katsoneet netistä hollywood-julkkisten kuvia ilman meikkiä? Ihan ovat tavan tallukoinen näköisiä ilman meikkiä, hiustenlaittoa ja stailausta. Naiset rinta pystyyn ja hymyä naamalle! Opetelkaa korostaman parhaita puolianne ja nauttimaan ystävistä ja harrastuksista. Jos joku näyttää aina viimeisenpäälle stailatulta tähtöseltä, en tiedä mitä hänen päänsä sisällä liikkuu..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiäks:
Ja haloo, mitä reisikarvoja etsit? Aja pois jos häiritsee.
Siis en mä niistä karvoista kirjoittanut vaan niistä kohdista mistä karvat kasvaa. Ajan karvat pois, mutta ne karvan kasvukohdat näkyy pieninä näppyinä. Ei onneksi säärissä niin pahoin.

Auttaisikohan ihon kuorinta?
Sulla on karvatupen tulehdus.
Kun ajat karvat, sipaise alkoholipitoisella kasvovedellä ihoa.

Kuorintakin auttaa mutta luulen että sulla huono höylä tms millä ajelet.
Epilaattori on paras, taikka laser.
Ai vuosia ollut karvatupentulehdus? Tuskin.

En nyt puhu mistään punoittavista ja kutiavista näpyistä. Eikö kenelläkään ole tuollaista kuin mulla vaan teillä on aina tasainen sileä iho? :/
 
Hei
Alkuperäinen kirjoittaja katri annikki:
oletteko katsoneet netistä hollywood-julkkisten kuvia ilman meikkiä? Ihan ovat tavan tallukoinen näköisiä ilman meikkiä, hiustenlaittoa ja stailausta. Naiset rinta pystyyn ja hymyä naamalle! Opetelkaa korostaman parhaita puolianne ja nauttimaan ystävistä ja harrastuksista. Jos joku näyttää aina viimeisenpäälle stailatulta tähtöseltä, en tiedä mitä hänen päänsä sisällä liikkuu..
Olen samaa mieltä kanssasi, MUTTA en myöskään ymmärrä sitä ajattelutapaa että ihmiset jotka pitää huolta ulkonäöstään ja ovat kauniisti laitettuja melkeinpä aina eivät olisi ihan samalla tavalla mukavia ja normaaleja ihmisiä kuin sellaiset jotka ei niin panosta ulkonäköönsä. Miksi ulkonäöän perusteella tuomitaan ja tehdään ihmeellisiä johtoopäätöksiä ihmisen luonteesta tai siitä mitä pään sisällä on. Olisiko se osittain kateuttakin. ;)
 
Haloo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiäks:
Ja haloo, mitä reisikarvoja etsit? Aja pois jos häiritsee.
Siis en mä niistä karvoista kirjoittanut vaan niistä kohdista mistä karvat kasvaa. Ajan karvat pois, mutta ne karvan kasvukohdat näkyy pieninä näppyinä. Ei onneksi säärissä niin pahoin.

Auttaisikohan ihon kuorinta?
Sulla on karvatupen tulehdus.
Kun ajat karvat, sipaise alkoholipitoisella kasvovedellä ihoa.

Kuorintakin auttaa mutta luulen että sulla huono höylä tms millä ajelet.
Epilaattori on paras, taikka laser.
Ai vuosia ollut karvatupentulehdus? Tuskin.

En nyt puhu mistään punoittavista ja kutiavista näpyistä. Eikö kenelläkään ole tuollaista kuin mulla vaan teillä on aina tasainen sileä iho? :/
Huono terä millä leikkaat ja huono jälkihoito, siinä syy. Toiseksi toisilla on herkempi iho.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiäks:
Ja haloo, mitä reisikarvoja etsit? Aja pois jos häiritsee.
Siis en mä niistä karvoista kirjoittanut vaan niistä kohdista mistä karvat kasvaa. Ajan karvat pois, mutta ne karvan kasvukohdat näkyy pieninä näppyinä. Ei onneksi säärissä niin pahoin.

Auttaisikohan ihon kuorinta?
Sulla on karvatupen tulehdus.
Kun ajat karvat, sipaise alkoholipitoisella kasvovedellä ihoa.

Kuorintakin auttaa mutta luulen että sulla huono höylä tms millä ajelet.
Epilaattori on paras, taikka laser.
Ai vuosia ollut karvatupentulehdus? Tuskin.

En nyt puhu mistään punoittavista ja kutiavista näpyistä. Eikö kenelläkään ole tuollaista kuin mulla vaan teillä on aina tasainen sileä iho? :/
Huono terä millä leikkaat ja huono jälkihoito, siinä syy. Toiseksi toisilla on herkempi iho.
Niin.
Ja jos ei täältä saadut neuvot kelpaa, ei sitten.

 
Kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiäks:
Ja haloo, mitä reisikarvoja etsit? Aja pois jos häiritsee.
Siis en mä niistä karvoista kirjoittanut vaan niistä kohdista mistä karvat kasvaa. Ajan karvat pois, mutta ne karvan kasvukohdat näkyy pieninä näppyinä. Ei onneksi säärissä niin pahoin.

Auttaisikohan ihon kuorinta?
Sulla on karvatupen tulehdus.
Kun ajat karvat, sipaise alkoholipitoisella kasvovedellä ihoa.

Kuorintakin auttaa mutta luulen että sulla huono höylä tms millä ajelet.
Epilaattori on paras, taikka laser.
Ai vuosia ollut karvatupentulehdus? Tuskin.

En nyt puhu mistään punoittavista ja kutiavista näpyistä. Eikö kenelläkään ole tuollaista kuin mulla vaan teillä on aina tasainen sileä iho? :/
Suuret ihohuokoset? Poltatko tupakkaa?
Kuorintaa suosittelen =)
 
ugly
Naisten lehdissa olevat kuvat on kymmeniä kertoja muokattuja. Niistä on photoshopattu rypyt, arvet, verisuonet jne pois. Tämä kannattaisi kertoa myös niille esiteinitytöille jotka tuskailevat peilin ääressä ja vertaavat itseään malleihin ja muihin julkimoihin
 
rupikonna
Minä olen tismalleen kohtalotoverisi! Aivanko minun suusta nuo jutut! Ja silloinko oikein masentaa niin sanon, että ulla on niin rtl olo eli ruma, tyhmä, läski!!! :D Mulla on liikakiloja jääny synnytyksestä reilut 10 ja ennen olin oikeesti ihan sopunen (kun nyt kuviani katselen, olinhan sen 10 kg laihempi ja silloin luulin olevani läski!)!!! Samoin sellua joka paikassa, joten bikineitä ei oo mun päällä tänä kesänä nähty. Ja naama kukkii kuin horsmainen oja!!! Nenä mulla on aina ollu liian suuri ja hampaat on vinot! MUTTA!!! Mä käyn salilla ja jumpalla, ei vaikutusta kroppaan. En syö makeeta juuri lainkaan ja muutenkin terveellisesti. Ei auta! Paino ei putoa! Hammaslääkärit on aina sanoneet, että ei kannata oikoa hampaita ellei haittaa, koska liian kallis remppa ois muuten! :/ MUTTA!!! Tiiäkkö silti mun mies pitää mua kauniimpana kuin ketään malleista!!! Hän tykkää, että on mistä ottaa kii ja hänen määritelmänsä mukaan kaunis nainen on "mukavan näköinen" eikä "vittumaisen näköinen" niinkuin monet laihat mallit ja muut julkkikset monasti ovat, hänen mielestään! Ja mun mies on komea, tumma ja suklaasilmä! Hän on parasta ikinä, koska jaksaa aina nostaa mut itsesäälin syövereistä!! Jokainen sinne joskus vaipuu, on ihan turha arvostella toisten valituksia näistä asioista, koska ne oikeesti sattuu ihmistä, joka näin tuntee!!! Mäkin oikeesti tunnen itteni niin rupikonnaksi tän saatanan aknen takia ja oon kyllä kokeillu kaikki tähänki, myös roacuttanin eikä sekään vieny ees kolmannen kerran jälkeen pois tätä paskaa mun naamasta! Se ihan oikeesti ihmiset masentaa!!! Koska naama näkyy aina ensiksi jokaisen silmiin! Se on ihosairaus, joka vaurioittaa psyykeä ja rankasti! Tää naisten maailma on niin rankkaa. Tiiän kyl et on ihmisii, jotka ei välitä, mut miten sellasen "älä välitä" selityksen pitäs lohduttaa ihmistä, joka välittää eikä osaa lakata välittämästä?? Toiset ihmiset vaan haluaa näyttää omasta mielestäänkin hyvältä. Sillä tässähän on juuri kyse siitä, että OMASTA mielestä ei näytä hyvältä! Eikä varmasti rupikonnat näytä muidenkaan mielestä! Ja se häiritsee! Mut se on kai meillä van kestettävä!!! Onneks on muita valopilkkuja tässä maailmassa kuin ulkonäkö. Mä otan kaiken ilon irti ihanasta pojastani <3 Hänen näkemisensä osoittaa, että vaik oon ruma omasta mielestäni niin mua silti rakastetaan ihan kympillä ja toisinaan se on enemmän kuin sata jänistä!!! :) Tsemiä ja voimia sulle, aloittaja!!!
 
Kauneus on katsojan silmissä, joten nyt sinne peilin eteen tekemään asennemuutosta. Kummasti alkaa kaunistua kun etsii itsestään kauniita piirteitä eikä vaan huonoja.
Mä en oikeesti ole nähnyt eläissäni kuin kaksi "rumaa" ihmistä, siis sellaista jotka näytti kasvoiltaan vastenmielisiltä ja rumilta, ja heillekin se oli tapaturman aikaansaama asia.
 
itselläni on joskus kausia, että tekee mieli laittaa ja meikata joka aamu, mutta se vie niin paljon aikaa, että kyllästyn parissa viikossa ja unohdan sit joku aamu, et samperi en ees kattonu peiliin ja nyt olen täällä ostarilla. Miltähän näytän. Peilin tuijottelu voi olla myös aika orjuuttavaa ja vie paljon aikaa muilta asioilta. Sopivasti kaikkee, ei liikaa meikkiä, eikä suttusantraakaan, siltä väliltä olis hyvä..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiäks:
Ja haloo, mitä reisikarvoja etsit? Aja pois jos häiritsee.
Siis en mä niistä karvoista kirjoittanut vaan niistä kohdista mistä karvat kasvaa. Ajan karvat pois, mutta ne karvan kasvukohdat näkyy pieninä näppyinä. Ei onneksi säärissä niin pahoin.

Auttaisikohan ihon kuorinta?
Sulla on karvatupen tulehdus.
Kun ajat karvat, sipaise alkoholipitoisella kasvovedellä ihoa.

Kuorintakin auttaa mutta luulen että sulla huono höylä tms millä ajelet.
Epilaattori on paras, taikka laser.
Ai vuosia ollut karvatupentulehdus? Tuskin.

En nyt puhu mistään punoittavista ja kutiavista näpyistä. Eikö kenelläkään ole tuollaista kuin mulla vaan teillä on aina tasainen sileä iho? :/
Suuret ihohuokoset? Poltatko tupakkaa?
Kuorintaa suosittelen =)
En polta tupakkaa. Olisiko sitten suuret ihohuokoset. Ei ne tulehtuneet ole ainakaan.
 

Yhteistyössä