Miksi joillakin on tarve leikkiä -täydellistä-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimimerkillä kylässä nähtyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:
No aika hassulta kuulostaa... Monihan voi siis "vannoa kotiruuan nimeen" ja pitää kiihkeitäkin puheita kotiruuan hyvistä puolista, ja silti käyttää jonkin verran myös valmisruokia, mutta ihan eri asia onkin sitten kun aletaan haukkumaan toista laiskaksi ym. Melkein tulee mieleen, että tämä äiti käyttää vain valmisruokia itse ja koittaa peitellä sitä väittämällä kovaan ääneen, että hän tekee kaiken itse :D

No ruokavalion kannalta on aika iso merkitys syökö 100% eineksiä vai 20% eineksiä. Esim valmiiksi murskattu valkosipuli on tavallaan einestä. Mulle se on ihan yksi hailee mutta jos kaveri rupee jotain eurosopperin lihapullia hehkuttamaan niin ei siinä oikein voi ruveta komppaamaan. Kerran olen äidilleni suoraan huomauttanu eineksien käytöstä kun pikkuveljen ruokavalio tuntui koostuvan lähinnä lidlistä ostetuista pakasteista ja kananuggeteista että vois välillä tehdä jotain kunnollistakin ruokaa.

Niin, mutta luitko sä nyt tuon ap:n toisen kommentin, jossa kertoi ettei vieras suostunut syömään ap:n tekemään mustikkapiirakkaa, koska se oli tehty valmiiseen taikinaan? Ja käyttää silti itsekin esim. valmiita lihapullia. Että on se musta kyllä vähän huvittavaa ja outoa. Jos ap:n kaveri on huolissaan ap:n einesten käytöstä, niin tuo tuskin on oikea tapa häntä asiasta valistaa.

No mun tuttava ei yritä leikkiä täydellistä,mutta täytyy myöntää,että oli huvittavvaa,kun taivasteli:"Miten sä uskallat värjätä tukkaa,mä en uskaltais".Tyyppi poltti molempien raskauksien aikana,kuin korsteeni ;D En vetäny hernettä nokkaan,vaan lähinnä huvitti...Tai entäs sitten ne hienot syyt,miksi KANNATTAA polttaa raskaana ollessa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Miksi jotkut ottavat toisten moraalisaarnat itseensä?

Onhan se kieltämättä huvittavaa kun kaveri vannoo ja vakuuttaa kuinka kaikki täytyy tehdä itse ja aina olen nähnyt heillä käytettävän jotakin euroshopperin lihapullia :laugh:
Onko äidit tosiaan näin petoja toisilleen että koitetaan pitää täydellisen äidin kulissia yllä,ilman että itsekään siihen edes pystyy.

Kaikki eivät aina toimi niin kuin puhuvat. Hänellä voi olla aika korkeat tavoitteet siihen nähden miten hän kykenee niitä todellisuudessa toteuttamaan. Joillakin ihmisillä on tapana piiskata itseään ja muitakin siinä ohessa, mutta harva pystyy elämään täysin kaikkien ideologiensa mukaan. Mutta eihän siinä mitään pahaa ole, jos on kuitenkin vaativa, ja pyrkii aina vähän parempaan?

Mä olen sillä kannalla että jokainen saapi paukuttaa kitusiaan just niin paljon kun huvittaa.
Mä en vedä herneitä nenään asioista missä tiedän olevani "oikeassa".
Einekset sillon tällön syötynä, kuten pikaruoka tai mikään muukaan ei toista reikää tee.
Kotiruoka myös voi olla todella huonoa mikäli siihen ei käytetä tarpeeksi taitoa. Pelkkä spagetin keitto ei ole terveellistä kotiruokaa.

Mut koirille menee luomunaudanjauheliha.. Muille en luomua osta :D

jaa-a... jos mä haluan kuulla jonkun mielipiteen mun perheen ruokavaliosta, mä kysyn sitä.
Pikkuisen ihmettelisin jos joku tulisi yhtäkkiä pitämään jotain esitelmää kotiruuan erinomaisuudesta. Varsinkin jos se kotiruoka ei edes ole itsetehtyä vaan valmismarinadesita, puolivalmisteista ja valmiskastikkeista tehtyä eli ihan samaa kamaa kuin eineksetkin ja sillä vielä ruvetaan sitten pätemään :D