Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs nää nikit, joiden joku teko tai juttu on sellainen, ettei tulekaan enää pelkkää positiivista palautetta vaan jopa ryöpytystä ja nää sitte vaivihkaa vaihtaa nikin jottei tunnistettaisi samaksi?![]()
Kuten? :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs nää nikit, joiden joku teko tai juttu on sellainen, ettei tulekaan enää pelkkää positiivista palautetta vaan jopa ryöpytystä ja nää sitte vaivihkaa vaihtaa nikin jottei tunnistettaisi samaksi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Monet väittää mun muuttuneen, mutta ei se nikinvaihdoksesta johdu. Tiedä sitten mistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Monet väittää mun muuttuneen, mutta ei se nikinvaihdoksesta johdu. Tiedä sitten mistä.
Must sä oot ollut nyt tosi mukava. Eikä aina ole helppoo olla mukava.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Monet väittää mun muuttuneen, mutta ei se nikinvaihdoksesta johdu. Tiedä sitten mistä.
Must sä oot ollut nyt tosi mukava. Eikä aina ole helppoo olla mukava.
Kiitos- ja samoin :flower:!
Alkuperäinen kirjoittaja solasola:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:vaihdoin nikkiä joku aika sitten...ei kyllä kukaan ole väittänyt mun muuttuneen, ne jotka tuli mun kanssa toimeen vanhan nikin aikaan, tulee vieläkin, ja ne taas joiden mielestä olin jeesusteleva v-ttunaama aiemmin ovat edelleenkin sitä mieltä
Onko joku sitä mieltä?![]()
Sä olit ennen joku Annamari tms?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuota noin:minusta tuntuu siltä, että Teenlitku on ihan tietoisesti ryhtynyt mukavaksi ja kiltiksi täällä. Sirkkis taas on oma ilkeä itsensä vaikka väittääkin yrittävänsä olla mukava...
Alkuperäinen kirjoittaja Tuota noin:...Sirkkis taas on oma ilkeä itsensä vaikka väittääkin yrittävänsä olla mukava...
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:On muuten pirun vaikeaa yrittää olla mukava. Sitä joko on tai ei ole. Eikä mukavuus ole joka tilanteessa itseisarvo.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Tuota noin:...Sirkkis taas on oma ilkeä itsensä vaikka väittääkin yrittävänsä olla mukava...
Ei nyt sillä, että muakaan kiinnostaa miellyttää, mutta mitä ilkeetä mä taas olen sanonut?
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Tuota noin:...Sirkkis taas on oma ilkeä itsensä vaikka väittääkin yrittävänsä olla mukava...
Ei nyt sillä, että muakaan kiinnostaa miellyttää, mutta mitä ilkeetä mä taas olen sanonut?
Sä sanot asiat suoraan ja olet joissain asioissa aika eri kannalla kuin monet. Se varmaan joillain tökkii, kenties tälläkin harmaallaMutta ei se ole ilkeää eikä huono juttu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No sen mä myönnän, että saatan olla kaunainen jonkun aikaa. Ja sillon saatan olla ilkeä. Se on semmonen mun tyyppivika.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:On muuten pirun vaikeaa yrittää olla mukava. Sitä joko on tai ei ole. Eikä mukavuus ole joka tilanteessa itseisarvo.
Eikä mukava tarvitse yrittääkään olla, kunhan yrittää olla loukkaamatta muita tahallaan. Sitä täällä aika usea harmaa oikein yrittämällä yrittää harrastaa. Vai liekö sielläkin takana musta joka ei kehtaa omalla nimellään näyttäytyä..
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jotkut muuttuvat, jotkut eivät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja solasola:Täällä aina välillä jotkut heittää, että erilainen nikki = erilainen palstailija. Mietin vaan, että muuttaako väki nikkiään oman olon muuttumisen myötä, vai muuttuuko olemus nikin myötä. Esim. jos on vattumainen nikki, niin sitten on piikikäs jne.
Olettekos huomanneet itsessänne tai palstailijoissa?
Mullakin on muuten vanha nikki, olin tuossa pitkään harmaanakin... Itse olen ihan erilainen nyt, mutta johtuu omasta kasvusta, ei nikistä
:xmas: :xmas: