MIKSI lihavat ihmiset mulkoilevat salilla aina pahasti hoikkia ja hyväkroppaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoikka mamma harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Herää pahvi!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Oliskohan syy siinä, että ne lihavat eivät ymmärrä, miksi niiden laihojan/hyväkroppaisten on vielä käytävä siellä salilla? Hehän ovat jo saaneet laihan ja hyvän kropan?

AARGH!!!

juuri tämän takia jotkut eivät koskaan laihdu pysyvästi: He eivät tajua että hoikkana pysyminen vaatii pysyvän elämäntapamuutoksen johon kuuluu säännöllinen salilla käynti!

Niin, tai sit reipas ilmainen liikunta raittiissa ulkoilmassa joka päivä?
Itse en ole ikinä käynyt "salilla" enkä tule käymäänkään kun voin pitää kunnostani huolta ihan ilmaiseksikin.
Ja totta turiset, pysyvä elämäntapamuutos pitää ihmisen hoikkana/terveenä mut ei siihen mitään kuntosalia välttämättä tarvitse.
Syö vähän ja mene vaikka metsään tunniksi kävellen jne...

äiti neljälle, korjaa jos olen väärässä, mutta kirjituksestasi saa sen kuvan mielipiteeksesi, että jos ihminen on hoikka niin ei pitäisi käydä salilla van harrastaa vaikka lenkkeilyä. Että salit on vain laihduttajille.

Hah, huuteletko siellä että olen mamma! :D Kyllä minäkin olen äiti ja kroppa todellakin on timmi, mutta siellä salilla tuksin kukaan uskoo, että olen joskus odottanut ja synnyttänyt ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
äiti neljälle, korjaa jos olen väärässä, mutta kirjituksestasi saa sen kuvan mielipiteeksesi, että jos ihminen on hoikka niin ei pitäisi käydä salilla van harrastaa vaikka lenkkeilyä. Että salit on vain laihduttajille.

Kai siellä salilla saa käydä kuka tahansa mut ei se kenellekään pakollista ole?
Vaihtoehtoja löytyy myös salille? Niinkuin mille tahansa asialle nykypäivänä.
Toiset haluavat ohjatusti liikkua huonossa sisäilmassa, yhdessä toisten liikkujien kanssa. Haluavat päästä mahdollisimman helpolla ja yksinkertaisesti nopeisiin tuloksiin koneiden ja rahan avulla.
Toisille riittää ilmainen, raittiissa ulkoilmassa tapahtuva luonnollinen ulkoilu ja tarpeen mukainen ruokailu.
Jokainen valitsee itse mikä sopii kullekin.
Vastasin vain oman mielipiteeni alkuperäiseen kysymykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka mamma harmaana:
Vai kuvittelenko vain?? Olen hoikka, kaunis ja todella hyvässä kunnossa oleva nuori nainen ja tuntuu että saan aina salilla pahoja katseita ylipainoisilta, varsinkin itseäni vanhemmilta naisilta. Ovatko muut huomanneet saman?

mä en ole ainakaan huomannut tuollaista,ja täälläpäin salilla käy kaikenkokoisia/ikäisiä :)
Ja jos joidenkin tarvitsee siellä alati muita katsella,niin voi unohtaa koko salihomman,eipä sinne muita katseleen mennä jos tosissaan treenataan..

Minä olen aina ollut luonnostani hoikka ja käynyt salilla ja jumpissa ihan vaan siksi että haluan pitää kunnostani huolta ja saan liikunnasta hyvä olon. Todella typerää ja kapeakatseista ajatella että salilla käytäisiin vain laihdutusmielessä ja itseä esittelemässä.

Mä en toivottavasti mulkoile pahasti, vaan korkeintaan kateellisesti.. :ashamed: Kun on ala-asteelta asti ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen, on vaikea käsittää, miten jotkut pystyvät pitämään itsensä hoikkina ja hyväkroppaisina tai miten jotkut voivat olla sellaisia luonnostaan. :|

No mä ainakin salille mennessäni menen vain ja ainoatsaan katsomaan muiden vartaloita. Joskus näkee hyviä ja joskus vähemmän hyviä. Surullista on, jos näkee hyvän kropan, jonka päälle on isketty petolinnun perse. Se jos mikä tekee surulliseksi ja rupeaa miettimään, miksi, oi miksi on jumalallista vartaloa rankaistu helvetillisellä päällä. Mutta ei se auta ja ihmisiä pitää aina ymmärtää...niitäkin, joilla on sikspäkkivatsa, kiinteät tissit ja naama kuin avaruusapinalla.

Joo...en ole eläissäni harrastanut salirääkkäystä, tää oli puhdasta mielikuvitusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kai siellä salilla saa käydä kuka tahansa mut ei se kenellekään pakollista ole?
Vaihtoehtoja löytyy myös salille? Niinkuin mille tahansa asialle nykypäivänä.
Toiset haluavat ohjatusti liikkua huonossa sisäilmassa, yhdessä toisten liikkujien kanssa. Haluavat päästä mahdollisimman helpolla ja yksinkertaisesti nopeisiin tuloksiin koneiden ja rahan avulla.
Toisille riittää ilmainen, raittiissa ulkoilmassa tapahtuva luonnollinen ulkoilu ja tarpeen mukainen ruokailu.
Jokainen valitsee itse mikä sopii kullekin.
Vastasin vain oman mielipiteeni alkuperäiseen kysymykseen.

:o
No ei mun hauis kyllä kovin helpolla oo kasvanu. Kyllä se treenaaminen ja riittävästi syöminen vaatii multa ihan helvetisti työtä. Mut kiva, jos sulle se on helppoa ja yksinkertaista. :flower:

Mä en ole huomannut tuijottelua kumpaankaan suuntaan. Salilla, jossa käyn, treenaajat keskittyy omiin suorituksiin. Siellä käy nuoret ja vanhat, tositreenaajat ja tavalliset pulliaiset. Siellä ei ole vaivautunutta oloa. :)

Yhteistyössä