miksi kaikkien suomalaisten häät ovat sellaisia kermakakkumassahäitä?

  • Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:
No jospa nämä kaikki suomalaiset pitävät sellaisista häistä?
niinhän se on. mua ainakin ärsyttää kun siellä häissä kaikki sukualiset aina äidistä tätiin kyylää ja häärää ja määrää joka vitun asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
tota noin millaset häät saa kasaan 2000 ekellä :whistle: nim. morsian kesältä 2008
ps. ruokakin oli hyvää :D
mistä minä tietäisin kun en koskaan oo naimisiin menny. :D paljonko sun budjetti oli? 100 euroa.
no sen huomaa ettet ole mennyt. Tuolla budjetilla ei varmaan saakaan muuta ko paskaa tarjolle :LOL:

 
bird
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
suomalaiset hààt on usein paljon hauskemmat kuin esim italialaiset hààt. tààllà ruoka on tietysti moninverroin parempaa, mutta siihen se sitten jààkin. istutaan tuntitolkulla pòydàssà ja vaaaaaaaan syòdààn
:LOL: :LOL: ja varmaan kuunnellaan kun lauletaan ja saarnataan tunnista toiseen? :LOL:
 
Mä en oo käyny yhdissäkään tuollaisissa häissä. Eli ei taida nyt yleistys sopia kovinkaan moneen.

Yhdet ainoat häät oon vieraillu, joissa ei oltu mihinkään panostettu ja vieraita kutsuttu lähemmäs 400 (ihan tuntemattomiakin), mutta kyllä niissäkin on täytynyt olla isompi budjetti kun oli niin paljon ihmisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bird:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
suomalaiset hààt on usein paljon hauskemmat kuin esim italialaiset hààt. tààllà ruoka on tietysti moninverroin parempaa, mutta siihen se sitten jààkin. istutaan tuntitolkulla pòydàssà ja vaaaaaaaan syòdààn
:LOL: :LOL: ja varmaan kuunnellaan kun lauletaan ja saarnataan tunnista toiseen? :LOL:
juu kirkkohààt taitaa olla meillà hieman pidemmàt, siis kirkossa se vihkiminen.
 
No meillei ollu kermakakkuhäitä eikä sen puoleen kutsuttu kummankaan puolen sukulaisia kun ihan pari lähintä/tärkeinä (eli vanhemmat, sisarukset, mummot ja ukit sekä kummit) ja budjettikin olireilu 1000e eikä meillä tarjoiltu ees alkoholia :LOL:
Mut ruoka oli hyvää, olihan se mun siskoni vääntämää :p

Mä haluisin tietää millaset juhlat saa väsättyä 2000e:llä jos kutsutaan Kaikki sukulaiset mukaan...
 
Mä olen ollut kymmenissä häissä töissä, eikä yhdetkään niistä ole ollut ap´n kuvauksen kaltaiset.
Tosin mä olen töissä firmassa joka on HIUKAN tasokkaampi kun noi kinkkukiusaus, lihapulla, kalakeitto- cateringit.
 
ite tahtoisin pienet ja yksinkertaset häät. ukon kanssa keskusteltiin aiheesta ja se oli sitä mieltä että pienet mutta ei kuitenkaa mitää maistraattitoimintaa mutta ei sitte ihan kirkkoakaan. joku kiva paikka kuitenki.

hääpuku on jo suunnitteilla, sitte ku aika on niin kankaat hankkimaan ja etsimään ompelijaa joka sen tekis :)
 
vieras
Meillä oli sellaiset häät, että kutsuttiin vaan kaikkein tärkeimmät, ihmisiä oli ehkä 40, ja ruoka tilattiin korkeatasoisesta firmasta (ei tosiaan mitään lihapullia) ja paikkana oli upea, historiallinen kartano. Typeriä leikkejä ei ollut, vaan loistavaa ruokaa, viinejä, musiikkia yms yhdessäoloa. Eikä kukaan sukulaistäti yrittänyt päällepäsmäröidä.
 
Pienisukuinen
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No meillei ollu kermakakkuhäitä eikä sen puoleen kutsuttu kummankaan puolen sukulaisia kun ihan pari lähintä/tärkeinä (eli vanhemmat, sisarukset, mummot ja ukit sekä kummit) ja budjettikin olireilu 1000e eikä meillä tarjoiltu ees alkoholia :LOL:
Mut ruoka oli hyvää, olihan se mun siskoni vääntämää :p

Mä haluisin tietää millaset juhlat saa väsättyä 2000e:llä jos kutsutaan Kaikki sukulaiset mukaan...
Riippuu sukulaisten määrästä. Minulla lähisukulaisia about 10, miehellä vielä vähemmän (yhteensä siis n. 15) . Joten aika mukavat häät saataisiin 2000 ?:lla...
 

Yhteistyössä