Miksi jotkut palstalaiset ihannoivat todella lihavia ihmisiä?

Alkuperäinen kirjoittaja eh:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Hei haloo, nyt oli puhe ihan puhtaasti ulkonäöstä eikä siitä, mitä loppujen lopuksi elämänkumppanilta vaaditaan. Pääsääntöisesti hoikkuus/normaalius on kuitenkin pelkästään ulkonäköä ajatellen haluttavampaa kuin ylipaino. Suhteessa vaikuttaa tietysti monet muut asiat ja tuskin mieheni, joka tykkää timmeistä vartaloista, minua jättäisi, vaikka lihoisin.

Mutta ensivaikutelma on aina ensivaikutelma, ja siinä mielessä hoikilla on etu, koska se näyttää paremmalta.
Nin sää uskot, että hoikkuus on etu. Itse näen muodokkuuden etuna eli sellaisen, jolla on takamus ja rinnat ja vyötärö kapeahko muuhun vartaloon suhteutettuna. Jos on tasapaksu mutta hoikka, niin veikkaan, ettei se kovin monia miehiä kyllä viehätä ja voipi se hoikan hieman pulleampi kaveri viehättää enemmän....

Monetmiehet pitävät myös runsaista, mutta suht. normaalinoloisista naisista ja vähän piutpaut katsovat kamalan luuviulujen perään, jotka olisikin just ja just normaalipainoisia.

Eli toki uskon, että normaalipaino olisi suotavaa, ettei olisi kumpaakaan suuntaan paino jo ihan itsensä takia, mutta kaunis voi olla oli sitten alipainoinen tai ylipainoinen.
*LISÄYS* Eli yritän sanoa, että kokonaisuus merkkaa paljon. Ei pelkästään rungon koko.
Niin, ehkä muodokas hoikka kääntää katseet paremmin, mutta käsitin, että puhuit nyt hoikasta ja pullukasta. Silloin se hoikka on parempi. Mutta jos on luuviulu ja muodokas hoikka (huom. hoikka, ei pullukka tai runsas), niin luultavasti muodokas hoikka miellyttää enemmän. Pullukka tuskin koskaan pärjää muodokkaalle hoikalle.
Mä uskon, että se hieman pullukka tai runsas kääntää enemmin katseet, koska mitä todennäköisesti sillä on enemmän rintoja ja peppua kuin sillä ei-muodokkaalla hoikalla. Harva mies oikeasti ihannoi sellaisia muodottomia -mutta hoikkia- naisia (ei silti alipainoisia).. Ei mies siis ajattele yksinomaa sitä hoikkuutta seksikkäänä, vaikka mallilehdet toisin yrittävät vääntääkin.

Mutta kauniita voivat silti kukin olla. Ei kauneus siitä lähde kuka mies kuolaa eniten perään.

Rokkivosu
Hei haloo, nyt oli puhe ihan puhtaasti ulkonäöstä eikä siitä, mitä loppujen lopuksi elämänkumppanilta vaaditaan. Pääsääntöisesti hoikkuus/normaalius on kuitenkin pelkästään ulkonäköä ajatellen haluttavampaa kuin ylipaino. Suhteessa vaikuttaa tietysti monet muut asiat ja tuskin mieheni, joka tykkää timmeistä vartaloista, minua jättäisi, vaikka lihoisin.

Mutta ensivaikutelma on aina ensivaikutelma, ja siinä mielessä hoikilla on etu, koska se näyttää paremmalta.
Nin sää uskot, että hoikkuus on etu. Itse näen muodokkuuden etuna eli sellaisen, jolla on takamus ja rinnat ja vyötärö kapeahko muuhun vartaloon suhteutettuna. Jos on tasapaksu mutta hoikka, niin veikkaan, ettei se kovin monia miehiä kyllä viehätä ja voipi se hoikan hieman pulleampi kaveri viehättää enemmän....

Monetmiehet pitävät myös runsaista, mutta suht. normaalinoloisista naisista ja vähän piutpaut katsovat kamalan luuviulujen perään, jotka olisikin just ja just normaalipainoisia.

Eli toki uskon, että normaalipaino olisi suotavaa, ettei olisi kumpaakaan suuntaan paino jo ihan itsensä takia, mutta kaunis voi olla oli sitten alipainoinen tai ylipainoinen.
*LISÄYS* Eli yritän sanoa, että kokonaisuus merkkaa paljon. Ei pelkästään rungon koko.
Niin, ehkä muodokas hoikka kääntää katseet paremmin, mutta käsitin, että puhuit nyt hoikasta ja pullukasta. Silloin se hoikka on parempi. Mutta jos on luuviulu ja muodokas hoikka (huom. hoikka, ei pullukka tai runsas), niin luultavasti muodokas hoikka miellyttää enemmän. Pullukka tuskin koskaan pärjää muodokkaalle hoikalle.
Mä uskon, että se hieman pullukka tai runsas kääntää enemmin katseet, koska mitä todennäköisesti sillä on enemmän rintoja ja peppua kuin sillä ei-muodokkaalla hoikalla. Harva mies oikeasti ihannoi sellaisia muodottomia -mutta hoikkia- naisia (ei silti alipainoisia).. Ei mies siis ajattele yksinomaa sitä hoikkuutta seksikkäänä, vaikka mallilehdet toisin yrittävät vääntääkin.

Mutta kauniita voivat silti kukin olla. Ei kauneus siitä lähde kuka mies kuolaa eniten perään.
Toihan on ihan persoonakohtaista. Mun mieheni katselee noita pyöreempiä ja rintavampia, ei niitä hoikkia. Se vaan ei niin pidä niitä seksikkäänä.
Joillain on sit toisinpäin.
Itse asiassa mä en tiedä yhtään miestä, jonka mielestä laiha nainen on seksikäs. Moni kyllä sanoo ihailevansa normaalipainoisia ja pyöreämpiä naisia.

Ja mä muuten pärjäsin muodokkaalle hoikalle, vaikka oonki reilusti ylipainoinen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Toihan on ihan persoonakohtaista. Mun mieheni katselee noita pyöreempiä ja rintavampia, ei niitä hoikkia. Se vaan ei niin pidä niitä seksikkäänä.
Joillain on sit toisinpäin.
Itse asiassa mä en tiedä yhtään miestä, jonka mielestä laiha nainen on seksikäs. Moni kyllä sanoo ihailevansa normaalipainoisia ja pyöreämpiä naisia.

Ja mä muuten pärjäsin muodokkaalle hoikalle, vaikka oonki reilusti ylipainoinen ;)
Tuota juuri yritinkin sanoa. Itsekin tunnen enemmän näitä, jotka pitävät enemmän pyöreämmistä, joilla on takamus ja rinnat kuin yksinomaa hoikista ja ihmettelen suuresti miten joku voi väittää, että se hoikka normaalipainoinen yksinomaa vetoo aina enemmän miehiin kuin hieman pullukka.

vieraws

Mitä on hieman pullukka? BMI:n mukaan?
Mä kyllä uskon, että bmi 20 kääntää enemmän katseita kuin bmi 26.

Eli 166 cm pitkä nainen, joka painaa 55 kiloa, kääntää enemmän katseita kuin saman pituinen nainen, joka painaakin 72 kiloa.

Rokkivosu
Onkohan tolla naisihanteellä mitään eroo onko kaupungissa vai maalla?
Meinaan meillä maalla menekkiä on eniten niillä naisilla, jotka on runsaita ja on persettä ja tissit. Välillä tuntuu et kaupungissa se on sit toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraws:

Eli 166 cm pitkä nainen, joka painaa 55 kiloa, kääntää enemmän katseita kuin saman pituinen nainen, joka painaakin 72 kiloa.
No ehkä just joku bmi 26 eli joka on hieman ylipainoinen, mutta eipä kovin paljoa.

No itse en usko, että kääntää katseita välttämättä. Jos 55kg ei ole rintoja, eikä peppua vaan on vain sellainen tasapaksu, niin saattaa toi 72kg, jolla on rinnat ja peppukin olemassa, kääntää enemmän. Ja riippuu paljon myös siitä, onko 72kilosessa paljon lihaksia mukana vai onko kaikki ylimääräinen vain ja ainoastaan läskiä, läskikäsineen päivineen...

Mutta eihän aina kilot tarkoita, että on rintoja ja peppuakaan :/

Yhä enemmän siis uskon, ettei toi kilomäärä siihen juuri vaikuta, katsooko kukaan vai ei. Kokonaisuus vaikuttaa, miten on pukeutunut, miten kävelee, miten on ns. paikat esillä jne. Millainen naamataulu on, entäs muu varustus jne.

Ei hoikka normaalipaino tarkoita sitä, että kukaan sua vilkaisisi.

h
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Onkohan tolla naisihanteellä mitään eroo onko kaupungissa vai maalla?
Meinaan meillä maalla menekkiä on eniten niillä naisilla, jotka on runsaita ja on persettä ja tissit. Välillä tuntuu et kaupungissa se on sit toisinpäin.
Kaupunkiin on pesiytyneet ne kaikki bi-miehet, jotka tykkää poikamaisista naisista :D No ei kai, mutta tulihan vaan mieleen.

niin

Luulempa hoikan ja isotissisen naisne kääntävän miesten päät kaikkein tehokkaimmin..

kumman ottaisitte?
Kyllä mä ainakin miehenä (jos olisin)hiton paljon mieluummin ottaisin tämän muodokkaan, mutta hoikan:

http://cm1.theinsider.com/media/0/48/42/eva_longoria_flawless.0.0.0x0.423x613.jpeg

Aika paljon mä ole täällä huomannut ylipainoosten haukkumista. Jotkut tuntuvat esim. mun kiloosta stressaavan huomattavasti enemmän kuin mä itte, mä oikiastaan kyllä edes jaksa stressta kilojani. Mun mielestä se olis aika tylsää, mulla on parempaakin tekemistä kuin murehtia kilojani.

Jos mun pitääs valita, että olenko 5kg ali- vai ylipainoonen, niin valittisin ylipainoosen. Mä en halua olla liian laiha, mutta en mä silti mitään todella suurta ylipainoosuutta ihannootte. Eikä se yli 30 bmi kyllä vielä mitään todella suurta ylipainoa ole, kyllä siihen vaaditaan enemmän kiloja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraws:

Onko joidenkin elämän tavoote saada käännettyä mahdollisimman monen miehen pää? Miksi esim. jotakin bmi 26 omaavan parisuhteessa jo elävän edes tarvisi kääntää kenenkään päitä, miksi hän edes haluaas sitä?

F
Mä en tajua, miksi näissä vartalokeskusteluissa lähdetään aina väittelemään siitä, mikä on miesten mielestä seksikästä. Hei haloo! Sekö sitten määrittää sen, millaisessa kropassa nainen voi viihtyä ja mikä on tavoittelemisen arvoista? Ehkä kuitenkin kannattaisi lähteä siitä, mikä on tervettä, terveellistä ja ennen kaikkea muistaa, että olis ihan positiivista ettei se hyvä olo ole kiinni siitä kuinka isot tissit ja perse ja maha on. Tai siitä, pitääkö miehet haluttavana. Hyvä kunto, terveys ja normaalipaino on toki ihan tavoittelemisen arvoisia asioita.

Ja ps, itse tunnen paljon miehiä jotka pitää siroista, pienistä naisista ja sitten sellaisia, jotka tykkää rehevämmistä. Ja miehiä, jotka tykkää kaikesta siltä väliltä. No daa-a, jokainen mies kun on yksilö, jolla on ihan oma näkemyksensä siitä mikä on kaunista. Ja harva ihminen (mies tai nainen) kuluttaa aikaansa pohtien jotain tiettyjä ulkonäkökriteereitä, jotka täyttäessään toinen ihminen on haluttava. Ehkä ei ole kovin hedelmällistä myöskään käyttää aikaansa tuskaillen, jotta voisi ne kuvitteelliset kriteerit täyttää. Ihminen on niin paljon muutakin kuin painoindeksinsä, tai edes koko ulkokuorensa.

Alkuperäinen kirjoittaja F:
Mä en tajua, miksi näissä vartalokeskusteluissa lähdetään aina väittelemään siitä, mikä on miesten mielestä seksikästä. Hei haloo! Sekö sitten määrittää sen, millaisessa kropassa nainen voi viihtyä ja mikä on tavoittelemisen arvoista? Ehkä kuitenkin kannattaisi lähteä siitä, mikä on tervettä, terveellistä ja ennen kaikkea muistaa, että olis ihan positiivista ettei se hyvä olo ole kiinni siitä kuinka isot tissit ja perse ja maha on. Tai siitä, pitääkö miehet haluttavana. Hyvä kunto, terveys ja normaalipaino on toki ihan tavoittelemisen arvoisia asioita.

Ja ps, itse tunnen paljon miehiä jotka pitää siroista, pienistä naisista ja sitten sellaisia, jotka tykkää rehevämmistä. Ja miehiä, jotka tykkää kaikesta siltä väliltä. No daa-a, jokainen mies kun on yksilö, jolla on ihan oma näkemyksensä siitä mikä on kaunista. Ja harva ihminen (mies tai nainen) kuluttaa aikaansa pohtien jotain tiettyjä ulkonäkökriteereitä, jotka täyttäessään toinen ihminen on haluttava. Ehkä ei ole kovin hedelmällistä myöskään käyttää aikaansa tuskaillen, jotta voisi ne kuvitteelliset kriteerit täyttää. Ihminen on niin paljon muutakin kuin painoindeksinsä, tai edes koko ulkokuorensa.
On kyllä pakko peesailla sua aivan täysin!

yy
Niin, hoikka on aina anorektikko ja sairas ja mieletään ties mitä, mutta pullukka saa olla, sillä sehän on vain naisellista ja tervettä. Jep.

Ja mitä miesten pään kääntymiseen ja ulkonäköön tulee, niin vaikka mulla ei suhteessa olekaan tarvetta pyrkiä mihinkään sillä, että miehet katselee, mutta tykkään näyttää hyvältä, ja kun näytän hyvältä hoikkana niin olo on myös hyvä, päiden kääntyminen on kyllä ihan egoa hivelevää, oli miten pinnallista ja tyhjäpäistä vain:) Kai sitä suhteessakin voi panostaa ulkonäköönsä:eek:

Ja joo, todellakin on muutakin tekemistä kuin miettiä ulkonäköään, mutta se on yksi elämän osa-alue ja tämä oli ulkonäköön liittyvä ketju. Heti tyrmätään pinnallisena ja tyhjäpäänä. Mulle on ihan sama, missä vaatteissa kulkevat tai kuinka tyytyväisiä pullukat itseensä ovat, mutta itse en missään nimessä haluaisi sellainen olla, niin kauan kuin voin asialle jotain tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:

Tässä vielä tästä url]http://kaksplus.fi/keskustelu/t1233823,75#m18298680url] ketjusta poimittu kuva
En mitenkään ehdi kahlata läpi tätä ketjua,mutta olisiko kyse enemmänkin ns. muotojen ihannoinnista? Tää kyseinen nainen on minusta ENEMMÄNKIN SELVÄSTI YLIPAINOINEN, kuin niinkään kauniisti kurvikas. Eli EN ihannoi kyseistä naistyyppiä, kuten en MITÄÄN naistyyppiä pelkästään ulkomuodollisista syistä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei tule kesää:
Minä en kanssa ymmärrä miksi lihavien pitää pitää meteliä lihavuudestaan ja kuuluttaa että he ovat kauniita. Eivät ole. Tuonkaan kuvan nainen ei ole kaunis mistään vaan aivan liian lihava. Missä on normaalipainoiset naiset nykyään?

Mua säälittää esim. yhdellä hääpalstalla missä on lihaville morsiammille oma ketju. Se on kamalan näköistä kun ylipainoinen nainen ahtautuu hääpukuun ja tursuaa alleineen siitä pahasti yli, ja silti kuvittelee olevansa kaunis ja prinsessa :O Onko heillä vaaleanpunaiset lasit päässään kun kuvittelevat että vaatteet jotka tekevät normaalista kauniin, tekisivät myös lihavasta kauniin? NOT.
:LOL: Tässä taas teksti, joka kuvittelee, että vain se hoikkuus tekee kauniiksi. Jos olet hoikka/normaali vartaloltasi, niin saat olla naamaltasi vaikka variksen pelätin :D

Eiköhän kauneuteen vaikuta paljon muukin asia kuin vain vartalon paksuus. Ja kyllä. MInusta toi kuvan nainen on kaunis ylipainostaan huolimatta.
MUN mielestä vain se hoikkuus, normaalius on kaunista. En ymmärrä miten joku voi kuvitella olevansa kaunis liian pienessä hääpuvussa vaikka todellisuudessa näyttää muodottomalta möntiltä, säälittävältä.
Suuri osa hoikistakin on ihan taviksia tai vähän rumiakin, hiukset maantienvärisiä, rillipäisiä, finninaamaisia tai muuten vaan "ei-niin-kauniskasvoisia" Mä myös olen sitä mieltä, että ei se paino yksistään tee kaunista, vaan moni asia. Tärkeimmässä roolissa on tietysti kasvot, lihava voi laihduttaa, ruma ei voi mitään asialle.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja voi h*:
No voihan helevetti taas. Onhan se paljon normaalimpaa ja "oikein" ihannoida anorektikkoja?

Mene hoitoon jos kuvan nainen on sinusta "todella lihava" :eek:
No hei, onhan se oikeasti aikas lihava.
Ylipainoisten ihmisten silmissä tavalliset hoikat ihmisetkin tuntuvat olevan anorektikkoja. Läskivihaajaksi mollataan niinkin yksinkertaisesta syystä, jos ei käsitä miten joku kykenee syömään sellaiset määrät ja sellaista ruokaa niin paljon, että paino vain nousee ja nousee. Ihmisen normaalitila ei yksinkertaisesti ole se ylipainoisuus. Eikä tartte olla edes anorektikko, jos sattuu syömään sellaista ruokaa joka ei lihota. Luoja miten himoitsenkin erilaisia salaatteja ja hedelmiä - ja tasan voi syödä niin paljon kuin haluaa! Eikä tarvii rajoittaa sitä minkä verran niihin jotain juustoja sekaan laittaa, kun kokonaisuus on kunnossa.

Kyllä tuo kuvan neiti oli melkoisen pulska minunkin silmissäni.

Jeps
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en kanssa ymmärrä miksi lihavien pitää pitää meteliä lihavuudestaan ja kuuluttaa että he ovat kauniita. Eivät ole. Tuonkaan kuvan nainen ei ole kaunis mistään vaan aivan liian lihava. Missä on normaalipainoiset naiset nykyään?

Mua säälittää esim. yhdellä hääpalstalla missä on lihaville morsiammille oma ketju. Se on kamalan näköistä kun ylipainoinen nainen ahtautuu hääpukuun ja tursuaa alleineen siitä pahasti yli, ja silti kuvittelee olevansa kaunis ja prinsessa :O Onko heillä vaaleanpunaiset lasit päässään kun kuvittelevat että vaatteet jotka tekevät normaalista kauniin, tekisivät myös lihavasta kauniin? NOT.
:LOL: Tässä taas teksti, joka kuvittelee, että vain se hoikkuus tekee kauniiksi. Jos olet hoikka/normaali vartaloltasi, niin saat olla naamaltasi vaikka variksen pelätin :D

Eiköhän kauneuteen vaikuta paljon muukin asia kuin vain vartalon paksuus. Ja kyllä. MInusta toi kuvan nainen on kaunis ylipainostaan huolimatta.
MUN mielestä vain se hoikkuus, normaalius on kaunista. En ymmärrä miten joku voi kuvitella olevansa kaunis liian pienessä hääpuvussa vaikka todellisuudessa näyttää muodottomalta möntiltä, säälittävältä.
Suuri osa hoikistakin on ihan taviksia tai vähän rumiakin, hiukset maantienvärisiä, rillipäisiä, finninaamaisia tai muuten vaan "ei-niin-kauniskasvoisia" Mä myös olen sitä mieltä, että ei se paino yksistään tee kaunista, vaan moni asia. Tärkeimmässä roolissa on tietysti kasvot, lihava voi laihduttaa, ruma ei voi mitään asialle.

Mulla on kauniit kasvot, upeat pitkät paksut hiukset, kun olin 60 kg 179 cm niin ei miehiä niin pörrännyt vaikka olin hoikka, nyt painan 90 kg, kyllä pörrää miehiä, tissitkin on kasvaneet b kupista e kuppiin, peppuun tullut muotoa ym.. Oon itseeni tyytyväinen tälläisenä, näytän myös hyvältä, seksikkäältä vaatteissa, alusvaatteissa, mieheni myös pitää.

Yhteistyössä