miksi mä olen alkanut näkemään painajaisia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelppa

Vieras
Mä olen seurustellut miehen kanssa joka pahoinpiteli minua. Tästä on jo 10 vuotta aikaa.
Olen alkanut näkemään painajaisia siitä pahimmasta pahoinpitelystä, jossa mm.hyppi päälläni, löi päätäni lattiaan jne. kaikkea en muista, pimeni ns.vintti.
Olin varma että kuolen silloin.

Mutta nyt olen alkanut näkemään painajaisia tästä asiasta.Ja olen alkanut muistamaan lisää tästä pahoinpitelystä ja olen nykyisin hyvin ahdistunut, koska olen tajunnut miten suuressa vaarassa silloin olin.
Mikä mua vaivaa? ei mulla pitäisi olla nyt mitään hätää, en edes seurustele ja olen käynyt terapiassa näiden pahoinpitelyjen takia pari vuotta ja koin että niistä oli apua, mutta miksi nyt taas kaikki yhtäkkiä ahdistaakin ja näen niitä painajaisia?
Alan olemaan väsynytkin,kun kahden viikon ajan olen nukkunut todella huonosti enkä keskellä yötä herättyäni enää uskalla nukahtaa.

Mulla on sellanen käsitys ja omakin kokemus, että ne asiat tuleet mielen käsittelyyn sitten, kun niille on "tilaa", eli vakaammassa elämäntilanteessa ja turvallisessa suhteessa. Vaikka hölmöltä tuntuukin.

Yhteistyössä