Lue kaikkia ketjuja joissa olet ollut, aina olet saanut porukan ihmisiä niskaasi. Mä olen vain pieni murto-osa niistä jotka on ihmetelleet sun ajatuksenjuoksua.Saa sanoa, mutta sä et ollenkaan osaa suhteuttaa sun omia lähtöoletuksia! Se on se sun virhe vaan puhut niistä maailman terveistä naisista.
Minäkään en usko, että joka mies ajattelee kuin minä, todellakaan. Mutta uskon, että olen lähempänä useiden miesten näkemyksiä naisista kuin sinä olet siinä, että miehen naisen rintojen kehuminen olisi pervoa, limaista tai miksi ikinä tätä _aivan miehelle normaalia ja luonnollista toimintaa ja reagointia_ haluatkaan kutsua. Tämä ongelma kumpuaa enemmän uskosta ja omasta (psyykkisesti kiinnostavasta) tulkinnastasi kuin todellisuudesta. En ole ehkä tässä täysin oikeassa, mutta uskottavampi tuo selitys silti on noista kahdesta.
En jaksa enää, sä et näe sun toimintaasi ja puheitasi ulkoa päin. Ehkä joskus näet: huomaat vanhainkodissa että elämä meni filosofoidessa kun muut ihmiset elivät konkreettista normielämää.