Alkuperäinen kirjoittaja Mini:
Mulla on kyllä sen verran vahva itsesuojeluvaisto etten ihan äkkiä pimeän aikaan lähde kävellen mihinkään. Voi olla että olen nähny pari leffaa liikaa ja mielikuvitus keksii kaikenlaisia mahdollisuuksia mitä voi tapahtua.
Ja mun mielestä se että olis oikeus johonkin tai että mitä tilastot sanoo on aika huono peruste laittaa itsensä alttiiksi. Ja kyllä olen sitäkin mieltä että kaunis nainen joka minihameessa lähtee humalassa yksin baarista kävelemään yöhön kerjää ikävyyksiä.
Koska rumia naisiako ei raiskata?

Tää on huvittava... Ihan oikeasti vaatetuksella ja ulkonäöllä on harvoin tekemistä raiskauksen uhriksi joutumisen kanssa. Humalatilalla voi tietenkin olla, koska ei enää ole yhtä tietoinen ympäristöstään eikä kykene puolustamaan itseään, mutta ulkonäkö ei väkivallantekijöille yleensä paljoa merkkaa.
Autoiletko koskaan? Otatko alkoholia seurueessa, jossa on miehiä? Satunnaista katuväkivaltaa huomattavasti suuremmat riskit teettää tuttu mies + alkoholi ja jopa ihan tuikitavallinen yksityisautoilu selvinpäin.
Minä olisin valmis jopa uhraamaan henkeni sen vuoksi, että naiset saisivat vastaisuudessakin olla itsenäisiä. Onneksi emme ole siinä tilanteessa suomessa. Monessa maassa ollaan siinä pisteessä, että sellaisia kysymyksiä joutuu pohtimaan. Koska en halua, että täälläkin homma karkaa käsistä, kehoitan naisia hankkimaan hyvät itsepuolustustaidot (ei pelkästään fyysistä tappelua; pitää tietää miten toimia erilaisissa tilanteissa, miten juosta, minne, pitää puhelinta lähellä, käyttää apuvälineitä, kehdata huutaa apua) ja liikkumaan vastedeskin juuri siellä missä heillä on asiaa.