miksi mä etin koko ajan jotain muutosta elämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä on?

Vieras
miksi en voi vaan olla ja nauttia tästä mitä nyt on kun kaikki on oikeastaan ihan hyvin. etin koko ajan jotain uutta, uutta työtä, uutta kotia, uutta sisustusta, uutta asuinpaikkaa...vaikka toisaalta kaipaan vaan sitä että saisin olla vaan paikallani. en ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja nokkimus:
ehkä 'kaikki oikeestaan ihan hyvin' ei riitä. mikä vois olla huonosti? =)

no en mä vaan tiedä..kun kaikki perusasiat on kohdallaan. ainahan jotain pientä valittamista löytyy asiasta kun asiasta mutta noinmuuten.

Hih, aika tuttua. Oon jotenkin asennoitunu siihen, että oottelen parempia päiviä enkä nauti nykyisistä. Mutta välillä huomaa, että onpa vain elämä ihanaa: lapsi on valloittava ja rakas kuin mikä, puolison kanssa mennyt tämä vuosi tosi hyvin, yllättäen tarjottiin työtä ja tajusin, että se sopii hyvinkin tähän vaiheeseen opiskeluja jne.

Kokeile tehdä listaa kaikesta, mikä on hyvin/ihanasti sun elämässä :) Mieti sitten, haluatko uhrata esim. nykyistä lyhyttä työmatkaa uuden asunnon takia tai mitä vastaavia tilanteita onkaan sulla.

Jotkut on luotu muutokseen, ootko ehkä skorpioni?? Se voi vaan sopia sulle, mutta toisaalta voit varovasti miettiä, onko jotakin mitä samalla pakenet? Normielämän tylsyyttä, josta kuitenkin voi löytää ihan uusia ulottuvuuksia pienilläkin itseä ilahduttavilla muutoksilla: uusi harrastus, uudet verhot, uusi ystävä, uusi lapsi, what ever..

Nautitaan :)

sitähän me ihmiset yleensä tehdään. harvoin jaksetaan pidempiä aikoja elää hetkessä, vaan usein mieli on tulevassa tai menneessä. mun mielestä siinä ei ole mitään vikaa, vaan se vie meitä eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja mikä on?:
Alkuperäinen kirjoittaja nokkimus:
ehkä 'kaikki oikeestaan ihan hyvin' ei riitä. mikä vois olla huonosti? =)

no en mä vaan tiedä..kun kaikki perusasiat on kohdallaan. ainahan jotain pientä valittamista löytyy asiasta kun asiasta mutta noinmuuten.

hmm. toivottavasti alkava syksy tuo sitten jotain erityistä hyvää mieltä elämääsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
Hih, aika tuttua. Oon jotenkin asennoitunu siihen, että oottelen parempia päiviä enkä nauti nykyisistä. Mutta välillä huomaa, että onpa vain elämä ihanaa: lapsi on valloittava ja rakas kuin mikä, puolison kanssa mennyt tämä vuosi tosi hyvin, yllättäen tarjottiin työtä ja tajusin, että se sopii hyvinkin tähän vaiheeseen opiskeluja jne.

Kokeile tehdä listaa kaikesta, mikä on hyvin/ihanasti sun elämässä :) Mieti sitten, haluatko uhrata esim. nykyistä lyhyttä työmatkaa uuden asunnon takia tai mitä vastaavia tilanteita onkaan sulla.

Jotkut on luotu muutokseen, ootko ehkä skorpioni?? Se voi vaan sopia sulle, mutta toisaalta voit varovasti miettiä, onko jotakin mitä samalla pakenet? Normielämän tylsyyttä, josta kuitenkin voi löytää ihan uusia ulottuvuuksia pienilläkin itseä ilahduttavilla muutoksilla: uusi harrastus, uudet verhot, uusi ystävä, uusi lapsi, what ever..

Nautitaan :)

hassua. mä olen skorpioni. :)

Mulla ihan sama! Jos ei lapsia olis niin vaihtaisin paikkakuntaakin usein. Nyt kotona lasten kanssa ollessa painottuu tuo alituinen muutosvimma lähinnä sisustukseen ;)

Yhteistyössä