Miksi kaikkien kotona pitäisi olla siistiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen aina ollut tosi laiska siivoamaan. ja sen kyllä huomaa. Hiekkaa ja pikkukiviä kulkeutuu eteisestä muualekin asuntoon ja välillä tiskivuori on aikamoisen iso (vaikka meillä on kone joka tiskaa). Pyykit saattaa kuivaa aika kauankin narulla ennen kun ne raivaan kaappiin ja lapsen lelut viihtyy muuallakin kun lelukopissa hänen huoneessaan.
Mua ei häiritse sotku ja kun tulee se piste kaaoksessa että alkaa itseä häiritsemään, siivoan. Niin kauan kun täällä ei paskassa kahlata niin ei luulis ketään haittaavan jos imuroidaan kerta viikossa ja sillä väliin lelut ja muu saa vaeltaa sinne minne ovat matkalla.

:wave: Meillä mies siivoilee enemmän ja tykkää järjestyksestä ja siisteydestä ja mie taasen inhoan siivoamista ja siivoan vain pakosta. Välillä kyl tulee keskellä yötä semmosia siivouspuuskia, et mie huiskin rätti kädessä ympäri kämppää :D Mies välillä toivookin, et mie saisin noita puuskia useammin.

Meíl on ihan sama kans, et kämppä on liki yhtä sotkunen (ei törkyinen ) puol tuntia siivoamisen jälkeen ja syynä siihen 3 koiraa ja 2 kissaa ja 3v poju :D