Miksi jotkut ihmiset ei vaan tajua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei mitään, kaikki pitää sanoa suoraan päin naamaa että ymmärretään. Mulla oli taas tänään kylässä sellainen kaveri. Tuli jo kahdelta kylään ja oli koko päivän, vasta ihan äsken lähti. Sittenkin vasta, kun sanoin suoraan että sun pitää lähteä nyt kotiin, mä olen tehnyt ylitöitä viikonloppuna ja mä haluan mennä aikaisin nukkumaan.

Olen monta kertaa kokeillut erilaisia vihjailuita mutta ne eivät tähän ihmiseen tehoa.
Tänäänkin, oli sopinut että lainaa rahaa joltakin toiselta kaveriltaan joka oli kotona vasta puoli 11.
Soitti tälle kaverilleen meiltä, ja multa mitään kysymättä puhui tällaisia sinne puhelimeen: "Aijaa, sä olet kotona vasta sillon? No, jos mä olen täällä xxx:llä (siis meillä) kymmeneen ja lähden silloin, mä olisin teillä puoli yhdeltätoista?

Sanoin suoraan, että ei käy. Lähes kerta käy noin. Ja ihminen on sentään 38 v.
Muuten ihan kiva, mutta ihan täysin mäntti tässä asiassa.

Pitäisikö ilmoittaa jo etukäteen vierailun kesto?

Minulla on samanlainen tuttava. En kutsu kylään, ja jos kutsun, niin ilmoitan etukäteen vierailun keston, tyyliin "tervetuloa kello 11, olemme menossa paikkaan X kello 13, joten meillä on hyvin aikaa kahvitella siihen saakka".

Yksinkertainen. Tai jopa idiootti.Tyhmältähän toi vaikuttaa. Tai sitten on tietoinen mitä tekee, ja käyttää ihmisiä vaan hyväkseen, eli jonkin sortin narsisti.

Yhteistyössä