v
Mun yksi äitituttava sanoi että on liian laiska hoitamaan rokkosta lasta.
Huh sanon minä! Jos tuo on ainut peruste, niin pakkoko tehdä pentuja. Vesirokko on tavallinen tauti.
Laiskuutta pyytää lääkäriltä resepti, hakea lääke apteekista, mennä terkkarille, joka pistää sen? Siis laiskempaa kuin antaa rokon tulla jos on tullakseen?Alkuperäinen kirjoittaja v:Mun mielestä se on vaan laiskuutta ottaa rokote!
ja mitä jos onkin? Harmittaako se sinua? Meillä käy myös siivooja, sekin vissiin on laiskuuttaAlkuperäinen kirjoittaja v:Mun mielestä se on vaan laiskuutta ottaa rokote!
Mun mielestä se taas on välinpitämättömyyttä lasta kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mun mielestä se on vaan laiskuutta ottaa rokote!
No nykyään taudin esiintyvyys kyllä on sitä luokkaa, että se on todella helppo saada päiväkotiryhmässä.Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Tuttavani, joka on lääkäri, ei missään nimessä suosittele vesirokkorokotteen ottamista! Kun yhä useammat ottavat sen, taudin esiintyvyys harvenee, jolloin niiden, joilla rokotetta ei ole, on hankalampi saada tautia. Ja jos taudin saaminen viivästyy, voi seuraukset olla kohtalokkaat. Mitä vanhempana sen sairastaa, sitä vakavampi tauti vesirokko on.
tottakai on laiskutta jos ei itse siivoa omaa kotia.Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:ja mitä jos onkin? Harmittaako se sinua? Meillä käy myös siivooja, sekin vissiin on laiskuuttaAlkuperäinen kirjoittaja v:Mun mielestä se on vaan laiskuutta ottaa rokote!. Meillä on eri prioriteetit
Onhan nykyään tuhkarokkorokotekin, jota ei vielä mun lapsuudessani ollut. Mä en ajattele niin, että tuhkarokko olisi jotenkin asiaankuuluvaa sairastaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Ja iät ja ajat siihen on kuollut ihmisiä. Sun mielestä siihen ehkä kuuluu kuollakin aina jonkun, mutta mietipä sen kuollen lapsen vanhempia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Iät ja ajat on esim. lapsivuodekuolleisuuskin "kuulunut asiaan", miksei enää?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Suomessa siihen kukaan kuole.Alkuperäinen kirjoittaja mm:Ja iät ja ajat siihen on kuollut ihmisiä. Sun mielestä siihen ehkä kuuluu kuollakin aina jonkun, mutta mietipä sen kuollen lapsen vanhempia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Iät ja ajat on kuoltu syöpään. Minun mielestä siihen kuuluu kuolla. Ei pitäisi edes yrittää löytää parannuskeinoa!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Ai ei.. tarkistapa tietosi. Myös Suomessa siihen voi kuolla ja kuoleekin. Siis lähinnä niihin pahoihin jälkitauteihin.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Suomessa siihen kukaan kuole.Alkuperäinen kirjoittaja mm:Ja iät ja ajat siihen on kuollut ihmisiä. Sun mielestä siihen ehkä kuuluu kuollakin aina jonkun, mutta mietipä sen kuollen lapsen vanhempia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Iät ja ajat on vesirokko sairastettu, miksi muka ei enää? Mun mielestä kuuluu "asiaan" se sairastaa.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel