Miksi kaikki pitää voida ostaa netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun kysytään- mistä netistä voi ostaa hammastahnaa/koiranpentuja/kippoja ja kuppeja/pesuainetta/kukkia/multaa/bensaa/talon/ jne.

Hyvinhän nämä netissä asustelevat jotka kaiken tahtoo istuviltaa näpytellen ostaa, vois samalla vaivalla googlettaa multapussin jne?

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
No miks ei?

On niin kauheen helppoa painaa sitä tilaa nappia kun aina ei pääse sinne kaupoillekkaan lähteen. Ja täällä maalla ei edelleenkään myydä kaikkea. :/

Mä olen suht varma että kissanpentuja ei kuljeteta postin välityksellä- edes ennakolla.

Ja on se helppoa, käytän mä sitä itsekin, mutta aika paljon saa silti täältä 'maaltakin'. Mutta lähinnä nyt vain tonttuna ihmettelin näitä ei erikoisia tuotteita, mitä saa likipitäen asuinpaikasta huolimatta.

En mä nyt sitä tuomitsemaan ala kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No kun kysytään- mistä netistä voi ostaa hammastahnaa/koiranpentuja/kippoja ja kuppeja/pesuainetta/kukkia/multaa/bensaa/talon/ jne.

Hyvinhän nämä netissä asustelevat jotka kaiken tahtoo istuviltaa näpytellen ostaa, voi ssamalla vaivalla googlettaa multapussin jne?

Ahaa..Hieman erikoisesti tohon ekaan viestiin tän pointtis pistit. Mut siis, joo samallahan sen tiedon sieltä etsii mut jos joku haluaa kysyä, et mistä niin mitä se sitten haittaa? Pakko ei ole vastata.

On kyllä tosi hassua, että täältä joskus kysellään sellasia mitä google löytäis heti kymmeniä sivuja.. Toisaalta taas, joku voi suositella jotain tiettyä paikkaa. Ja sitten monella ei ne kaupat oo niin lähellä, että lähtis (tai ois ees mahdollisuutta) päästä kauppoihin shoppailemaan.

Jaa- en mä kyllä mikään rikas ole, ja tiedän ettei ole pakko vastata ja mä olen erikoinen :D

Kunhan kysyin...... Eikä kaikki kyllä halvempaa ole, kun siihen lisätään postikulut.

Senkun tilaatte, niin minäkin- mutta en kissanpentuja enkä hammastahnaa.

No kappasta vaan, kun kaikki ihmiset ei asu siinä hakaniemessä eikä itäkeskuksessa, että ois kaikki palvelut nurkilla. Tai jos seitsemän tenavaa pyörii siinä kintuissa kiinni, niin helpompaa on painaa osta multapussi -nappia kun lähtee plantikseen ostoksille. Vähän nyt laajempaa katsantokantaa, aamuäree, otahan vielä yksi kuppi kahvia.

Alkuperäinen kirjoittaja aamukiree:
No kappasta vaan, kun kaikki ihmiset ei asu siinä hakaniemessä eikä itäkeskuksessa, että ois kaikki palvelut nurkilla. Tai jos seitsemän tenavaa pyörii siinä kintuissa kiinni, niin helpompaa on painaa osta multapussi -nappia kun lähtee plantikseen ostoksille. Vähän nyt laajempaa katsantokantaa, aamuäree, otahan vielä yksi kuppi kahvia.

Mä asun kyllä melko korvessa :kieh:

Ja raottelen silmälappujani, mutta on vain asioita mitä mun tajuntaan ei heti ensimmäisellä kerralla uppoa :xmas:

Siis onhan nettikauppa loistava keksintö ja tuo ruokatavarapuolikin liikuntarajoitteisille ja vanhuksille tms. (jostainhan sitä saa, en nyt muista mistä oon kuullut)

Mutta ne ihmiskontaktit ja palvelu itsessään on sellaisia asioita mitä MÄ tykkään 'normaalissa' kaupankäynnissä, saa kysymyksiinkin reaaliajassa vastausta.

Älkää nyt sitten taas käsittäkö mun erikoista kymysystäni väärin, pliis.

Yhteistyössä