H
halleluujaa
Vieras
Me ainakin laitetaan kutsuun nimenomaan lahjatoiveeksi PELKKÄÄ RAHAA. Se on nykypäivää!!! Herätys kivikaudella syntyneet...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta on harvinaisen junttimaista ja jotenkin tyypillistä suomalaisille, että ei ole mahdollisuutta antaa rahalahjaa. Kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä shoppailemaan hääparin haluamia kuppeja ja kippoja, esim. lastenhoidon takia, liikuntarajoitusten takia ja ihan vain siitä syystä, että lähin tavaratalo sijaitsee hevon kuusessa.
Muualla maailmassa rahalahjat ovat täysin itsestäänselvyys.
Alkuperäinen kirjoittaja Janet:Höpö höpö, aina voi tilata vaikka täältä netistä!
Alkuperäinen kirjoittaja v:Jos summa pysyisi salassa eli pankki ei luovuttaisi tietoja vain sen lopullisen könttäsumman niin rahan antaminen ei tuntuisi pahalle. Itselläni hävettäisi laittaa 20-30 ? tilille ja sitten hääpari saisi selville, että noin vähän annoin. Lahjana tuon hintainen ei hävettäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Minä olen niin vanhanaikainen, että minusta lahjasta pitää jäädä joku muisto, rahasta ei sitä jää, joten minä en anna rahaa lahjaksi. Jos muuta vaihtoehtoaa ei ole, jään sitten vaikka perheineni kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jotkut ihmiset eivät näköjään pääse itsekkyydestään edes juhliin mennessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:Mikäköhän summa on ap:lle soveltuva rahalahjaksi per hlö?
Alkuperäinen kirjoittaja raha tarpeellisempaa:Me ainakin laitettiin kaikki turhat häälahjaksi saadut vaasit kiertoon ja joku taulu taitaa vielä olla pölyttymässä varastossa. Meillä oli kaikkea ennestään jo kaksin kappalein, kun muutettiin yhteen kolmekymppisinä. Lisäksi sisustusmakuni on tarkka, enkä kestä katsella jotain väärän värisiä kippoja näköpiirissäni.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jotkut ihmiset eivät näköjään pääse itsekkyydestään edes juhliin mennessä![]()