S
säpäle harmaana
Vieras
No ei mua kyllä kiinnosta eikä hinguta matkustella mun kavereiden eikä edes ystävien kanssa. Teen sen mielummin perheeni kanssa. En koe tarvetta, enkä edes halua olla viikkoa erossa lapsistani tai miehestäni. Miehenikään ei ole halunnut lähteä minnekkään viikoksi. Edelleenkään, mua ei kiinnosta, jos joku muu haluaa tehdä niin. Se on ihan jokaisen oma valinta ja jokaisen tulee tehdä asioita, joista tulee onnelliseksi.
Ja ei, mulle kaverit ei ole kovinkaan tärkeitä. Parhaimmat ystävät on olleet mun parhaita ystäviä polvenkorkuisesta asti, joten niiden rinnalla ne "kaverit" on aika yhdentekeviä. Kun aika ei riitä kaikkeen ja kaikille, niin priorisoin aikani vain niille parhailleEi siinä mun mielestä ole mitään väärää. Enemmänkin se on rikastuttanut elämääni ja tehnyt minusta onnellisemman.
Taas puhutaan ikään kuin lomamatka olisi pakosti viikon pituinen. Aloituksessa puhuttiin myös risteilyistä.
Enkä tajua, mitä väliä tässä keskustelussa on puhutaanko ystävistä vai kavereista. Ihan yhtä lailla sinä väität, ettei kiinnosta viettää aikaa, muuta kuin perheen kanssa.