miksi vaihdatte jatkuvasti nikin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa hiiri

Vieras
täällä on muutamia jotka vaihtaa nikkiä koko ajan.
Miksi? Alkaako hävettään sanomiset vai?

Esim se Åbor... mikä se oli?
Missä se nykyään menee tai mikä nikki?

joo siis ei siinä mitään että välillä vaihtaa. Mutta kun aiemmin palstailin enemmän niin huomasin että eräät ihan jatkuvasti vaihto.

Sitä vaan ihmettelen että nolottaako sitten jotkut kirjoitukset ja haluaa "Kadota" vai miksi?

Mä vaihdoin nikkiä, kun olin ollut vuoden/pari poissa palstalta ja jollakin toisella oli sama nikki!! Siis hänen kirjoituksensa näkyi myös mun sivuhistoriassa, en tiedä oisko yv.tkin näkyneet??

Ikin en oo vaihtanu, enkä vaihda.. :D

En osaa sanoa, että miks ihmiset haluu nikkiänsä vaihdella, ite en vaan näe mitään travetta sille. Tuntuu että minuus katoaa, jos nikin vaihtaa. Ehkä vähän liioteltua verrata näin, mutta en osais elävässä elämässäni nimeänikään kokoajan vaihdella.

Mutta jos tuo liittyy jotenkin uudistushalukkuuteen. Niinkuin toiset vaihtelee kokoajan verhoja, huonekalujen järjestystä, vaatteita tms.

Alkuperäinen kirjoittaja svipe:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:
Tuntuu että minuus katoaa, jos nikin vaihtaa. Ehkä vähän liioteltua verrata näin, mutta en osais elävässä elämässäni nimeänikään kokoajan vaihdella.

.

Onneksi mulla ei tää virtuaalielämä ole vielä ihan noin vakavaksi mennyt :D

No en nyt sanois että tää virtuaalielämä kauheen vakavaa on täälläkään.. :D Mutta noin yleisesti ottaen oon vähän laiska näissä asioissa ja tää nikki riittää ihan hyvin meikäläisen palstailutarpeisiin.. =)

Noin uskon että alkaa hävettää, siksi onkin turha olevinaan olla musta ja sisäpiiriä ja kuitenkin kirjoitellaan harmaanakin kaikkea paskaa.
Uskon eräiden nikkien t'äällä olevan pahimpia harmaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa hiiri:
täällä on muutamia jotka vaihtaa nikkiä koko ajan.
Miksi? Alkaako hävettään sanomiset vai?

Esim se Åbor... mikä se oli?
Missä se nykyään menee tai mikä nikki?

no jos kerran tiedät että jotkut vaihtaa usein nikkiä niin miten et sitten tiiä mikä tuo Åbor nykyään on..

Yhteistyössä