Miksi mä luulen, että Bad Virgin ja Scarlett on yks ja sama???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todellakin harmaana....

Vieras
Siis onko ne molemmat ylipainoisia?

Ja molemmilla on yksi lapsi? Vai miksi ihmeessä mä sekoitan ne? :D

Ja tarkoitus ei todellakaan ole loukata ketään! Ihmettelin vaan yks päivä, kun BV on ilmeisesti raskaana ja sit mä olin ihan, että eikö se ollut sinkku, mutta se onkin Scarlett kun on sinkku vai?

Vaikeaa tämä palstailijan elämä... Pitänee ostaa se tiimarivihko :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vierailija:
Ketä hemmettiä kiinnostaa onko jotkut nikit samoja henkilöitä????

Siis en mä epäilly, että ne on sama. Ihmettelen vaan, miksi sotken ne kaksi... Ja miksi sä tulit tähän ketjuun edes mitään kommentoimaan??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis en mä epäilly, että ne on sama. Ihmettelen vaan, miksi sotken ne kaksi... Ja miksi sä tulit tähän ketjuun edes mitään kommentoimaan??

Siksi, että koin aidon hämmästyksenaiheen siinä, mitä jotkut ihmiset oikeasti pohtii! Eikö teillä ole muuta ajateltavaa kun jonkun virtuaalipölöpalstan nimimerkit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siksi, että koin aidon hämmästyksenaiheen siinä, mitä jotkut ihmiset oikeasti pohtii! Eikö teillä ole muuta ajateltavaa kun jonkun virtuaalipölöpalstan nimimerkit?

Eiku mä tosiaan nyt hokasin tän asian, kun molemmat oli tossa Läskin Sulattajat ketjussa. Ne on kaksi eri nimimerkkiä kun ennen oon jostain kumman syystä pitänyt molempien juttuja saman ihmisen juttuina. Hitsi kun vaikea selittää... Sitä raskausasiaa ja sinkkuasiaa on vähän ihmetellyt, mutta asia nyt sit selvisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja entinen neitsyt tampereelta:
Bad Virgin oli ensin neitsyt, mutta se oli paha neitsyt ja neitsyys meni, raskaus tuli ja nysse on Scarletti.

Mä oon kuule vieläkin neitsyt ja raskaana,tietääkseni Scarletin esikoinen on jo 5-6 vuotta?
Ja mun esikoinen 2v5kk..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla menee sekasin bad virgin ja badass :ashamed: ja kaikki muutki sellaset tosi samanlaiset nikit :/ niinku äiti-87 ja äiti-77 jne

No tämä siis oli munkin alkuperäinen pointti. Eli noi nikit menee jotenkin sekaisin ja oon pitänyt niitä samana ihmisenä, kun jutuissa on jotain samaa... Yritin sitä just kysellä, että mitä samaa :)

Ei tosiaan ollut tarkoitus ketään loukata, kuhan ihmettelin, miksi ne sekoitan :)

Yhteistyössä