Ö
öööö
Vieras
Kyllä mä aina "mulkoilen" kaikkia laihoja. Mutta en pahasti vaan ihaillen
Monesti on tehnyt mieli sanoa jollekin tuntemattomalle että olisipa yhtä hoikka...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herää pahvi!!!:Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Oliskohan syy siinä, että ne lihavat eivät ymmärrä, miksi niiden laihojan/hyväkroppaisten on vielä käytävä siellä salilla? Hehän ovat jo saaneet laihan ja hyvän kropan?
AARGH!!!
juuri tämän takia jotkut eivät koskaan laihdu pysyvästi: He eivät tajua että hoikkana pysyminen vaatii pysyvän elämäntapamuutoksen johon kuuluu säännöllinen salilla käynti!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äiti neljälle, korjaa jos olen väärässä, mutta kirjituksestasi saa sen kuvan mielipiteeksesi, että jos ihminen on hoikka niin ei pitäisi käydä salilla van harrastaa vaikka lenkkeilyä. Että salit on vain laihduttajille.
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka mamma harmaana:Vai kuvittelenko vain?? Olen hoikka, kaunis ja todella hyvässä kunnossa oleva nuori nainen ja tuntuu että saan aina salilla pahoja katseita ylipainoisilta, varsinkin itseäni vanhemmilta naisilta. Ovatko muut huomanneet saman?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äiti neljälle, korjaa jos olen väärässä, mutta kirjituksestasi saa sen kuvan mielipiteeksesi, että jos ihminen on hoikka niin ei pitäisi käydä salilla van harrastaa vaikka lenkkeilyä. Että salit on vain laihduttajille.
Kai siellä salilla saa käydä kuka tahansa mut ei se kenellekään pakollista ole?
Vaihtoehtoja löytyy myös salille? Niinkuin mille tahansa asialle nykypäivänä.
Toiset haluavat ohjatusti liikkua huonossa sisäilmassa, yhdessä toisten liikkujien kanssa. Haluavat päästä mahdollisimman helpolla ja yksinkertaisesti nopeisiin tuloksiin koneiden ja rahan avulla.
Toisille riittää ilmainen, raittiissa ulkoilmassa tapahtuva luonnollinen ulkoilu ja tarpeen mukainen ruokailu.
Jokainen valitsee itse mikä sopii kullekin.
Vastasin vain oman mielipiteeni alkuperäiseen kysymykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja M I L J O O N A K A L A:Ilmeisesti kaikki pelkää toisten mulkoilevan