miksi kissat leipoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ne leivo, ne TILSII.

Meillä taas sanotaan, että kissa nuttuaa :D ja johtuu siitä, että on vieroitettu liian aikaisin...vissiin tulee meidänkin kisu tekemään sitä lopunelämää :)

Meillä sanotaan että kissa tallaa tai alustaa :D Meillä tekee ihan vähän 4kk ikäinen kissanpentu sitä nyt, mutta edellinen kissa teki sitä jatkuvasti reppana joka hetki kun kävi nukkumaan tai tuli syliin. alusti aina paikkansa ensin tassuilla pitkän seremonian päätteeksi kellahti siihen sitten unille. Tämä kissanpentu oli meille syntynyt ja eleli emon kanssa pitkään, tosin emo otti ja lähti jossainvaiheessa omille teilleen, olisko siitä johtuvaa oireilua. Kerkesi kiintymään vähän turhan pitkään ja sitten emo lähti. Muut pennut luovutettiin siinä 3kk iässä.

Tarpookos kenenkään kissat? kaikki muut sanat on meikälle ihan outoja, ku minun kissat on aina "tarponu" :) tarkottaa vissiin ihan samaa ku kaikki edellisetki, lienee varmaan tämäki tämmöne murrekohtane sana :)

mä ole huamannu, et kaik mun tuntema kissa jokka leipoo nii on sattumalt vierotettu liian pienenä. mukaa lukie mu oma kattini, piti ottaa jo 7 viikkosena omistajien muuton takia, ja nyt se leipoo joko paksua fleecepeittoa vasten, tai kissapetiää vasten. sitte taas siskon katti, se leipoi oikeesti melkee kokoajan. siis miettikää miltei KOKOAJAN.. vaikka se vaan oli, otti sylii, söi, joi, nii se leipoi.. <3

Ei ne leivo, ne TILSII.

Meillä taas sanotaan, että kissa nuttuaa :D ja johtuu siitä, että on vieroitettu liian aikaisin...vissiin tulee meidänkin kisu tekemään sitä lopunelämää :)

Ai AINA on vierotettu liian aikaisin? Jos vaikka emo ja pentu on erotettu pennun ollessa vuoden ikäinen, niin sekin on liian aikaisin? Helvetti mitä puupäitä sitä onkin...

Yhteistyössä