Miksi jotkut palstalaiset ihannoivat todella lihavia ihmisiä?

j
Alkuperäinen kirjoittaja xsa:
Kyllä ne miehet ajattelee pulleammasta "tuo on tosi pehmeä sänkyyni". Rinnattomat luikut viehättää vaan bi-miehiä, muistuttaa niitä pojista.
No eipä tällainenkaan kommentointi kovin asiallista ole...:headwall:
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Kyllä minusta tämä on naisellisempi kuin


Ei se naisellisuus ole kiloista kiinni, pelkästään.
Raakelilla on huono itsetunto ja se näkyy välillä :( harmi, sillä hän on kaunis ja näyttävä nainen (jolla kiva perhekin :) )
 
merianna ejk
mä en ylipainostani huolimatta mitenkään ihannoi lihavuutta, mutta mua ottaa pattiin tälläiset aloitukset, koska mä puolustan ehdottomasti kaikkien niiden ylipainoisten ihmisten jotka ovat itseensä ja elämäänsä tyytyväisiä OIKEUTTA olla tyytyväisiä, se että jos jollakulla on vaikka merkittävästä liikapainosta huolimatta mielestään hyvä ja onnellinen elämä ja pitää itse itseään viehättävänä hänellä on oikeus kokea näin, eikä siihen tarvita luvan kysymistä hoikilta/hoikuutta ihannoivilta. Ja edelleen koska makuja on monia, jos jonkun silmää sattuu miellyttämään pulskempi nainen, ei siihenkään tarvitse lupaa kysyä hoikilta/hoikkuutta ihannoivilta, jokainen saa tykätä justiinsa siitä mistä tykkää.
Ylipäätään ihmisillä jotka jaksaa jauhaa toisten painosta, oli sitä sitten liikaa tai liian vähän, on itsellänsä todella suuria ongelmia itsetuntonsa kanssa, ihmisen jolla on itsellään hyvä olla ja on sinut oman kroppansa kanssa ei tarvitse vahdata toisten kiloja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja voi h*:
No voihan helevetti taas. Onhan se paljon normaalimpaa ja "oikein" ihannoida anorektikkoja?

Mene hoitoon jos kuvan nainen on sinusta "todella lihava" :eek:
No hei, onhan se oikeasti aikas lihava.
Mä ainakin käsitän, että "todella lihava" on sellainen sairaalloisen lihava, joka selvästi kärsii fyysisesti painostaan (käveleminen vaikeaa ym.), ja tuo nainen ei todellakaan ole sellainen. OK, se on ylipainoinen, mutta mutta jos tuonnäköistä pitää sairaalloisen lihavana,on tosiaan syytä mennä hoidattamaan omaa päätään.
 
merianna ejk
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja voi h*:
No voihan helevetti taas. Onhan se paljon normaalimpaa ja "oikein" ihannoida anorektikkoja?

Mene hoitoon jos kuvan nainen on sinusta "todella lihava" :eek:
No hei, onhan se oikeasti aikas lihava.
jaa, ehkä mä jonain päivänä laitan omasta kropastani kuvan...niin sitten ei ole enää epäselvää kenellekkään MITÄ tarkoittaa lihava.
Eihän tuo kuvan nainen tietystikään hoikka ole, mutta ei kyllä mitenkään todella lihava, ylipainoinen kylläkin
 
totuus
Joo, kyllä tuo kuvan nainen alkaa jo aika iso olemaan, ei ole kovin tervettä. Ja mitä kauneuteen tulee, niin n.20 kg pois, niin sitten olisi nätti, kasvoiltaan ihan kaunis nytkin, mutta kokonaisuus mättää kun on noin hirveästi ylimääräistä.
 
No juu, hyvähän se on jos ihminen on itseensä tyytyväinen, oli se paino sitten mitä hyvänsä. Ei se ylipainoisen kohdalla tarkoita vielä että hän itsekään ihannoisi ylipainoa, lähinnä kai useiten sitä että siitä huolimatta että myöntää ongelmansa (=ylipainon tuomat terveydelliset riskit) on tasapainossa itsensä kanssa.

Muutenkin on kaksi eri asiaa olla muutama ylimääräinen kilo kuin olla huomattavan ylipainoinen. Sopiviin paikkoihin osuneina nuo muutamat kilot todella vain tekevät naisesta naisellisemman ja näyttävämmän eivätkä vielä ole terveysriskiä siinä kuin todellinen, isompi ylipaino.
 
ppe
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja voi h*:
No voihan helevetti taas. Onhan se paljon normaalimpaa ja "oikein" ihannoida anorektikkoja?

Mene hoitoon jos kuvan nainen on sinusta "todella lihava" :eek:
No hei, onhan se oikeasti aikas lihava.
Mä ainakin käsitän, että "todella lihava" on sellainen sairaalloisen lihava, joka selvästi kärsii fyysisesti painostaan (käveleminen vaikeaa ym.), ja tuo nainen ei todellakaan ole sellainen. OK, se on ylipainoinen, mutta mutta jos tuonnäköistä pitää sairaalloisen lihavana,on tosiaan syytä mennä hoidattamaan omaa päätään.
Niin, määrittelykysymyksiä. Mun subjektiivinen totuus on, että kuvan nainen on huomattavan lihava. Sairaalloisen lihavalla käsitän jenkkiläski-tyyliset, jotka eivät kunnolla pääse sängystä ylös.


 
peppery
Mä oon sit varmaan vähän mieleltäni sairas, mutta esim. nämä naiset alkavat olla jo siinä rajoilla, ovatko ylipainoisia. Toki nättejä ja normipainoisia, mutta ei muutama ylikilo mun mielestä vaan kaunista tai tuo naisellisuutta millään tavalla, jos ei nyt anoista puhuta. Ehkä eniten nämä neljä ekaa oikealta. Siis siinä mielessä, että itse en haluaisi olla noin iso, vaikka en anorektikko tosiaan olekaan.

Ja jos nyt siis puhutaan vain siitä, mikä näyttää nätiltä. Mun mielestä vaatteetkin näyttää kivemmallle hoikan päällä. Itse olen ollut samaa kokoa kuvan naisten kanssa ja mulla ei ollut silloin hyvä olo (olin 172/71), 10 kiloa kun lähti niin olo keveni ja tuntui taas nätiltä:)

http://francisanderson.files.wordpress.com/2007/10/dove_wideweb__430x327.jpg
 
merianna ejk
Alkuperäinen kirjoittaja peppery:
Mä oon sit varmaan vähän mieleltäni sairas, mutta esim. nämä naiset alkavat olla jo siinä rajoilla, ovatko ylipainoisia. Toki nättejä ja normipainoisia, mutta ei muutama ylikilo mun mielestä vaan kaunista tai tuo naisellisuutta millään tavalla, jos ei nyt anoista puhuta. Ehkä eniten nämä neljä ekaa oikealta. Siis siinä mielessä, että itse en haluaisi olla noin iso, vaikka en anorektikko tosiaan olekaan.

Ja jos nyt siis puhutaan vain siitä, mikä näyttää nätiltä. Mun mielestä vaatteetkin näyttää kivemmallle hoikan päällä. Itse olen ollut samaa kokoa kuvan naisten kanssa ja mulla ei ollut silloin hyvä olo (olin 172/71), 10 kiloa kun lähti niin olo keveni ja tuntui taas nätiltä:)

http://francisanderson.files.wordpress.com/2007/10/dove_wideweb__430x327.jpg
ilmeisesti pitäisi laittaa oma kuvani alusvaatteisillaankin....

 
ei tule kesää
Minä en kanssa ymmärrä miksi lihavien pitää pitää meteliä lihavuudestaan ja kuuluttaa että he ovat kauniita. Eivät ole. Tuonkaan kuvan nainen ei ole kaunis mistään vaan aivan liian lihava. Missä on normaalipainoiset naiset nykyään?

Mua säälittää esim. yhdellä hääpalstalla missä on lihaville morsiammille oma ketju. Se on kamalan näköistä kun ylipainoinen nainen ahtautuu hääpukuun ja tursuaa alleineen siitä pahasti yli, ja silti kuvittelee olevansa kaunis ja prinsessa :O Onko heillä vaaleanpunaiset lasit päässään kun kuvittelevat että vaatteet jotka tekevät normaalista kauniin, tekisivät myös lihavasta kauniin? NOT.
 
hyny
Alkuperäinen kirjoittaja ei tule kesää:
Minä en kanssa ymmärrä miksi lihavien pitää pitää meteliä lihavuudestaan ja kuuluttaa että he ovat kauniita. Eivät ole. Tuonkaan kuvan nainen ei ole kaunis mistään vaan aivan liian lihava. Missä on normaalipainoiset naiset nykyään?

Mua säälittää esim. yhdellä hääpalstalla missä on lihaville morsiammille oma ketju. Se on kamalan näköistä kun ylipainoinen nainen ahtautuu hääpukuun ja tursuaa alleineen siitä pahasti yli, ja silti kuvittelee olevansa kaunis ja prinsessa :O Onko heillä vaaleanpunaiset lasit päässään kun kuvittelevat että vaatteet jotka tekevät normaalista kauniin, tekisivät myös lihavasta kauniin? NOT.
Tälle niin peesi!

 
Alkuperäinen kirjoittaja ei tule kesää:
Minä en kanssa ymmärrä miksi lihavien pitää pitää meteliä lihavuudestaan ja kuuluttaa että he ovat kauniita. Eivät ole. Tuonkaan kuvan nainen ei ole kaunis mistään vaan aivan liian lihava. Missä on normaalipainoiset naiset nykyään?

Mua säälittää esim. yhdellä hääpalstalla missä on lihaville morsiammille oma ketju. Se on kamalan näköistä kun ylipainoinen nainen ahtautuu hääpukuun ja tursuaa alleineen siitä pahasti yli, ja silti kuvittelee olevansa kaunis ja prinsessa :O Onko heillä vaaleanpunaiset lasit päässään kun kuvittelevat että vaatteet jotka tekevät normaalista kauniin, tekisivät myös lihavasta kauniin? NOT.
:LOL: Tässä taas teksti, joka kuvittelee, että vain se hoikkuus tekee kauniiksi. Jos olet hoikka/normaali vartaloltasi, niin saat olla naamaltasi vaikka variksen pelätin :D

Eiköhän kauneuteen vaikuta paljon muukin asia kuin vain vartalon paksuus. Ja kyllä. MInusta toi kuvan nainen on kaunis ylipainostaan huolimatta.
 
ei tule kesää
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tule kesää:
Minä en kanssa ymmärrä miksi lihavien pitää pitää meteliä lihavuudestaan ja kuuluttaa että he ovat kauniita. Eivät ole. Tuonkaan kuvan nainen ei ole kaunis mistään vaan aivan liian lihava. Missä on normaalipainoiset naiset nykyään?

Mua säälittää esim. yhdellä hääpalstalla missä on lihaville morsiammille oma ketju. Se on kamalan näköistä kun ylipainoinen nainen ahtautuu hääpukuun ja tursuaa alleineen siitä pahasti yli, ja silti kuvittelee olevansa kaunis ja prinsessa :O Onko heillä vaaleanpunaiset lasit päässään kun kuvittelevat että vaatteet jotka tekevät normaalista kauniin, tekisivät myös lihavasta kauniin? NOT.
:LOL: Tässä taas teksti, joka kuvittelee, että vain se hoikkuus tekee kauniiksi. Jos olet hoikka/normaali vartaloltasi, niin saat olla naamaltasi vaikka variksen pelätin :D

Eiköhän kauneuteen vaikuta paljon muukin asia kuin vain vartalon paksuus. Ja kyllä. MInusta toi kuvan nainen on kaunis ylipainostaan huolimatta.
MUN mielestä vain se hoikkuus, normaalius on kaunista. En ymmärrä miten joku voi kuvitella olevansa kaunis liian pienessä hääpuvussa vaikka todellisuudessa näyttää muodottomalta möntiltä, säälittävältä.
 

Yhteistyössä