Miksi koira haluaa aina nuolaista suuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällötys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällötys

Vieras
Koiramme ovat kovia nuolemaan, mutta nuoremmalla on vielä inhampi tapa, eli se haluaa nuolla suuta. Ei ole miellyttävin herätys, kun joku tulee aamulla lipaisemaan huulia.. Ipana (3v) tekee sen aina vielä niin yllättäen, ettei sitä pysty estämäänkään.

Mulle on käynyt klassiset koiran kanssa, eli kun se tuli aamulla herättelemään minua, niin luulin pienen hetken, että mieheni tuli suukottelemaan minut hereille. :O

• Tykkää
Reactions: _Pigeon_
Se on koirilla alkukantainen tapa nuolla suuta. Kun pentu nuolee emon suupieliä, se saa aikaan emolla oksennusrefleksin ja tadaa! pennuille on ollut luvassa makoisa ateria! :) Tämän takia siis niitä suupieliä nuollaan, se on siis jäänyt tapa päälle. Koira yhdistää sen nuolemisen mielihyvään.

[QUOTE="piikki";28136593]Kannattaa muistaa, että koira on ensin nuollut persettään, kenties syönyt toisten koirin paskaa yms. Sitten ihanasti nuolee omistajaansa.[/QUOTE]

No shit Sherlock! :x

[QUOTE="piikki";28136593]Kannattaa muistaa, että koira on ensin nuollut persettään, kenties syönyt toisten koirin paskaa yms. Sitten ihanasti nuolee omistajaansa.[/QUOTE]

Tämä on tänään aamulla todistettu. Mulla on 2 koiraa, ja ne olivat kantaneet pari pökälettä kissanhiekkalaatikosta makkarin matolle. Toisen pökäleen sain talteen, toisen ehti pentu viedä sängyn alle ja syödä sen. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Joten vaikka ovatkin kuinka suloisia, niin pussailemaan en niitä ala ;)

Yhteistyössä