Miksi kaikki mammat haluaa karjavankkurit?

  • Viestiketjun aloittaja Kuka käski olla tyhmä?
  • Ensimmäinen viesti
Kuka käski olla tyhmä?
Siis karjavankkurit,hyökkäysvaunut,Kadunvaltaajat nje. Kun tarjolla on samat ominaisuudet tarjoavia kevyitä ja kauniita vaihtoehtoja. Ni ei kun pitää olla Emmäjungaa ja viiletellä tuolla rekisterikilvet lepattaen nico-petteri vankkureissa. Sitten sepitellään valheita tuleville äidelle että vain ne karjavankkurit on tarpeeksi vakaat ja ne vaan tappaa vastaantulijat tarpeeksi tehokkaasti.
 
HelloShitty
riippuu ihan tarpeesta. ;) city-ihminen ei tarvii mutta maalla tommoset isot on oikein käteviä.
ja mitä se muita kaivelee mihin ihmiset pistää rahojensa? :D :headwall:
 
niin..
Meillä ei talvisaikaan pääse oikein liikenteeseen näillä nykyajan kärreillä, joten olen ihan suosiolla ostanut ne mainitsemasi "karjavankkurit" :D :D Ja hyvin pelittää... ;) Mummotkin väistää ihan suosiolla tienvarteen :D
 
RPM
Alkuperäinen kirjoittaja Kuka käski olla tyhmä?:
Siis karjavankkurit,hyökkäysvaunut,Kadunvaltaajat nje. Kun tarjolla on samat ominaisuudet tarjoavia kevyitä ja kauniita vaihtoehtoja. Ni ei kun pitää olla Emmäjungaa ja viiletellä tuolla rekisterikilvet lepattaen nico-petteri vankkureissa. Sitten sepitellään valheita tuleville äidelle että vain ne karjavankkurit on tarpeeksi vakaat ja ne vaan tappaa vastaantulijat tarpeeksi tehokkaasti.


:LOL: :LOL:
Aivan mahtavaa...mulle mun miehen sisko selitti kun ekaa odotin niin just tollasta...ja juu tyhmänä hommattiin moiset vaunut, en tajunnut silloin että ne tarpeet onkin hyvin erilaiset maalla asuvalla ja meillä kaupungissa asuvilla.... :flower:
 
I'coo
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
Meillä ei talvisaikaan pääse oikein liikenteeseen näillä nykyajan kärreillä, joten olen ihan suosiolla ostanut ne mainitsemasi "karjavankkurit" :D :D Ja hyvin pelittää... ;) Mummotkin väistää ihan suosiolla tienvarteen :D
No mainostetaans nyt tähänkin, että I'coon vaunut on nykyaikaisemmat ja niissä on ISOT kääntyvät etupyörät, joilla kyllä pärjää talvellakin :wave:
 
niin..
Alkuperäinen kirjoittaja I'coo:
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
Meillä ei talvisaikaan pääse oikein liikenteeseen näillä nykyajan kärreillä, joten olen ihan suosiolla ostanut ne mainitsemasi "karjavankkurit" :D :D Ja hyvin pelittää... ;) Mummotkin väistää ihan suosiolla tienvarteen :D
No mainostetaans nyt tähänkin, että I'coon vaunut on nykyaikaisemmat ja niissä on ISOT kääntyvät etupyörät, joilla kyllä pärjää talvellakin :wave:
Mä en yhtään tykkää noista "Isoista kääntyvistä etupyöristä".. Ne ei vain oikein toimi hangessa.. :/ Meillä kun auraus tapahtuu niin myöhään iltapäivästä, että oltais talvisaikaan jumissa. :D
 
.
kannattais ensin tutustua tarjontaan, kun lähtee mollaamaan. Emmalungan edget on ainakin kaposemmat, kuin useemmat tarjolla olevat samanlaisilla ominaisuuksilla. Nyt en siis puhu mistään matkarattaista, koska mielestäni lapsi tarvitsee kunnon menopelit, eikä mitään kahdenkympin pyörällistä koria.
 
Emmeljungat on kyllä karseet, mutta se on makukysymys.

Mutta en minä noilla Peg Perego Plikoilla lähde kävelylle, oli miten kevyet tahansa. Ne eivät ole kevyet työntää, vaikka olenkin selvinnyt niillä hyvin lumituiskussa. Sitä varten mulla on kolmannen merkkiset hyökkäysvaunut (ei karjavaunut) eli Gessleinit.

Kertokaa mulle, miten keveillä vaunuilla te mielellänne kävelette esim 15km kävelylenkkejä?
 

Yhteistyössä