Alkuperäinen kirjoittaja xsa:Kyllä ne miehet ajattelee pulleammasta "tuo on tosi pehmeä sänkyyni". Rinnattomat luikut viehättää vaan bi-miehiä, muistuttaa niitä pojista.
Alkuperäinen kirjoittaja xsa:Kyllä ne miehet ajattelee pulleammasta "tuo on tosi pehmeä sänkyyni". Rinnattomat luikut viehättää vaan bi-miehiä, muistuttaa niitä pojista.
No eipä tällainenkaan kommentointi kovin asiallista ole...:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja xsa:Kyllä ne miehet ajattelee pulleammasta "tuo on tosi pehmeä sänkyyni". Rinnattomat luikut viehättää vaan bi-miehiä, muistuttaa niitä pojista.
Raakelilla on huono itsetunto ja se näkyy välillä harmi, sillä hän on kaunis ja näyttävä nainen (jolla kiva perhekin )Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Kyllä minusta tämä on naisellisempi kuin
Ei se naisellisuus ole kiloista kiinni, pelkästään.
Hmm... Patjaksiko?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja xsa:Kyllä ne miehet ajattelee pulleammasta "tuo on tosi pehmeä sänkyyni". Rinnattomat luikut viehättää vaan bi-miehiä, muistuttaa niitä pojista.
No hei, onhan se oikeasti aikas lihava.Alkuperäinen kirjoittaja voi h*:No voihan helevetti taas. Onhan se paljon normaalimpaa ja "oikein" ihannoida anorektikkoja?
Mene hoitoon jos kuvan nainen on sinusta "todella lihava"
Mä ainakin käsitän, että "todella lihava" on sellainen sairaalloisen lihava, joka selvästi kärsii fyysisesti painostaan (käveleminen vaikeaa ym.), ja tuo nainen ei todellakaan ole sellainen. OK, se on ylipainoinen, mutta mutta jos tuonnäköistä pitää sairaalloisen lihavana,on tosiaan syytä mennä hoidattamaan omaa päätään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No hei, onhan se oikeasti aikas lihava.Alkuperäinen kirjoittaja voi h*:No voihan helevetti taas. Onhan se paljon normaalimpaa ja "oikein" ihannoida anorektikkoja?
jaa, ehkä mä jonain päivänä laitan omasta kropastani kuvan...niin sitten ei ole enää epäselvää kenellekkään MITÄ tarkoittaa lihava.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No hei, onhan se oikeasti aikas lihava.Alkuperäinen kirjoittaja voi h*:No voihan helevetti taas. Onhan se paljon normaalimpaa ja "oikein" ihannoida anorektikkoja?
Niin, määrittelykysymyksiä. Mun subjektiivinen totuus on, että kuvan nainen on huomattavan lihava. Sairaalloisen lihavalla käsitän jenkkiläski-tyyliset, jotka eivät kunnolla pääse sängystä ylös.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Mä ainakin käsitän, että "todella lihava" on sellainen sairaalloisen lihava, joka selvästi kärsii fyysisesti painostaan (käveleminen vaikeaa ym.), ja tuo nainen ei todellakaan ole sellainen. OK, se on ylipainoinen, mutta mutta jos tuonnäköistä pitää sairaalloisen lihavana,on tosiaan syytä mennä hoidattamaan omaa päätään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No hei, onhan se oikeasti aikas lihava.Alkuperäinen kirjoittaja voi h*:No voihan helevetti taas. Onhan se paljon normaalimpaa ja "oikein" ihannoida anorektikkoja?
ilmeisesti pitäisi laittaa oma kuvani alusvaatteisillaankin....Alkuperäinen kirjoittaja peppery:Mä oon sit varmaan vähän mieleltäni sairas, mutta esim. nämä naiset alkavat olla jo siinä rajoilla, ovatko ylipainoisia. Toki nättejä ja normipainoisia, mutta ei muutama ylikilo mun mielestä vaan kaunista tai tuo naisellisuutta millään tavalla, jos ei nyt anoista puhuta. Ehkä eniten nämä neljä ekaa oikealta. Siis siinä mielessä, että itse en haluaisi olla noin iso, vaikka en anorektikko tosiaan olekaan.
Ja jos nyt siis puhutaan vain siitä, mikä näyttää nätiltä. Mun mielestä vaatteetkin näyttää kivemmallle hoikan päällä. Itse olen ollut samaa kokoa kuvan naisten kanssa ja mulla ei ollut silloin hyvä olo (olin 172/71), 10 kiloa kun lähti niin olo keveni ja tuntui taas nätiltä
http://francisanderson.files.wordpress.com/2007/10/dove_wideweb__430x327.jpg
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No hei, onhan se oikeasti aikas lihava.Alkuperäinen kirjoittaja voi h*:No voihan helevetti taas. Onhan se paljon normaalimpaa ja "oikein" ihannoida anorektikkoja?
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Dove-naisetko lihavia???:In my ass! Normaaleja ovat ja vieläpä ihan hoikkia, ja joo, oot sairas. Hullumaksi vaan menee. Ton on pakko olla provo!
Tälle niin peesi!Alkuperäinen kirjoittaja ei tule kesää:Minä en kanssa ymmärrä miksi lihavien pitää pitää meteliä lihavuudestaan ja kuuluttaa että he ovat kauniita. Eivät ole. Tuonkaan kuvan nainen ei ole kaunis mistään vaan aivan liian lihava. Missä on normaalipainoiset naiset nykyään?
Mua säälittää esim. yhdellä hääpalstalla missä on lihaville morsiammille oma ketju. Se on kamalan näköistä kun ylipainoinen nainen ahtautuu hääpukuun ja tursuaa alleineen siitä pahasti yli, ja silti kuvittelee olevansa kaunis ja prinsessa :O Onko heillä vaaleanpunaiset lasit päässään kun kuvittelevat että vaatteet jotka tekevät normaalista kauniin, tekisivät myös lihavasta kauniin? NOT.
Tässä taas teksti, joka kuvittelee, että vain se hoikkuus tekee kauniiksi. Jos olet hoikka/normaali vartaloltasi, niin saat olla naamaltasi vaikka variksen pelätinAlkuperäinen kirjoittaja ei tule kesää:Minä en kanssa ymmärrä miksi lihavien pitää pitää meteliä lihavuudestaan ja kuuluttaa että he ovat kauniita. Eivät ole. Tuonkaan kuvan nainen ei ole kaunis mistään vaan aivan liian lihava. Missä on normaalipainoiset naiset nykyään?
Mua säälittää esim. yhdellä hääpalstalla missä on lihaville morsiammille oma ketju. Se on kamalan näköistä kun ylipainoinen nainen ahtautuu hääpukuun ja tursuaa alleineen siitä pahasti yli, ja silti kuvittelee olevansa kaunis ja prinsessa :O Onko heillä vaaleanpunaiset lasit päässään kun kuvittelevat että vaatteet jotka tekevät normaalista kauniin, tekisivät myös lihavasta kauniin? NOT.
MUN mielestä vain se hoikkuus, normaalius on kaunista. En ymmärrä miten joku voi kuvitella olevansa kaunis liian pienessä hääpuvussa vaikka todellisuudessa näyttää muodottomalta möntiltä, säälittävältä.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Tässä taas teksti, joka kuvittelee, että vain se hoikkuus tekee kauniiksi. Jos olet hoikka/normaali vartaloltasi, niin saat olla naamaltasi vaikka variksen pelätinAlkuperäinen kirjoittaja ei tule kesää:Minä en kanssa ymmärrä miksi lihavien pitää pitää meteliä lihavuudestaan ja kuuluttaa että he ovat kauniita. Eivät ole. Tuonkaan kuvan nainen ei ole kaunis mistään vaan aivan liian lihava. Missä on normaalipainoiset naiset nykyään?
Eiköhän kauneuteen vaikuta paljon muukin asia kuin vain vartalon paksuus. Ja kyllä. MInusta toi kuvan nainen on kaunis ylipainostaan huolimatta.