Mun mielestä on tyhmää kertoa pettämisestä puolisolle. Varsinkin jos kyse on yhden tai kahden yön tms. lyhyestä suhteesta. Tai pitemmästäkään, joka on loppunut, eikä ole enää riski parisuhteelle. En sinällään valehteluakaan kannata, mutta vapaaehtoisesti paljastamalla tavallaan kaataa sen oman syyllisyytensä toisen niskaan ja vastuun suhteen jatkumisesta toiselle.
Itse olen pettänyt miestäni, eikä tulisi mieleenkään kertoa miehelleni. Mun mielestä on mun tehtäväni kantaa asiasta syyllisyyttä, kun kerran olen väärin tehnyt.
En myöskään halua tietää, jos miehelläni on ollut seksiä tai suhde toiseen naiseen. Tottakai silloin haluaisin tietää, jos suhde vaarantaisi meidän parisuhteen.
Itse olen pettänyt miestäni, eikä tulisi mieleenkään kertoa miehelleni. Mun mielestä on mun tehtäväni kantaa asiasta syyllisyyttä, kun kerran olen väärin tehnyt.
En myöskään halua tietää, jos miehelläni on ollut seksiä tai suhde toiseen naiseen. Tottakai silloin haluaisin tietää, jos suhde vaarantaisi meidän parisuhteen.