miksi joillakin on kaksi nikkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyttääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onhan modellakin ainakin kaksi eri nicciä, miksi ei sais muillakin olla? mulla on useita eri niccejä, mutta samaan ketjuun en kirjoittele eri niceillä. ja nykyisin olen usein harmaana. eri aiheisiin ei niceillä

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt siis harmaana:
Mulla on kaksi nikkiä,mutta harmaana välillä kirjoittelen. Toinen nikki on sellanen provosoivampi persoona ja toinen kaikkien kaveri :D

Sörhis tai rukoilijasirkka ;)

ei oo, aika samanlaisii juttuja mä niillä molemmilla kirjottelen.

Muistan vaan kun olit ennen PahaSilmä ja tosi kärkäs välillä,tuskin oot sitä kokonaan lopettanut tai teet sen sitten harmaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuossa yhdessä ketjussa vaan paljastui kun yksi palstalainen aloitti ketjun yhdellä nikillä ja kommentoi sitten myöhemmin vahingossa eri nikillä.

Okei... Itselläni on vain tämä nikki, niin täällä kuin lemmikkipalstallakin.

kuka kuka

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mulla on kaksi. Toisen loin aikoinaan siksi, että en halua tehdä kauppaa kirppispuolella tällä nikillä.
En tosin enää edes muista, mikä hitto se toinen nikki oli :ashamed:

Sama juttu.
Tosin en niitä nikkejä yleensä käytä.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Mulla on kaksi nikkiä,mutta harmaana välillä kirjoittelen. Toinen nikki on sellanen provosoivampi persoona ja toinen kaikkien kaveri :D

En mä sitä tässä meinannut tunnustaa. ;)

Ei toi mulle yllärinä tullut,moni kilttikin nikki harmautuu välillä ja käy vittuileen, mä sanon kyllä sen mustana,eikä tarttee sen vuoksi harmaantua tai vaihtaa nikkiä :whistle:

Mullakin on kolmas nikki jo menossa, vaikka aikoinaan aina vannoin, ettei hyvää tarvitse vaihtaa. Meninpä sitten vaihtamaan, ja tässä ollaan... tämä nikkini tosin kuvaa mun palstailua paremmin kuin nuo aiemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kai p:llä alkava?:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuossa yhdessä ketjussa vaan paljastui kun yksi palstalainen aloitti ketjun yhdellä nikillä ja kommentoi sitten myöhemmin vahingossa eri nikillä.

Okei... Itselläni on vain tämä nikki, niin täällä kuin lemmikkipalstallakin.

kuka kuka

:o *pihalla* Siis saiccu olen täällä sekä lemmikkipalstalla. Muita nikkejä mulla ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

ei oo, aika samanlaisii juttuja mä niillä molemmilla kirjottelen.

Muistan vaan kun olit ennen PahaSilmä ja tosi kärkäs välillä,tuskin oot sitä kokonaan lopettanut tai teet sen sitten harmaana.

aivan, totta. rupesin miettimään, miksi musta ei oikein pidetty ja se johtu just siitä, miten kommentoin. Kyl mä ihan oikeesti oon sitä yrittäny lopettaa, ei kyl aina niin hyvällä menestyksellä.

harmaana alottelen joskus juttuja, mutta ne ei ollenkaan edusta mun mielipiteitä ja on ollut vissiin sen verran huonoja provoja, ettei niitä oo ees uskottu.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mullon kyllä kolmekin.

Mutta kangasajuruohoa en käytä yhtäaikaa ruusan kanssa.
Ai sä olet kangasajuruoho???
Kumma, että oon aina tykänny kangasajuruohosta enemmän kuin ruusasta???
Ei millää pahalla.

Yhteistyössä