Miksi joissakin perheissä mies ei saa mennä poikien lomille etelään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei mua kyllä kiinnosta eikä hinguta matkustella mun kavereiden eikä edes ystävien kanssa. Teen sen mielummin perheeni kanssa. En koe tarvetta, enkä edes halua olla viikkoa erossa lapsistani tai miehestäni. Miehenikään ei ole halunnut lähteä minnekkään viikoksi. Edelleenkään, mua ei kiinnosta, jos joku muu haluaa tehdä niin. Se on ihan jokaisen oma valinta ja jokaisen tulee tehdä asioita, joista tulee onnelliseksi.

Ja ei, mulle kaverit ei ole kovinkaan tärkeitä. Parhaimmat ystävät on olleet mun parhaita ystäviä polvenkorkuisesta asti, joten niiden rinnalla ne "kaverit" on aika yhdentekeviä. Kun aika ei riitä kaikkeen ja kaikille, niin priorisoin aikani vain niille parhaille :) Ei siinä mun mielestä ole mitään väärää. Enemmänkin se on rikastuttanut elämääni ja tehnyt minusta onnellisemman.

Taas puhutaan ikään kuin lomamatka olisi pakosti viikon pituinen. Aloituksessa puhuttiin myös risteilyistä.

Enkä tajua, mitä väliä tässä keskustelussa on puhutaanko ystävistä vai kavereista. Ihan yhtä lailla sinä väität, ettei kiinnosta viettää aikaa, muuta kuin perheen kanssa.

Meillä taitaa olla vähän sama homma. Toki mies näkee kauniit naiset (vaikka sen hyvin multa piilottaakin), mutta en mä usko, että bordellissa se kokis olevansa kauniiden naisten ympäröimä. Sitä alkais ehkä enemmän ällöttää...

Muutenkin kauniiden ihmisten näkeminen on ihan eri asia, kuin että olis kielipitkällä joidenkin maksullisten perään. Ei kauniiden ihmisten katsominen tarkoita mitään kiihottumista tai seksuaalisua ajatuksis välttämättä muutenkaan. Me kommentoidaan kyllä miehen kanssa jos joku on hyvännäköinen, mut ainakaan mun puolelta se ei sisällä mitään seksuaalista.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Meillä taitaa olla vähän sama homma. Toki mies näkee kauniit naiset (vaikka sen hyvin multa piilottaakin), mutta en mä usko, että bordellissa se kokis olevansa kauniiden naisten ympäröimä. Sitä alkais ehkä enemmän ällöttää...

On tavallisia,mitäänsanomattomia maksullisia naisia, niistä tuskin kukaan mies innostuu varsinkaan suomalaisista palveluntarjoajista!,Ja harva mies naistaan haluaa pettää keskiverto-huoran kanssa.Mut uskon että kuka tahansa mies mielellään ainakin katsoo jos oikeasti upeat naiset ympäröi ja keimailee. Ei välttis petä mut katsoo ja ihailee. Jos muuta väittää niin valehtelee tai on homo. Veikkaan ekaa ettei nämä pöljät vaimokkeet suuttus.

Nyt ois ollut just yks yrittäjäporukan risteily, mihin ainakinnosa meni ilman kumppania. Siis päivän mittainen. Mies ei mennyt kun oli muuta ohjelmaa ja oltas varmaan menty yhdessä. Mutta tietty silleenkin loogista, kun omistan yrityksestä puolet.

Uskallan epäillä, että sillä olis saattanut olla vähän tympeää ilman mua. Mutta sit toisaalta ymmärrän miks moni äijä oli ilman vaimoonsa, koska naiset haluaa usein mennä johonkin kasvohoitoihin ja kaupoille ja niiden seurassa pitää paljon varoa, mitä puhuu.

[QUOTE="Terho";29992844]On tavallisia,mitäänsanomattomia maksullisia naisia, niistä tuskin kukaan mies innostuu varsinkaan suomalaisista palveluntarjoajista!,Ja harva mies naistaan haluaa pettää keskiverto-huoran kanssa.Mut uskon että kuka tahansa mies mielellään ainakin katsoo jos oikeasti upeat naiset ympäröi ja keimailee. Ei välttis petä mut katsoo ja ihailee. Jos muuta väittää niin valehtelee tai on homo. Veikkaan ekaa ettei nämä pöljät vaimokkeet suuttus.[/QUOTE]

Mäkin oikein kannustan mun miestä jos menee ohi joku nätti lyyli että "eikö ollutkin upea nainen", ja melkein pitää kääntää niskoista sen päätä katsomaan sinne päin. Minusta toisen sukupuolen edustajan ihailu on ihan kiva juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29992831:
Taas puhutaan ikään kuin lomamatka olisi pakosti viikon pituinen. Aloituksessa puhuttiin myös risteilyistä.

Enkä tajua, mitä väliä tässä keskustelussa on puhutaanko ystävistä vai kavereista. Ihan yhtä lailla sinä väität, ettei kiinnosta viettää aikaa, muuta kuin perheen kanssa.

En ole sanonut kertaakaan, etteikö mua kinnostaisi viettää aikaa muun kuin perheeni kanssa.
Toiseksi, mulle sillä on helvetinmoinen ero, puhutaanko ystävistä tai kavereista.
Kolmanneksi, kuten aiemmin sanoin, joku yhden yön reissu (tosin ei risteily, istuisin mielummin yön putkassa kuin ruotsinlaivalla) voisi mennäkkin, viikon ei.

Sä nyt alat taas väittämään ja vänkäämään kaikenlaista, mitä mä en ole edes sanonut. Typerää.

Mulle on ihan sama, vaikka sä menisit joka vuosi 4 kuukaudeksi honoluluun ilman sun perhettäs. Miten se voi olla sulle ongelma, että kenen kanssa mä haluan aikani viettää ja miten lomailla?

[QUOTE="Terho";29992844]On tavallisia,mitäänsanomattomia maksullisia naisia, niistä tuskin kukaan mies innostuu varsinkaan suomalaisista palveluntarjoajista!,Ja harva mies naistaan haluaa pettää keskiverto-huoran kanssa.Mut uskon että kuka tahansa mies mielellään ainakin katsoo jos oikeasti upeat naiset ympäröi ja keimailee. Ei välttis petä mut katsoo ja ihailee. Jos muuta väittää niin valehtelee tai on homo. Veikkaan ekaa ettei nämä pöljät vaimokkeet suuttus.[/QUOTE]

Huora on kuitenkin huora ja joillekkin se tekee sen, että siitä tulee vaan ällö, vaikka se olisi miten kaunis.

Jaa. Kyllä mun kiinnostuksen kohteet muuttui kertaheitolla parisuhteen myötä. Ei ollut hirveesti intressejä lähteä hillumaan kavereiden kanssa, kun oli vähän muuta mielessä :)
Lasten tulon myötä mun menohalut väheni, eikä ne kiinnostaneet oikeastaan sen vertaa, että olisin edes jaksanut vaivautua järjestämään jotain.

Tämän kyllä ymmärsin niin, että parisuhteen myötä ei kiinnostanut minkäänlainen toiminta kavereiden(/ystävien) kanssa. Ja jos nyt sitten huomautat, että kaverit ovat eri asia, kuin ystävät, niin en kyllä ymmärrä, miksi jätät ystävät tässä kohtaa kokonaan mainitsematta.

Aivan Sama, me olemme tässä ilmeisesti samoilla linjoilla. Jostain syystä sinä koet vain näköjään tarpeelliseksi korostaa sitä, ettet halua lähteä viikon ryyppyreissuun sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole sinulle läheisiä ja toisaalta haluat ymmärtää, että toiset nimenomaan hinkuvat tuollaisten matkojen perään, vaikka niinhän ei ainakaan tämän ketjun perusteella näytä olevan.

Juu ei prostituoidut olisi mitenkään paha täky.
Tuki tuosta Peyoten risteilystä mieleen että mun pahin kilpailija voisi olla joku kolmikymppinen, iloinen, reipas ja raikas yritysneuvoja, jokin Mikaela Ingberg/Anne Mattila joka kehuisi ensin miehen työjuttuja, sitten jossain yrittäjien risteilyllä juottaisi mun miehen känniin (se ei ole absolutisti eli ottaa 1-2 lasillista mutta ne meneekin sille päähän kuin häkä) ja puoliraiskaisi sen. :D

Mutta on semmoisia miehiä joita ei voi päästää edes etupihalle jaloittelemaan. Semmoiset on kytkettävä ketjulla kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29992894:
Tämän kyllä ymmärsin niin, että parisuhteen myötä ei kiinnostanut minkäänlainen toiminta kavereiden(/ystävien) kanssa. Ja jos nyt sitten huomautat, että kaverit ovat eri asia, kuin ystävät, niin en kyllä ymmärrä, miksi jätät ystävät tässä kohtaa kokonaan mainitsematta.

Ai niin... sä kun et tajua mitään, ellei sulle erittele jokaista asiaa ja väännä rautalangasta. Joo sori. Mulle on niin päivänselvää, että ystävät on ystäviä ja ne on olleet mun elämässä taaperosta asti, että en koe tarvetta mainita heihin kulutettua aikaa sen enempää, kuin sitäkään, että näen myös viikottain vanhempiani ja sisaruksiani. Mulle niin päivänselvä asia, ettei käynyt edes mielessä.
Mutta se, että sä et ymmärrä, ei jotenkaan tule yllätyksenä.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29992918:
Aivan Sama, me olemme tässä ilmeisesti samoilla linjoilla. Jostain syystä sinä koet vain näköjään tarpeelliseksi korostaa sitä, ettet halua lähteä viikon ryyppyreissuun sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole sinulle läheisiä ja toisaalta haluat ymmärtää, että toiset nimenomaan hinkuvat tuollaisten matkojen perään, vaikka niinhän ei ainakaan tämän ketjun perusteella näytä olevan.

Ei, en ole sanonut niin. En ole maininnut kertaakaan viikon ryyppyreissusta, enkä ole väittänyt kenenkään muunkaan hinkuvan sellaiselle matkalle. On melkoisen ärsyttävää, että väität minun taas sanoneen kaikkea sellaista, mitä en ole sanonut.

Olen sanonut, etten ole innostunut lähtemään edes ystävieni kanssa viikon reissulle. En halua olla niin pitkään erossa perheestäni. Risteilyt ei kiinnosta, viettäisin mielummin sen ajan putkassa. Tosin, ystävänikään eivät ilmeisesti ole kokeneet tarpeelliseksi viikon tai viikonlopun virkistysreissuja, kun ei kukaan sellaista ole ehdottanut.

En siis ymmärrä, miten tämä on sinulle niin suuri ongelma?
Siksi, ettet taas vaihteeksi ymmärrä?

Ai niin... sä kun et tajua mitään, ellei sulle erittele jokaista asiaa ja väännä rautalangasta. Joo sori. Mulle on niin päivänselvää, että ystävät on ystäviä ja ne on olleet mun elämässä taaperosta asti, että en koe tarvetta mainita heihin kulutettua aikaa sen enempää, kuin sitäkään, että näen myös viikottain vanhempiani ja sisaruksiani. Mulle niin päivänselvä asia, ettei käynyt edes mielessä.
Mutta se, että sä et ymmärrä, ei jotenkaan tule yllätyksenä.

Niin sinä et ilmeisesti näe ristiriitaa siinä, jos joku mainitsee, ettei häntä yhtään kiinnosta lähteä mihinkään kavereiden kanssa, koska on puoliso ja lapset, mutta seuraavassa lauseessa tämä henkilö sanoo jatkuvasti käyvänsä siskonsa kanssa jossain. Tässä kai nyt puhuttiin ylipäätään kiinnostuksesta tehdä asioita perheen ulkopuolisten ihmisten kanssa, eikä siitä, miten kukin erilaiset ystävyys/kaveruus/tuttavuussuhteet kokee. Tuo, että "vahingossa" jätät mainitsematta, että ystävien kanssa toki kiinnostaa vaikka mikä, koska ystävät ovat eri asia kuin kaverit, menee kyllä saivartelun puolelle.

Meillä ei saa mennä, koska ei ole rahaa. Säästetyt rahat on varattu hätätilanteisiin, eikä matkustelu sellainen ole. Kunyan nyt joskus olisi rahaa edes perheen kesken lomailla.

Ei, en ole sanonut niin. En ole maininnut kertaakaan viikon ryyppyreissusta, enkä ole väittänyt kenenkään muunkaan hinkuvan sellaiselle matkalle. On melkoisen ärsyttävää, että väität minun taas sanoneen kaikkea sellaista, mitä en ole sanonut.

Olen sanonut, etten ole innostunut lähtemään edes ystävieni kanssa viikon reissulle. En halua olla niin pitkään erossa perheestäni. Risteilyt ei kiinnosta, viettäisin mielummin sen ajan putkassa. Tosin, ystävänikään eivät ilmeisesti ole kokeneet tarpeelliseksi viikon tai viikonlopun virkistysreissuja, kun ei kukaan sellaista ole ehdottanut.

En siis ymmärrä, miten tämä on sinulle niin suuri ongelma?
Siksi, ettet taas vaihteeksi ymmärrä?

Ja mitään muuta ei ole olemassa kuin viikon reissuja tai risteilyjä? Ne olivat esimerkkejä, näin minä ainakin tajusin. Onko mahdotonta puhua ylipäätään lomailusta, jos ei kaikkia mahdollisia lomailumuotoja ole erikseen mainittu?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29992964:
Niin sinä et ilmeisesti näe ristiriitaa siinä, jos joku mainitsee, ettei häntä yhtään kiinnosta lähteä mihinkään kavereiden kanssa, koska on puoliso ja lapset, mutta seuraavassa lauseessa tämä henkilö sanoo jatkuvasti käyvänsä siskonsa kanssa jossain. Tässä kai nyt puhuttiin ylipäätään kiinnostuksesta tehdä asioita perheen ulkopuolisten ihmisten kanssa, eikä siitä, miten kukin erilaiset ystävyys/kaveruus/tuttavuussuhteet kokee. Tuo, että "vahingossa" jätät mainitsematta, että ystävien kanssa toki kiinnostaa vaikka mikä, koska ystävät ovat eri asia kuin kaverit, menee kyllä saivartelun puolelle.

Hohhoh! Jos joku täällä saivartelee, niin se olet tasan sinä.

Mä en ole kertaakaan sanonut, että ystävien kanssa kiinnostaa vaikka mikä.
Edelleenkin olen sanonut, etten ole kiinnostunut sen suuremmin matkustelemaan ystävieni kanssa.
Ymmärtääkseni tässä ketjussa puhutaan reissuista ja matkustelusta ei siitä, miten usein kahvittelen ystävieni kanssa tai kuinka usein puhun heidän kanssaan puhelimessa tai miten usein kirjoitamme vaikkapa sähköpostin?

Minä mainitsin ohimennen, että kaverit on jääneet parisuhteen ja lasten myötä, se, että sinä teet siitäkin taas numeron, ei ole minun ongelmani.

Minun ongelmani ei myöskään ole se, että sinua kismittää se, etten halua matkustaa ystävieni kanssa. En ole kertaakaan väittänyt, että haluaisin matkustella ystävieni kanssa.

Ja anna mä arvaan, sä et varmaan ymmärrä?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29993008:
Ja mitään muuta ei ole olemassa kuin viikon reissuja tai risteilyjä? Ne olivat esimerkkejä, näin minä ainakin tajusin. Onko mahdotonta puhua ylipäätään lomailusta, jos ei kaikkia mahdollisia lomailumuotoja ole erikseen mainittu?

EN OLE KIINNOSTUNUT LOMAILEMAAN YSTÄVIENI KANSSA.
Mitä kohtaa sä et nyt ymmärrä, vai alatko sä taas väittämään, että mä olen sanonut jotain, mitä mä en ole sanonut?

Hohhoh! Jos joku täällä saivartelee, niin se olet tasan sinä.

Mä en ole kertaakaan sanonut, että ystävien kanssa kiinnostaa vaikka mikä.
Edelleenkin olen sanonut, etten ole kiinnostunut sen suuremmin matkustelemaan ystävieni kanssa.
Ymmärtääkseni tässä ketjussa puhutaan reissuista ja matkustelusta ei siitä, miten usein kahvittelen ystävieni kanssa tai kuinka usein puhun heidän kanssaan puhelimessa tai miten usein kirjoitamme vaikkapa sähköpostin?

Minä mainitsin ohimennen, että kaverit on jääneet parisuhteen ja lasten myötä, se, että sinä teet siitäkin taas numeron, ei ole minun ongelmani.

Minun ongelmani ei myöskään ole se, että sinua kismittää se, etten halua matkustaa ystävieni kanssa. En ole kertaakaan väittänyt, että haluaisin matkustella ystävieni kanssa.

Ja anna mä arvaan, sä et varmaan ymmärrä?

No kyllä tuolla puhuttiin hillumisesta ylipäänsä, jonka minun mielestäni koskee kaikkea muutakin kuin matkustelua. Tuossa vaiheessahan puhuttiin kiinnostuksen kohteiden muuttumisesta, ei pelkästään matkustamisesta.

Yhteistyössä