Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se, että ei ole ollut vaaratilanteessa, ei tarkoita etteikö sellaiseen voisi joutua. Hurjasteleehan parikymppiset pojatkin autoillaan miten sattuu, koska eivät usko, että heille voisi mitään sattua.
Vaaratilanteisiin voi joutua koska ja missä tahansa. Ja silti pitää olla ja elää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se, että ei ole ollut vaaratilanteessa, ei tarkoita etteikö sellaiseen voisi joutua. Hurjasteleehan parikymppiset pojatkin autoillaan miten sattuu, koska eivät usko, että heille voisi mitään sattua.
Vaaratilanteisiin voi joutua koska ja missä tahansa. Ja silti pitää olla ja elää.
Niin voi, mutta turhien riskien ottaminen on silti typerää. Eihän kukaan kuljeta lastakaan autossa ilman turvaistuinta ja turvavyötä. Siinä ei menetä mitään, että välttää yksin liikkumista öisin. Päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se, että ei ole ollut vaaratilanteessa, ei tarkoita etteikö sellaiseen voisi joutua. Hurjasteleehan parikymppiset pojatkin autoillaan miten sattuu, koska eivät usko, että heille voisi mitään sattua.
Niin voi, mutta turhien riskien ottaminen on silti typerää. Eihän kukaan kuljeta lastakaan autossa ilman turvaistuinta ja turvavyötä. Siinä ei menetä mitään, että välttää yksin liikkumista öisin. Päinvastoin.
yleensä humalassa yksin kuljen aina pyörällä. ainakin voin iskeä raiskaajaa pumpulla päähän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kävelettekö myös humalassa yksin? Se nyt ainakin on vaarallista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kävelettekö myös humalassa yksin? Se nyt ainakin on vaarallista.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kuljin monesti yksin iltamyöhään tai yöllä Fuengirolassa Espanjassa. Matka oli kylläkin lyhyt, mutta kyllä siinä mietitytti jos tulee marokkolaasia vastaan. Heistä kun oli varoitettu. Yhdeksi neuvoksi annettin, että taskuun kasa pieniä kolikkoja ja hätätilassa nakkaa ne maahan. Nämä tyypit kun kuulemma ovat niin ahneita, että alkavat keräämään niitä rahoja.
Alkuperäinen kirjoittaja tiitta:nuorempana kävin usein juhlimassa ja kun tässä pikkukaupungissa ei kulje yöbusseja, niin päädyin usein kävelemään kotiin. en nyt tietenkään paukkupakkasilla mutta esim. keväällä, syksyllä..nykyään kyllä en uskaltaisi enää samaa temppua ja jotenkin on tullut ihan ehdottomaksi sen suhteen ,että taksilla kotiin !
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiitta:nuorempana kävin usein juhlimassa ja kun tässä pikkukaupungissa ei kulje yöbusseja, niin päädyin usein kävelemään kotiin. en nyt tietenkään paukkupakkasilla mutta esim. keväällä, syksyllä..nykyään kyllä en uskaltaisi enää samaa temppua ja jotenkin on tullut ihan ehdottomaksi sen suhteen ,että taksilla kotiin !
Ja kun ne taksitkin vielä saataisiin turvallisiksi, niin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kuljin monesti yksin iltamyöhään tai yöllä Fuengirolassa Espanjassa. Matka oli kylläkin lyhyt, mutta kyllä siinä mietitytti jos tulee marokkolaasia vastaan. Heistä kun oli varoitettu. Yhdeksi neuvoksi annettin, että taskuun kasa pieniä kolikkoja ja hätätilassa nakkaa ne maahan. Nämä tyypit kun kuulemma ovat niin ahneita, että alkavat keräämään niitä rahoja.
Mää olen kans kuullu että jos tuloo pohjalaaaaasia niin nakkoaaaapi Lauri Töhkän levyjä maahan niin ne jää niitä tyhyyymänä kerälöimään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiitta:nuorempana kävin usein juhlimassa ja kun tässä pikkukaupungissa ei kulje yöbusseja, niin päädyin usein kävelemään kotiin. en nyt tietenkään paukkupakkasilla mutta esim. keväällä, syksyllä..nykyään kyllä en uskaltaisi enää samaa temppua ja jotenkin on tullut ihan ehdottomaksi sen suhteen ,että taksilla kotiin !
Ja kun ne taksitkin vielä saataisiin turvallisiksi, niin..
niinpä!! pakko vain yrittää luottaa, ettei ratissa ole kukaan psykoraiskari .. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kuljin monesti yksin iltamyöhään tai yöllä Fuengirolassa Espanjassa. Matka oli kylläkin lyhyt, mutta kyllä siinä mietitytti jos tulee marokkolaasia vastaan. Heistä kun oli varoitettu. Yhdeksi neuvoksi annettin, että taskuun kasa pieniä kolikkoja ja hätätilassa nakkaa ne maahan. Nämä tyypit kun kuulemma ovat niin ahneita, että alkavat keräämään niitä rahoja.
Mää olen kans kuullu että jos tuloo pohjalaaaaasia niin nakkoaaaapi Lauri Töhkän levyjä maahan niin ne jää niitä tyhyyymänä kerälöimään.
Painu vittuun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kuljin monesti yksin iltamyöhään tai yöllä Fuengirolassa Espanjassa. Matka oli kylläkin lyhyt, mutta kyllä siinä mietitytti jos tulee marokkolaasia vastaan. Heistä kun oli varoitettu. Yhdeksi neuvoksi annettin, että taskuun kasa pieniä kolikkoja ja hätätilassa nakkaa ne maahan. Nämä tyypit kun kuulemma ovat niin ahneita, että alkavat keräämään niitä rahoja.
Painu vittuun.
Sähän olet kiva ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kuljin monesti yksin iltamyöhään tai yöllä Fuengirolassa Espanjassa. Matka oli kylläkin lyhyt, mutta kyllä siinä mietitytti jos tulee marokkolaasia vastaan. Heistä kun oli varoitettu. Yhdeksi neuvoksi annettin, että taskuun kasa pieniä kolikkoja ja hätätilassa nakkaa ne maahan. Nämä tyypit kun kuulemma ovat niin ahneita, että alkavat keräämään niitä rahoja.
Painu vittuun.
Sähän olet kiva ihminen.
Yhtä kiva kuin sä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kuljin monesti yksin iltamyöhään tai yöllä Fuengirolassa Espanjassa. Matka oli kylläkin lyhyt, mutta kyllä siinä mietitytti jos tulee marokkolaasia vastaan. Heistä kun oli varoitettu. Yhdeksi neuvoksi annettin, että taskuun kasa pieniä kolikkoja ja hätätilassa nakkaa ne maahan. Nämä tyypit kun kuulemma ovat niin ahneita, että alkavat keräämään niitä rahoja.
Painu vittuun.
Sähän olet kiva ihminen.
Yhtä kiva kuin sä.
Mun nähdäkseni tässä käyttäytyy huonosti nyt vain yksi ihminen, ja se en ole minä. Mutta jatka ihmeessä. Kivaa iltaa sinullekin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kuljin monesti yksin iltamyöhään tai yöllä Fuengirolassa Espanjassa. Matka oli kylläkin lyhyt, mutta kyllä siinä mietitytti jos tulee marokkolaasia vastaan. Heistä kun oli varoitettu. Yhdeksi neuvoksi annettin, että taskuun kasa pieniä kolikkoja ja hätätilassa nakkaa ne maahan. Nämä tyypit kun kuulemma ovat niin ahneita, että alkavat keräämään niitä rahoja.
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kuljin monesti yksin iltamyöhään tai yöllä Fuengirolassa Espanjassa. Matka oli kylläkin lyhyt, mutta kyllä siinä mietitytti jos tulee marokkolaasia vastaan. Heistä kun oli varoitettu. Yhdeksi neuvoksi annettin, että taskuun kasa pieniä kolikkoja ja hätätilassa nakkaa ne maahan. Nämä tyypit kun kuulemma ovat niin ahneita, että alkavat keräämään niitä rahoja.
hitto et repesin. sori scarlet... :ashamed: