Miksi käytätte bikineitä UIMAHALLISSA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Miksi ihmeessä on ranta-asu tilassa jossa ei todellakaan saa aurinkoa? Ja osa valittaa kun läskit löllyy, ilmeisesti loppu-osa on näyttelessä ryhmyjään miehille (jotka uivat) tai sitten ovat muuten vaan tyhmiä asun valinnan mukaan?

Mikä syy? Olisko sama jos miehet ovat narustringeissa uimassa?

Käsittääkseni bikinien käyttö on myös epäsuotavaa, ellei jopa kiellettyä uimahalleissa. Syytä en tiedä. Minustakin bikinit on lähinnä auringonottoon, vedessä ne ovat aika epäkäytännölliset. Itse joudun aina varmistamaan, että yläosa on vielä paikoillaan, kun nousen vedestä. Monta kertaa tippunut...

Olen todella pahoillani aina kun näen naisen bikineissä uimahallissa. Tunnen aina suurta tarvetta valittaa asiasta tälle palstalle että minkä helvetin takia kaikki naiset eivät voi suosiolla käyttää niitä soveliaita kokouimapukuja. Järkyttävää.

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Neydan
[QUOTE="vieras";28985034]Käsittääkseni bikinien käyttö on myös epäsuotavaa, ellei jopa kiellettyä uimahalleissa. Syytä en tiedä. Minustakin bikinit on lähinnä auringonottoon, vedessä ne ovat aika epäkäytännölliset. Itse joudun aina varmistamaan, että yläosa on vielä paikoillaan, kun nousen vedestä. Monta kertaa tippunut...[/QUOTE]

Sulla on väärän kokoiset/malliset bikinit varmaankin.

Siis pitää kuitenkin erotella bikinit ja bikinit. Naruheipulat voi jättää uimarannalle mut siis useat urheilu-uikkarit on kaksiosaisia eli näin ollen biksuja. Ja kuka on niin aasi et ostaa/käyttää jotain joka tippuu päältä tai on epämukava.

Siksi, koska en omista uimakelpoista kokouimapukua.

Omistan kyllä urheilubikinit, eli rannalla käytän vähän niukempia ja erillä tavalla muotoiltuja, kuin uimahallissa.
Enpä tosin ole päässyt uimahalliin sitten viime helmikuun, mutta sitten joskus taas. :D

Nyt raskaana ollessa käytän bikineitä. En halua venyttää hyvää uikkariani, enkä ostaa mitään mammauikkaria. Bikineitä on monelaisia, ihan hyvin päällä pysyy, enkä koe oloani mitenkään säädyttömäksi. Ihan peittävät kupit ja topatutkin on mun bikineissä. Ja alaosakin peittää ahterin ihan kelollisesti. Uin kuitenkin ihan matkaa siellä altaassa, niin en varmaan olkaimettomilla tai narubikineillä lähtisi sitä yrittämään. Yleisesti ottaen kiinnostaa aika vähän muiden uikkarit.

No ketä se jaksaa liikuttaa jos menen bikineissäni uimahallille? Uiminen kuin uminen oli se sitten meressä tai hallissa ja ihan yhtä lailla molemmat on uimiseen tarkoitettuja asuja.

Ja mitä sitten jos tykkää jos miehet katselee? Mitä jos itse tykkää katsella miehiä? No sehän ei sovi koska uimahallithan on mummojen aseksuaalista aluetta ja kaikkien täytyy peittää itsensä ettei kenellekkään tule paha mieli.

Mulla on urheilubikinit, yläosa on urheiluliivimäinen ja alaosa shortsimainen, koska en ole vielä sovittanut uimapukua joka tuntuisin mukavalta päällä.
Eipä mussa ole mitään erityistä esiteltävää tai katseltavaa, käsittääkseni minä ja muut samaan aikaan polskijat olemme hallissa urheilemassa, ja siihen kaikki vaikuttaakin keskittyvän.

Siksi että laajennan jonkun kapeaksi käynyttä maailmankuvaa siten, että on olemassa laadukkaita bikinejä jotka pysyvät päällä ja joilla uidaan ihan kunnolla matkaa. Siksi että tuon väriä keski-ikäisten naisten mustien tyylsien uimapukujen joukkoon. Siksi että tykkään mun bikineistä ja tunnen oloni hyväksi niissä. En tuu vaihtaan vaikka joku seko pahoittaisikin mielensä jos näkee naisia bikineissä :)

huomion hakemista se on. kerrankin oli muutama nuori nainen uimassa ja bikinit päällä. ei juuri muusta osattu puhua ja sitten kauhee mekastus ja kikatus, niin että varmaan kaikki kuuli, varsinkin ne nuoret miehet siinä muutaman metrin päässä, miten yläosa oli luiskatanut pois paikoiltaan liukumäessä kesken kaiken, ja eihän sitä ollut saanut pailleen, enne kuin alhaalla

Monenko olympiauimarin päällä on bikinit?

Tykkäät olla huomiohuora, kuten muutkin bikinihorot.

[QUOTE="ookoo";28985715]Siksi että laajennan jonkun kapeaksi käynyttä maailmankuvaa siten, että on olemassa laadukkaita bikinejä jotka pysyvät päällä ja joilla uidaan ihan kunnolla matkaa. Siksi että tuon väriä keski-ikäisten naisten mustien tyylsien uimapukujen joukkoon. Siksi että tykkään mun bikineistä ja tunnen oloni hyväksi niissä. En tuu vaihtaan vaikka joku seko pahoittaisikin mielensä jos näkee naisia bikineissä :)[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28985751]Monenko olympiauimarin päällä on bikinit?

Tykkäät olla huomiohuora, kuten muutkin bikinihorot.[/QUOTE]

En ole olympiauimari mutta kilometrin uinnit ja vesijumpat sujuvat mainiosti bikineillä.

Toinen pointti on hyvin väsynyttä läppää joka kertoo eniten sanojastaan :) Kaikkia vaatteita kun voi kantaa monilla tavoin ja bikineitäkin on paljon erilaisia.

Niin no, itselläni bikinit on vain rannalla tahi jossain kylpylässä, mutta jos tavan uimahalliin menen ja varsinkin kuntoilu mielessä lähen uimaan, niin uimapuku sen olla häätyy. Mut mulle se nyt on se ja sama millä muut uivat, vaikkakin meidän hallissa on uimashortsit ja uimavaipat ainakin kiellettyjen listalla, bikinit kyllä taitaa ihan laillinen uima-asu olla, mutta net jotka kuntoileen tulee, niin heillä kyllä kaikilla on koko uikkari.

Mä käytän bikineitä ihan kiusatakseni vanhoja muoreja. Näiden muorien vanhat ukot tuijottavat kuola valuen mun seksikästä bikinivartaloa ja muorit mulkoilee. Ehkä niiden muorien kantsis pitää itsestään huolta hiukka enemmän kuin vain käymällä kerta viikkoon jossain vesijumpassa. Akkojen oma vika, että ukot tykkää katsella vieraita hyväkroppaisia naisia, kun oma muija vetää kotona voita ja kermaa ja paisuu niinku pullataikina. Et silleen.

Kuntoilunhan pitää olla mahdollisimman ankeaa, vakavaa ja tylsää. Siksi vain musta kokouimapuku on sallittu. Muutenhan on mahdollisuus että joku pahoittaa mielensä. Tähän pitää saada joku ankea kielto tai sääntö! Moinen kuntoiluun liittyvä iloittelu ja rietastelu on saatava loppumaan!

Päätyykö tämäkin keskustelu siihen lopputulemaan, että naiset todella ovat niin heikkoitsetuntoisia että hakevat huomiota bikineillä uimahallissa? Ettekö te todella tajua, ettei siellä uimahallissa saa aurinkoa? :laugh:
Ja se joka väittää bikinien olevan parempi puku kuin uimapuku, niin on melko sakea päästään.

[QUOTE="ookoo";28985827]Kuntoilunhan pitää olla mahdollisimman ankeaa, vakavaa ja tylsää. Siksi vain musta kokouimapuku on sallittu. Muutenhan on mahdollisuus että joku pahoittaa mielensä. Tähän pitää saada joku ankea kielto tai sääntö! Moinen kuntoiluun liittyvä iloittelu ja rietastelu on saatava loppumaan![/QUOTE]

Yhteistyössä