Miksi kaikissa vauvalehdissä toitotetaan, että älä tarjoa vauvaa katsomaan tulleille mitään???

• Viestiketjun aloittaja nakko
  • Ensimmäinen viesti
nimi puuttuu vielä
Mä olen varmaan paska emäntä aina koska mä en juo kahvia joten mulla ei sitä ole...

Kuinka voikin ihmiset repiä hermonsa tällääsistä asioosta. Ja miten me ollaan kaverien kanssa voitu kyläällä toistemme tykönä kaikki nämä vuodet ilman edes sitä palvottua kaffia!

->Ja tästäkin aiheesta sun piti vetästä herneet nenään ja kääntää keskustelu pyörimään ittes ympärillä. Huoh.

Näin on scarlett, unohdit nyt, että on syytä kuvitella, että kaikki asiassa osalliset ovat samanlaisia keskivertoihmisiä keskivertoperheineen ja ajattelevat samalla tavalla.
Näin voidaan kätevästi aikaansaada tilanne jossa huomataan, ettei oikeastaan ollutkaan mitään ongelmaa/hämmennystä/erimielisyyttä, eikä asiasta tarvi enää puhua. Ehkä voidaan vähän hymistellä jos on aikaa kun imetetytkorvikevauvamme juuri ovat päiväunilla ulkonatietystisisällä ja talo on isänäidinyksinhuoltajanyhteisesti siivoamasotkema, lastenei-lapsityövoimaa auttamana tottakai.

Yhteistyössä