miksi joillakin on kaksi nikkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyttääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyttääjä

Vieras
vai onko joillakin vielä enemmänkin? onko niillä niinkun eri henkilöllisyyksiä, että yksi nikki on kiltti ja ystävällinen ja toinen räyhääjä, vai mikä tossä on ideana?

Mulla on kaks nikkiä syystä, että mua aina sanottiin nimellä Runoilijasirkka. Joskus joku huhuili Runoilijasirkkaa ja kun menin vastaamaan, sain jotenkin semmosta nvinoilua, että enkö osaa lukea ja miksi vien toisille tarkotetut keskustelut.

Rekisteröin itselleni siis senkin. Sen takia myös, ettei ois kauheen kiva, jos joku ottas sen nimen käyttöön ja esiintyis minuna.

Mulla ainakin on tänne mitäs nytille oma nikki ja toisella palstailen vain tuolla vauvakuumepalstalla... Minut voi kuitenkin täällä jutuista tunnistaa enkä tahdo että kuumeilustani tiedetään.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mullon kyllä kolmekin.

Mutta kangasajuruohoa en käytä yhtäaikaa ruusan kanssa.

Miks siul on nuin monta nikkiä?? :o

Lähinnä siksi, että saan osan viesteitä karistettua näkymättömiin. (siis määrällisesti) Ja muutenkin...

Yksi on mm. viestipankkina.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuossa yhdessä ketjussa vaan paljastui kun yksi palstalainen aloitti ketjun yhdellä nikillä ja kommentoi sitten myöhemmin vahingossa eri nikillä.

No mä en niin tee, sehän on kiellettyäkin ja siitä voi saada bannin.

Yksi kerrallaan käytössä täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt siis harmaana:
Mulla on kaksi nikkiä,mutta harmaana välillä kirjoittelen. Toinen nikki on sellanen provosoivampi persoona ja toinen kaikkien kaveri :D

Sörhis tai rukoilijasirkka ;)

ei oo, aika samanlaisii juttuja mä niillä molemmilla kirjottelen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuossa yhdessä ketjussa vaan paljastui kun yksi palstalainen aloitti ketjun yhdellä nikillä ja kommentoi sitten myöhemmin vahingossa eri nikillä.

Okei... Itselläni on vain tämä nikki, niin täällä kuin lemmikkipalstallakin.

Yhteistyössä