Miksi lapsettomat palstailevat kaksplussalla?

  • Viestiketjun aloittaja "Piipii"
  • Ensimmäinen viesti
"Piipii"
Tai ehkä pitäisi kysyä miten olet tänne "joutunut". Miellän palstan lapsellisten foorumiksi ja itse en uskoisi ajautuneeni tänne ikinä, jos minulla ei olisi lapsia, siis edes toiveissa.

Enkä nyt tarkoita että lapseton ei voisi palstailla. :)
 
ve-la
Työskentelen lasten ja perheiden parissa, siksi välillä kommentoin täälläkin. "Jouduin" tänne kun googlettelin jotain asiaa, en edes muista mitä mutta linkki tuli tänne ja sitten rupesin lukemaan mitäs kaikkea täältä löytyykään. En ole kuitenkaan mitenkään aktiivi täällä.
 
Eräs lapseton
Tämä on aktiivisin "yleinen" palsta mitä olen löytänyt. Ja trolleja on vähemmän kuin vaikka s24:llä. Ennen luin enemmän ellejä, mutta nykyään siellä on toooosi hiljaista niin en viitsi vaivautua sinne kuin pari kertaa viikossa.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
"vieras"
Eksyin tänne aina kun jotain asiaa googlettelin...

Muut aktiiviset palstat joita luen on mukavan miespainotteisia ja huomasin että tää on ihan loistavaa vastapainoa tuolle.
Aluksi kirjoittelin tänne kun oli joku kysymys ja sitten jotenkin jumahdin tänne.

Nyt on alkanut jo pikkuhiljaa lapsihommatkin kiinnostaa kun iän puolesta alkaa olla lähivuosina ajankohtaista.

Useimmiten skippaan kaikki lapsenkasvatus ja imetysongelmat-ketjut,täällä on niin paljon muutakin luettavaa.
 
toinen lapseton
Sama täällä. Suomi 24:lla on paljon asiattomuuksia ja muita keskustelupalstoja en oikein tiedä 30 vuotiaalle naiselle. Vinkatkaa jos tiedätte hyviä palstoja.
 
En ole lapseton, eikä miehenikään, mutta miestäni kyllä huvittaa, kun hän googlailee jotain ihan tavallisia juttuja, niin ensimmäiset osumat ovat usein kaksplussalle. Viimeksi eilen taas tämä asia todettiin, kun jotain hammaslääkärijuttuja etsittiin.
 
"tii-"
Onhan täällä hulvattomia keskusteluja, joille voi nauraa, vaikkei ole lapsiakaan. Esim. aikoinaan se vonkaputous-ketju ja vaikka eilinen Venakon miehen avaus. Viihdettä löytyy sekä myös asiaa, mitään haalariketjuja en lue.
 
Mä ajauduin palstalle kauan ennen kun edes lapsista alettiin puhumaan miehen kanssa. Itseasiassa muistan edelleen mitä asiaa lähdin täältä hakemaan; halusin tietää hyppynaru loruja :D Sen jälkeen huomasi, että täältä löytyy lähes aina ratkaisun ongelmaansa :)
 
no miks ei?
Lapsikuumeen takia :) Ja ehkäpä kanssa että olen vasta 18-vuotias ja mun tuttavia ei vielä lapsen teko pahemmin kiinnosta joten täällä on ees joitain kohtalo tovereita. :)

Kyllä avokki kans haluaisi jo lasta, mutta on sitten tullakseen ei sitä jaksa minään pakkopullana yrittää, onpaha sitten mukava yllätys.. :) Ja tosiaan ei jaksa lapsikuumeestakaan jauhaa miehelleni kokoajan ettei tää vaan ahdistu tmv. Ja musta jotenki kivempi tuo sana lapsikuume kun vauvakuume, tulee vaan jotenki tuosta vauvakuumeesta ajatus että hankitaan lapsi koska vauvat on söpöjä.. :)
 
ndgk
Googlen kautta joskus tulin ja tää on kiva paikka kun ei tartte rekisteröityä. Täällä on varmaan yli puolet jutuista sellaisia mitkä ei liity lapsiin joten niitä lueskelen. Tosin tulee niitä lapsiaiheisia ketjuja jonkin verran kans luettua kun miehelläni on lapsi joka asustelee meillä.
 
"Piipii"
Mä lähinnä tarkotinkin näitä omasta tahdosta lapsettomia jotka säännöllisen epäsäännöllisesti palstalla esiintyvät. Eli siis googletellen on suurin osa tänne eksynyt. (Koti)äideissä piilee siis suuri viisaus. ;)

Kauan Eläköön keittiöpsykologia!
 
[QUOTE="Piipii";26680291]Mä lähinnä tarkotinkin näitä omasta tahdosta lapsettomia jotka säännöllisen epäsäännöllisesti palstalla esiintyvät. Eli siis googletellen on suurin osa tänne eksynyt. (Koti)äideissä piilee siis suuri viisaus. ;)

Kauan Eläköön keittiöpsykologia![/QUOTE]

Itse googlasin turkiskuoriaisia. Niistä kun täällä aina jaksetaan panikoida, niin osumia kyllä löytyi. Vastaukset etsimääni löytyivät AIVAN muualta.
 
"rrr"
Joo, googlaamalla minäkin. Varmaan etsin vastausta johonkin noloon intiimivaivaan tai jotain. :D

Tää nyt on jäänyt tällaiseksi ajan kuluttamiseksi. Täällä on suht vähän trolleja ottaen huomioon sen että ei ole pakko rekisteröityä ja vaikka käyttäjämäärä on suuri, osaa ainakin melkein puolet kommunikoida toisten kanssa suht kohteliaasti, mikä on kai ihan hyvä prosentti.

Keskusteluista iso osa on sellaisia jotka ei liity lapsiin mitenkään... Ja toisaalta ilman tätä palstaa en edes tietäisi mikä on Ticket to Heaven!
 
"hupaisaa"
Nämä sekopäiset keskustelut mitä täällä käydään, ovat niin koukuttavia etten saa niistä tarpeekseni!
Olen jopa saanut muitakin lapsettomia lukemaan tätä palstaa:)
Mutta kaikkia meitä kalvaa yhteinen pelko siitä, että milloin se oma aivokudos alkaa pehmenemään palstalaisten tavoin...jaiks!
 
"vieras"
En muista kuinka ekan kerrän päädyin näitä lukeen, mutta oon jääny koukkuun näihin järkkyihin juttuihin! :D Välillä on kyllä oikeesti ihan fiksuja ja mielenkiintosiakin keskusteluja. Vähän tosin huolestuttaa tuunko koskaan haluamaankaan lapsia enää, kun Mitäs nyt? -palstan jälkeen tuntuu että niin monesta äidistä tulee ylireagoivia, tiukkiksia ja vauhkoja sekopäitä :D Silläkin riskillä jatkan lukemista
 

Yhteistyössä