miksi jotkut on niin itsekkäitä! naapureista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kiva

Vieras
nytkin joku huudattaa niin kovaa musiikkia että kuulen sanat tänne sisälle asti ihan helposti.. joutuu pitämään omaa telkkariakin normaalia kovemmalla että oikeasti kuulisi jotain :kieh:

miksi se on niin pakonomaista huudattaa musiikkia.. menisivät baariin jos haluavat bilemeininkiä..

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kun kerrostaloasumisen on valinnut niin se on vaan kestettävä!

ai että sun mielestä on siis ihmisillä oikeus häiritä naapureitaan?

taidat itse olla sellainen.. voit sit vaan tokasta toiselle että itsepähän oot valinnut..

jepjep..todellakin oletetaan aina et mökää on vain ja ainoostaan kerrostaloissa tai rivarissa.pa**t-naapuriterrori se vasta karseeta on idyllisellä omakotitalo alueella!!voi rähmä mikä mökä.kun mä nyt ostin tän töllin-niin mää nyt luukutan musaa.että näin meillä.....

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:

taidat itse olla sellainen.. voit sit vaan tokasta toiselle että itsepähän oot valinnut..

Kerrostalossa kuuluu aina ääntä. Joitakin se aina häiritsee, oli oikeasti aihetta tai ei. Mutta se kerrostalossa asuminen on ihan omavalintakysymys. Ja jos ennen kymmentä pitää meteliä niin mitä se kenellekään muulle kuuluu? Ja minä en asua kerrostalossa.

Kerrostalossa kuuluu aina ääntä. Joitakin se aina häiritsee, oli oikeasti aihetta tai ei. Mutta se kerrostalossa asuminen on ihan omavalintakysymys. Ja jos ennen kymmentä pitää meteliä niin mitä se kenellekään muulle kuuluu? Ja minä en asua kerrostalossa.

kyllä se nyt aika törkeää on kuunnella musiikkia niin kovaa että naapureilla helisee ikkunat, oli kello kymmenen tai ei.

ja kyllä tiedän että kerrostaloissa kuuluu ääniä, naapurin papan televisiokin kuuluu eteiseen asti mutta eipä häiritse kun kuuluu vaan tietyssä kohdassa ja päivisin.. en todellakaan ole sellainen joka valittaa joka äänestä!

Ai sulla ei olekaan lapsia? Meinaan lapsiperheillä ei kauheesti ole varaa valittaa kenellekään metelistä, meiltä kun tuppaa kuulumaan sitä metakkaa kahta kauheemmin (vaikkei itse sitä huomattaiskaan/haluttaisi myöntää ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja korvatulpat rules:

Ai sulla ei olekaan lapsia? Meinaan lapsiperheillä ei kauheesti ole varaa valittaa kenellekään metelistä, meiltä kun tuppaa kuulumaan sitä metakkaa kahta kauheemmin (vaikkei itse sitä huomattaiskaan/haluttaisi myöntää ;) )

ei ole lapsia meillä. naapurissa asui ensin lapsiperhe josta kuului hyvin paljon itkemistä.. öisinkin, mutta eipä se häirinnyt koska ääni oli kuitenkin hento eikä ollut häiritsevää, jonkun mielestä ehkä mutta ei meidän mielestä..

No ei se tarkoita että ennen kymmentä saa huudattaa bilettää ilman rajoja. Kyllä silloinkin pitää ottaa naapuri huomioon!

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
No ei se tarkoita että ennen kymmentä saa huudattaa bilettää ilman rajoja. Kyllä silloinkin pitää ottaa naapuri huomioon!

PITÄISI ottaa tai VOISI ottaa.

Ei vaan pitää ja jos meno yltyy liian rankaksi poliisitkin tulee päivällä rauhottelemaan. Varoituksenkin saa hommattua jos saa 3 muuta naapuria allekirjottamaan valituksen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
timppa olettaa selvästi että jos jotain häiritsee yksi asia niin heti se ihminen on sellainen joka valittaa jokaisesta kolahduksesta..

En, vaan tiedän kerrostalossa liki 20 vuotta asuneena että ääntä kuuluu aina, milloin enemmän milloin vähemmän. Ja senkin tiedän että joka talossa on se jota häiritsee kaikki, oli se mitä tahansa. Jos joku soittaa musiikkia vähän kovempaa alkuillasta niin antaisi soittaa. Kivaahan siellä jollain on, pitääkö siitä olla niin katkera? Ja, kuten sanoin, pitää muuttaa pöndelle jos ei kestä elämisen ääniä.

PITÄISI ottaa tai VOISI ottaa.

Ei vaan pitää ja jos meno yltyy liian rankaksi poliisitkin tulee päivällä rauhottelemaan. Varoituksenkin saa hommattua jos saa 3 muuta naapuria allekirjottamaan valituksen.
Entä, jos on pääty asunto tää häiriöpaikka. Mun mielestä ei tarvitse kovin montaa valitusta vuokranantajalle, kun saa häädön.

Kerrostaloasuminen on sitä, että pitää kestää ovien paiskomista, ihmisten kotiutumista iltavorosta, kapakasta tai muualta milloin tahansa. Pitää kestää lapsia, mummoja, perheväkivaltaperheitä, vauvoja, möliseviä kehareita, tappeluja. Pitää kestää se, että ihmiset vetävät vessoja ympäri vuorokauden, jolloin pskavesi kohisee omien seinien ja komeroiden läpi/takana...

Parvekkeilta ja parvekkeille huudetaan, lapset ei saa leikkiä missään, kukaan ei osaa lajitella roskia, fillarit tukkii kellarin...

Se on mukavan yhteisöllinen asumistapa, jossa kaikesta nautitaan melkein yhdessä!

Onko tosiaan näin että kolme vittumaista naapurin akkaa saa häädettyä kunnollisen naapurin syyttä suotta? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
timppa olettaa selvästi että jos jotain häiritsee yksi asia niin heti se ihminen on sellainen joka valittaa jokaisesta kolahduksesta..

En, vaan tiedän kerrostalossa liki 20 vuotta asuneena että ääntä kuuluu aina, milloin enemmän milloin vähemmän. Ja senkin tiedän että joka talossa on se jota häiritsee kaikki, oli se mitä tahansa. Jos joku soittaa musiikkia vähän kovempaa alkuillasta niin antaisi soittaa. Kivaahan siellä jollain on, pitääkö siitä olla niin katkera? Ja, kuten sanoin, pitää muuttaa pöndelle jos ei kestä elämisen ääniä.

voi juma että sä olet idiootti! on ihan eri asia että kuuluu vähän musiikkia kun se, että ihan oikeasti helisee ikkunat ja omassa kodissaan ei kuule television ääniä! miehen logiikkaa vissiin taas että olisin katkera että muilla on kivaa??? on mullakin kivaa ollu monesti mutta kunnioitan silti naapureita silloinkin!

Mein naapuri osti karaokelaitteen ja on hoilottanu "ei niin kivalla lauluäänellä" suomalaisia iskelmiä :x :$ Ei tuo ainakaan esiintymiskammoa pode kun kuuluu pitkälle noi ikivihreät sulosoinnut :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Vaan onneksi on niin hyvä äänieristys ettei kuulu tänne mitään kun on ovi ja ikkunat kiinni. :D

Onko tosiaan näin että kolme vittumaista naapurin akkaa saa häädettyä kunnollisen naapurin syyttä suotta? :o

tunnet selvästi suurta yhtenäisyyttä näiden möykkääjien kanssa.. olet tasan tarkkaan ollut ihan selvästi itse samanlainen nuija tollasten kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Kerrostaloasuminen on sitä, että pitää kestää ovien paiskomista, ihmisten kotiutumista iltavorosta, kapakasta tai muualta milloin tahansa. Pitää kestää lapsia, mummoja, perheväkivaltaperheitä, vauvoja, möliseviä kehareita, tappeluja. Pitää kestää se, että ihmiset vetävät vessoja ympäri vuorokauden, jolloin pskavesi kohisee omien seinien ja komeroiden läpi/takana...

Parvekkeilta ja parvekkeille huudetaan, lapset ei saa leikkiä missään, kukaan ei osaa lajitella roskia, fillarit tukkii kellarin...

Se on mukavan yhteisöllinen asumistapa, jossa kaikesta nautitaan melkein yhdessä!

kotiin voi palata töistä tai kapakasta asiallisesti, kuten suurin osa naapureistamme onneksi tekeekin. Oven ääniin ei kiinnitä mitään huomiota, vessan vetämiseen ei kiinnitä mitään huomiota. naapurin yöllinen pyykinpesukin kuuluu vain vessassa joten ei häiritse yhtään. vauvan itkua kuuluu ja tappeluakin joskus, eikä ota yhtään nuppiin..

mutta edelleen että ei kuule edes ajatuksiaan omassa kodissaan niin on jo vähän liikaa!

Yhteistyössä