Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:karhunpaskaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:karhunpaskaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos tekee ihan vaan pullaa niin mitä siihen pitäis laittaa niiden munien tilalle... :ashamed: anteeksi kun tumpelo olen
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos tekee ihan vaan pullaa niin mitä siihen pitäis laittaa niiden munien tilalle... :ashamed: anteeksi kun tumpelo olen
ei mitään.mä muna-allergikko ja olen aina tehnyt ne ilman munaa,ihan yhtä hyviä tulee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos tekee ihan vaan pullaa niin mitä siihen pitäis laittaa niiden munien tilalle... :ashamed: anteeksi kun tumpelo olen
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos tekee ihan vaan pullaa niin mitä siihen pitäis laittaa niiden munien tilalle... :ashamed: anteeksi kun tumpelo olen
Ei pulla munia kaipaa. Muuten teet ihan ohjeen mukaan mut munat pois. Voidella voit ihan vedellä tai kahvilla. Kahvi tekee kivan värin mutta ei maistu.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos tekee ihan vaan pullaa niin mitä siihen pitäis laittaa niiden munien tilalle... :ashamed: anteeksi kun tumpelo olen
ei mitään.mä muna-allergikko ja olen aina tehnyt ne ilman munaa,ihan yhtä hyviä tulee
![]()
siis ihanko oikeesti tulee....hmm...pitäisköhän kokeilla
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos tekee ihan vaan pullaa niin mitä siihen pitäis laittaa niiden munien tilalle... :ashamed: anteeksi kun tumpelo olen
![]()
siis ihanko oikeesti tulee....hmm...pitäisköhän kokeilla
Mä en laita koskaan kananmunaa pullataikinaan, tulee vaan turhan kuivaa. Ja pullat voi voidella esim. kahvilla.Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos tekee ihan vaan pullaa niin mitä siihen pitäis laittaa niiden munien tilalle... :ashamed: anteeksi kun tumpelo olen
![]()