Alkuperäinen kirjoittaja kirsikka:
Mun mielestä on todellakin väärin antaa lapselle mehu, banaani, laku mitä vaan.
1.Lapsi ei saa oppia tavalle että tuotetta voi käyttää ennen maksamista, muutoin osoitat että varastaminen on oikein
Kerro miten se on varastamista jos lapsi juo syö tuotteen kaupassa ja opetetaan että jopa ne kuoret laitetaan tyjinä ostoskärriin ja sitten maksetaan??
Olen aina luullut että varastaminen on sitä kun tuote otetetaan itselle ja mennään kassankin ohi sitä tuotetta maksamatta.
Mutta sittenhän siellä kaupassa jokainen syyllistyy varkauteen.
Ei toisen omaisuuteen saa koskea jos et ole sitä maksanut,eli noukitaan tavarat kärreihin sitten vasta kun meillä on niihin omistusoikeus eli on maksettu,sama käytäntö siis tännekin kuin venäjälle
Yhteen lipukkeeseen leima mitä haluat,sillä lipulla kassalle ja kun olet maksanut niin kassatäti laittaa taas oman merkinnän ja sitten sillä lipukkeella taas sen tuotteen luo ja taas yksi myyjä antaa sinulle sen tuotteen.
Ja mitä tuohon nuorisorikollisuuteen tulee kun näin annamme lasten juoda sen mehun kaupassa niin,
minä en ole koskaan varastanut kaupasta en ikinä
Ja näin on minullekin aikoinaan muksuna kaupassa annettu se mehu
Vai onko tässä nyt kyse siitä että aloittajalla ei ole koskaan raha ostaa lapselleen sitä herkkua mitä toisen lapsi saa syödä kaupassakin jo