Miksi junnaan suhteessa, jossa minua jatkuvasti syyllistetään ja muistutetaan virheistä, joita tein ennen miestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";24567704]Ja "virhe" on niinkin järkyttävän kamala asia, ku lapsi.[/QUOTE]

olet todella kamala äiti jos annat miehen v*ttuilla sulle sun lapsesi kustannuksella.hyi.mä en kattelin tollasta ällöä äijää päivääkään.mulla tulee lapset menemään AINA miehen edelle,ja musta sen kuuluukin niin olla.en siis ole itsekään mustasukkanen siitä että lapset laitetaan mun edelle.ensin lapset sitten muu.

olet todella kamala äiti jos annat miehen v*ttuilla sulle sun lapsesi kustannuksella.hyi.mä en kattelin tollasta ällöä äijää päivääkään.mulla tulee lapset menemään AINA miehen edelle,ja musta sen kuuluukin niin olla.en siis ole itsekään mustasukkanen siitä että lapset laitetaan mun edelle.ensin lapset sitten muu.

Ei se tee aloittajasta kamalaa äitiä jos mies on saanut hänet uskomaan olevansa oikeassa. samalla tavalla jokainen pahoinpidelty nainen on siis huono ihminen ?

Missä vaiheessa olen sitten sanonut, että mies laittaa itsensä lapseni edelle? Ei laita. Ei vaan tule toimeen sen tosiasian kanssa, että lapsen isä on myös elämässä mukana.

[QUOTE="aloittaja";24570664]Missä vaiheessa olen sitten sanonut, että mies laittaa itsensä lapseni edelle? Ei laita. Ei vaan tule toimeen sen tosiasian kanssa, että lapsen isä on myös elämässä mukana.[/QUOTE]

Juuri näin se meilläkin oli. Luulen että jos en olisi tiennyt kuka lapsen isä on olisin silti vähemmän huora kuin nyt kun lapsen isä on "olemassa".

[QUOTE="aloittaja";24570664]Missä vaiheessa olen sitten sanonut, että mies laittaa itsensä lapseni edelle? Ei laita. Ei vaan tule toimeen sen tosiasian kanssa, että lapsen isä on myös elämässä mukana.[/QUOTE]

Et tainut ymmärtää mitä tarkoitettiin.Ei tarkoitettu että miehesi laittais itsensä lapsesi edelle vaan, SINÄ laitat miehen lapsesi edelle.
Eli mies ensin sitten lapsi,jos silloinkaan.