Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
Saa sanoa, mutta sä et ollenkaan osaa suhteuttaa sun omia lähtöoletuksia! Se on se sun virhe vaan puhut niistä maailman terveistä naisista.

Minäkään en usko, että joka mies ajattelee kuin minä, todellakaan. Mutta uskon, että olen lähempänä useiden miesten näkemyksiä naisista kuin sinä olet siinä, että miehen naisen rintojen kehuminen olisi pervoa, limaista tai miksi ikinä tätä _aivan miehelle normaalia ja luonnollista toimintaa ja reagointia_ haluatkaan kutsua. Tämä ongelma kumpuaa enemmän uskosta ja omasta (psyykkisesti kiinnostavasta) tulkinnastasi kuin todellisuudesta. En ole ehkä tässä täysin oikeassa, mutta uskottavampi tuo selitys silti on noista kahdesta.
Lue kaikkia ketjuja joissa olet ollut, aina olet saanut porukan ihmisiä niskaasi. Mä olen vain pieni murto-osa niistä jotka on ihmetelleet sun ajatuksenjuoksua.

En jaksa enää, sä et näe sun toimintaasi ja puheitasi ulkoa päin. Ehkä joskus näet: huomaat vanhainkodissa että elämä meni filosofoidessa kun muut ihmiset elivät konkreettista normielämää.
 
mies1
Mutta sinun ei tarvitse uskoa minua ja minuun ilman näyttöjä (tai edes näyttöjen kera)? Logiikkasi on todella outoa. Vastakeskustelijan pitäisi ymmärtää sinua, mutta kun et millään jaksa kertoa asiaasi selkeästi ja perustellusti, niin miten tämä muka voisi olla mahdollista?

Luovutan kentän takaisn "vieraalle.", joka on jo ehtinyt kirjoittaa kaikenlaista, mitä olisin voinut itsekin kommentoida jos olisin ehtinyt. Jatkakoon hän, kun näyttää olevan parempi ulosanti. :)
Minusta olen kertonut asiani _tarpeeksi_ selkeästi ja perustellusti. Kyse on lähinnä antipatioista nousevista tulkinnoista koskien väitteitäni.

Miehet jumaloivat yleisesti naisvartaloita ja naisen rintoja, tämä on aivan luonnollinen, normaali asia ja näin on ollut vuosituhannet yhteiskunnassa, siinä on väitteeni ydin. Tuskinpa minun tuota tarvitsee hirveästi perustella ihmiselle, joka ei filtteröi maailmaa uskonnon tai jonkin seksuaalisen trauman tai sitten jonkin äärifeminismin kautta.

Kannattaa tutustua viestinnän teoriaan ja ilman evidenssiä tapahtuvaan uskomisen rooliin siinä.
 
"vieras."
No kyllä se vähän shokeeraa, jos nainen on kovin kovakourainen. Ja surullista on se, jos nainen luopuu omasta herkemmästä, erot paremmin näkevästä mallistaan miesmäisen suoraviivaisuuden alttarille. Minä itsekin suosin enemmän tuota tarkempaa erottelukykyä ja se on hienoa naisessa.

Musta sä nyt taas ajattelet kielteiseen sävyyn. Etkö voisi ajatella hieman myönteisemmin? Se kannattaa eettisesti.

Itse asiassa keskustelu _ei_ edellytä konkretiaa paitsi tiedeyhteisössä :)
Hämmentää ja SHOKEERAA, kun naisella on mielipiteitä. Aissaatana, on nyt pakko todeta sinullekin :D

Minä vaadin konkretiaa, kun puhun itselleni vieraan ihmisen kanssa, joka vaatii minua uskomaan ilman näyttöjä.
 
mies1
Tiedätkö mitä? Sama lause eri ihmisten sanomana on erilainen.

Jos joku perusjamppa -joka puhuu täällä myös urheilusta, politiikasta ja autoista-kehuu jonkun lyylin tissejä, niin se on tavis suomalainen mies.

Sit jos on joku -en nyt mitenkään vihjaa kehenkään- on ladannut palstalle lukuisat sovinistis-filosofis-lähmäiset viestinsä (eikä mitään muuta) ja kehuu naisten tissejä, niin se on kuin viimeinen pisara.

Liika on liikaa.

Tässä on kyse piiiitkästä ajasta, ei pelkästään tästä ketjusta.
Mutta huomaatko, kuinka olet taas ottanut ennakkoasenteeksi tuollaisen kahtiajaon, jossa asetelma on mies1 Kaksplussalta vs. muu maailma? Eli minusta et ajattele mitään myönteistä kategorisesti, kun taas sinulla on mielessä joku muu ryhmä, joka on tosi hyvä ja hyväksyttävä sinulle. Toi on aika törkeää ajattelua nykypäivänä, tiesitkö? Rasisti ja sovinisti on juuri sitä, että tekee jakoja ihmisten välille hyviin ja pahoihin kategorioittain.

Sä erehdyt kyllä pahasti, jos uskot uskontoosi oikeaan sisältöön kuuluvan jatkuvan kahtiajakojen tekemisen, rasistisuuden ja sovinismin. Erota hyvän sään aikana tuollainen oppi Jeesuksesta. Nimittäin nuo asenteet voivat saada vaarallisiakin seurauksia, se on historiassa nähty. Emmanúel Levinas on se teologi, jonka teoksia sun kannattaa vaikka kirjastosta lainata ja lukea.

Olet ihan tavattoman absurdi juuri tässä :) Mutta samalla myös erittäin hyökkäävä minua kohtaan.
 
hmh kipeenä kotona
Nuori nainen jumaloi lähinnä omaa vartaloaan. Ja näinhän tässäkin keskustelussa nähdään.
Gou häppis gou.

Varjokuvakin näköjään taas aiheutti keskustelua.
 
Mutta huomaatko, kuinka olet taas ottanut ennakkoasenteeksi tuollaisen kahtiajaon, jossa asetelma on mies1 Kaksplussalta vs. muu maailma? Eli minusta et ajattele mitään myönteistä kategorisesti, kun taas sinulla on mielessä joku muu ryhmä, joka on tosi hyvä ja hyväksyttävä sinulle. Toi on aika törkeää ajattelua nykypäivänä, tiesitkö? Rasisti ja sovinisti on juuri sitä, että tekee jakoja ihmisten välille hyviin ja pahoihin kategorioittain.

Sä erehdyt kyllä pahasti, jos uskot uskontoosi oikeaan sisältöön kuuluvan jatkuvan kahtiajakojen tekemisen, rasistisuuden ja sovinismin. Erota hyvän sään aikana tuollainen oppi Jeesuksesta. Nimittäin nuo asenteet voivat saada vaarallisiakin seurauksia, se on historiassa nähty. Emmanúel Levinas on se teologi, jonka teoksia sun kannattaa vaikka kirjastosta lainata ja lukea.

Olet ihan tavattoman absurdi juuri tässä :) Mutta samalla myös erittäin hyökkäävä minua kohtaan.
Ei.
Vaan

liika

on


aina


liikaa.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655666]Kehuminen itsessään ei ole limaista. Sinun persoonasi kaiken kirjoittamasi perusteella on limainen, joten sinun kehusi muuttuvat persoonasi takia limaisiksi. Miten sinä nyt et näin yksinkertaista asiaa sisäistä.

Okei, et ehkä kaikkien miesten. Mutta "monien" ja "useiden" jne. Joten ei isompaa eroa.

Sinun perusteesi ovat sinun mielestäsi vahvemmat. Sinun.[/QUOTE]

Oho, ja missähän tämä "kaikki minun kirjoittamani" sitten on nähtävillä? Aika erikoinen ajattelutapa sulla. Ja aika kielteinen tai vihamielinen myös...

Kyllä tuossa on huomattava ero.

Kyse ei ole puhtaasti mielipideasiasta, jos tunnet yhtään tietoperäisiä aloja, joissa miestä ja naista käsitellään.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655685]Aissaatana :D

Haloo, onko poliisilla, Häpigööl täällä taas. Joo se sama joka soitteli klo 20.00 muuttavasta naapurista. Niin. No nyt olis uus ongelma kuulkaa. Kun tuolla palstalla yks nainen ei ole ollenkaan nyt kiva ja sanoo yhtä miestä limaiseksi. Nii-in! Niin tuletteko pian. Ja ottakaa juristikin mukaan. Nyt ollaan vakavien asioiden äärellä!11!![/QUOTE]

Ole varovainen.
 
mies1
Lue kaikkia ketjuja joissa olet ollut, aina olet saanut porukan ihmisiä niskaasi. Mä olen vain pieni murto-osa niistä jotka on ihmetelleet sun ajatuksenjuoksua.

En jaksa enää, sä et näe sun toimintaasi ja puheitasi ulkoa päin. Ehkä joskus näet: huomaat vanhainkodissa että elämä meni filosofoidessa kun muut ihmiset elivät konkreettista normielämää.
Ei pidä paikkaansa. Olen saanut lähinnä sinut ja Peyoten "niskaani". Okei, Lispetin kanssa oli joku kärhämä. Mutta ei muita yhtä vihamielisiä tule äkkiä mieleeni.

:D Sulla alkaa argumentit heikentyä taas... Mikä sääli :)
 
"vieras."
Oho, ja missähän tämä "kaikki minun kirjoittamani" sitten on nähtävillä? Aika erikoinen ajattelutapa sulla. Ja aika kielteinen tai vihamielinen myös...

Kyllä tuossa on huomattava ero.

Kyse ei ole puhtaasti mielipideasiasta, jos tunnet yhtään tietoperäisiä aloja, joissa miestä ja naista käsitellään.
Täällä palstalla niissä ketjuissa, joissa kirjoitat. Kaiken vihamieliseksi kokeminen taitaa johtua tuosta sinun neitimäisestä yliherkkyydestäsi. Vrt. HG soittamassa Echosta poliisille. Teissä on kyllä paljon samaa.

Ei suuri.

Tunnen kyllä. Ja uskoakseni paremmin kuin sinä. En nyt vain jaksa avata tätä syvällisemmin sinulle.
 
Peyote
Ei pidä paikkaansa. Olen saanut lähinnä sinut ja Peyoten "niskaani". Okei, Lispetin kanssa oli joku kärhämä. Mutta ei muita yhtä vihamielisiä tule äkkiä mieleeni.

:D Sulla alkaa argumentit heikentyä taas... Mikä sääli :)
Minutkin sait niskaan kun itse mainitsit minut keskustelussa jossa en edes ollut mukana. Toivon että saisit apua päähänpinttymääsi pikaisesti.
 
iu
Kyllä käytöstä tai persoonaa voi arvostella, mutta ihmistä siellä takana pitää rakastaa ja häntä pitää lähestyä myönteisesti.
Persoona kannattaa pitää teksteistä erossa, etenkin negatiivisissa arvolatauksissa. En minäkään leimaa kenenkään persoonaa täällä _yksistään_ negatiiviseksi siltä pohjalta, mitä hän jossain kirjoittaa.
No kylläpä olet yksinkertainen sinäkin.
Kai mäkin oon ihan hirveän yksinkertainen, kun en ymmärrä näiden lausahdusten välistä sisäistä logiikkaa ja syvää dynamiikkaa, vaan musta näyttää vaan ihan siltä, että toi mies kirjoittelee lämpimikseen mitä sylki suuhun tuo.

(Tekis mieli pyytää avaamaan tätä sanomaa, mutta taitaa olla turhaa, kun ei tällä palstalla kuulemma kannata mitään selittää tai perustella, eihän me tyhmät kuitenkaan ymmärretä. ;) )
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655721]Hämmentää ja SHOKEERAA, kun naisella on mielipiteitä. Aissaatana, on nyt pakko todeta sinullekin :D

Minä vaadin konkretiaa, kun puhun itselleni vieraan ihmisen kanssa, joka vaatii minua uskomaan ilman näyttöjä.[/QUOTE]

Nyt sä tajusit taas väärin. Kova kiroilu ei muuten ole kovin nättiä naiselta, eikä miesten toivelistalla naisista korkealla.

Musta sä otat tän vähän liian vakavasti. Jos opiskelet yliopistossa, siellä tuo näyttöihin uskominen on isoimmassa osassa. Ei se tällaisessa arkisemmassa kuviossa ole niin tarkoituksenmukaista.
 
mies1
[QUOTE="vieras.";29655766]Täällä palstalla niissä ketjuissa, joissa kirjoitat. Kaiken vihamieliseksi kokeminen taitaa johtua tuosta sinun neitimäisestä yliherkkyydestäsi. Vrt. HG soittamassa Echosta poliisille. Teissä on kyllä paljon samaa.

Ei suuri.

Tunnen kyllä. Ja uskoakseni paremmin kuin sinä. En nyt vain jaksa avata tätä syvällisemmin sinulle.[/QUOTE]

No oletpas sinä syvällisesti perehtynyt kaikkiin teksteihini palstalla?

Kyllä kunnioituksen puute on tietynlaista vihamielisyyttä, joka ei ole Jeesuksen mukaista toimintana.

Kyllä kategorisesti eri.

No, älä sitten avaa. Mutta jos väität, että miehellä ja naisella ei ole eroja tietoperäisessä kirjallisuudessa niin olet yhtä väärässä kuin väite siitä, että maa on litteä on nykyään väärässä.
 

Yhteistyössä