K
kyttääjä
Vieras
vai onko joillakin vielä enemmänkin? onko niillä niinkun eri henkilöllisyyksiä, että yksi nikki on kiltti ja ystävällinen ja toinen räyhääjä, vai mikä tossä on ideana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mullon kyllä kolmekin.
Mutta kangasajuruohoa en käytä yhtäaikaa ruusan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mullon kyllä kolmekin.
Mutta kangasajuruohoa en käytä yhtäaikaa ruusan kanssa.
Miks siul on nuin monta nikkiä??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuossa yhdessä ketjussa vaan paljastui kun yksi palstalainen aloitti ketjun yhdellä nikillä ja kommentoi sitten myöhemmin vahingossa eri nikillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuossa yhdessä ketjussa vaan paljastui kun yksi palstalainen aloitti ketjun yhdellä nikillä ja kommentoi sitten myöhemmin vahingossa eri nikillä.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt siis harmaana:Mulla on kaksi nikkiä,mutta harmaana välillä kirjoittelen. Toinen nikki on sellanen provosoivampi persoona ja toinen kaikkien kaveri![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nyt siis harmaana:Mulla on kaksi nikkiä,mutta harmaana välillä kirjoittelen. Toinen nikki on sellanen provosoivampi persoona ja toinen kaikkien kaveri![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nyt siis harmaana:Mulla on kaksi nikkiä,mutta harmaana välillä kirjoittelen. Toinen nikki on sellanen provosoivampi persoona ja toinen kaikkien kaveri![]()
Sörhis tai rukoilijasirkka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nyt siis harmaana:Mulla on kaksi nikkiä,mutta harmaana välillä kirjoittelen. Toinen nikki on sellanen provosoivampi persoona ja toinen kaikkien kaveri![]()
Sörhis tai rukoilijasirkka![]()