MIKSI lihavat ihmiset mulkoilevat salilla aina pahasti hoikkia ja hyväkroppaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoikka mamma harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoikka mamma harmaana

Vieras
Vai kuvittelenko vain?? Olen hoikka, kaunis ja todella hyvässä kunnossa oleva nuori nainen ja tuntuu että saan aina salilla pahoja katseita ylipainoisilta, varsinkin itseäni vanhemmilta naisilta. Ovatko muut huomanneet saman?

Näin se on, ja etenkin vanhemmat naiset tekevät sitä. Kyllä munkin on salilla keskityttävä ihan siihen omaan harjotukseen, eihän se kroppa muuten hyvässä kunnossa pysyisikään, mutta joskus näitä pyöreempiä naisia on vaikea olla huomaamatta. Oli meinaan kerran niin kiukkunen naikkonen, että ajattelin sen jyräävän mut jos en vapauta sille laitettani! Huh!

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka mamma harmaana:
Vai kuvittelenko vain?? Olen hoikka, kaunis ja todella hyvässä kunnossa oleva nuori nainen ja tuntuu että saan aina salilla pahoja katseita ylipainoisilta, varsinkin itseäni vanhemmilta naisilta. Ovatko muut huomanneet saman?

Ne yrittää telepaattisesti siirtää läskit sun kroppaan. Varma tieto.

No mitäs luulet urpo?? Jos itse raahaisit 20 kiloa ylimääräistä laardia mukanasi jumppatunneilla niin etkö mukamas kadehtisi niitä joilla askel nousee kevyemmin ja jotka pystyy katsomaan itseään peilistä inhoa tuntematta???

Kyllä myönnän, kadehdin laihoja ja hyvä kroppaisia, itsekin haluaisin ja toivon joku päivä olevani sellainen...

Ei se välttämättä ole mitään kateutta, mun silmään pistää aina ihmiset jotka on pukeutunu liian tiukkoihin vaatteisiin, oli ne sitten lihavia tai laihoja. Miksei salille voi laittaa hiukan väljää paitaa, miksi pitää änkeä makkarankuoreen???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se välttämättä ole mitään kateutta, mun silmään pistää aina ihmiset jotka on pukeutunu liian tiukkoihin vaatteisiin, oli ne sitten lihavia tai laihoja. Miksei salille voi laittaa hiukan väljää paitaa, miksi pitää änkeä makkarankuoreen???

miksi peittelemään sitä mitä on?

Oliskohan syy siinä, että ne lihavat eivät ymmärrä, miksi niiden laihojan/hyväkroppaisten on vielä käytävä siellä salilla? Hehän ovat jo saaneet laihan ja hyvän kropan?

Mä mulkaisen siksi, että voi ei miks to hoikka tulee tuohon viereen kun saa mut näyttämään rinnallaan vielä moninkertaisemmin jättimäiseltä maitovalaalta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Oliskohan syy siinä, että ne lihavat eivät ymmärrä, miksi niiden laihojan/hyväkroppaisten on vielä käytävä siellä salilla? Hehän ovat jo saaneet laihan ja hyvän kropan?

AARGH!!!

juuri tämän takia jotkut eivät koskaan laihdu pysyvästi: He eivät tajua että hoikkana pysyminen vaatii pysyvän elämäntapamuutoksen johon kuuluu säännöllinen salilla käynti!

Moon hoikka, mutta vatsa kärsinyt pahasti raskaudesta ja kunto on tosi huono ja siksi en kehtaa käydä salilla. Pelkään saavani hyväkuntoisilta kauniilta naisilta pahoja katseita.

Yhteistyössä