V
v
Vieras
Mun yksi äitituttava sanoi että on liian laiska hoitamaan rokkosta lasta.
Huh sanon minä! Jos tuo on ainut peruste, niin pakkoko tehdä pentuja. Vesirokko on tavallinen tauti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mun mielestä se on vaan laiskuutta ottaa rokote!
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Tuttavani, joka on lääkäri, ei missään nimessä suosittele vesirokkorokotteen ottamista! Kun yhä useammat ottavat sen, taudin esiintyvyys harvenee, jolloin niiden, joilla rokotetta ei ole, on hankalampi saada tautia. Ja jos taudin saaminen viivästyy, voi seuraukset olla kohtalokkaat. Mitä vanhempana sen sairastaa, sitä vakavampi tauti vesirokko on.
Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mun mielestä se on vaan laiskuutta ottaa rokote!
ja mitä jos onkin? Harmittaako se sinua? Meillä käy myös siivooja, sekin vissiin on laiskuutta. Meillä on eri prioriteetit
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Ja iät ja ajat siihen on kuollut ihmisiä. Sun mielestä siihen ehkä kuuluu kuollakin aina jonkun, mutta mietipä sen kuollen lapsen vanhempia.
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Ja iät ja ajat siihen on kuollut ihmisiä. Sun mielestä siihen ehkä kuuluu kuollakin aina jonkun, mutta mietipä sen kuollen lapsen vanhempia.
Suomessa siihen kukaan kuole.