MIKSI ihmisillä on pakottava tarve mainostaa julkisesti ketä äänestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eikö ihan oikeesti vois pitää asian omana tietonaan ja tehdä kuten itse parhaaksi näkee? Mitä sillä voittaa jos haastamalla haastaa riitaa sellaisten kanssa jotka ajattelevat toisin? Mä en ainakaan muuta mielipidettäni yhdenkään mustamaalauskirjoituksen tai haistattelun takia,miksi pitäisi? Sen takia tämä on ÄÄNESTYS,jokainen saa valita itselleen sopivan vaihtoehdon. Kunnioitan läheisiäni ja luotan että he osaavat itse tehdä omat päätöksensä,en halua edes tietää ketä kukakin äänestää.

Luulin että tommonen "ite oot,eiku sä oot,haista ite,no eiku haista vaan kuule ite" -meininki kuuluu yläasteelle. Ja perustelut on ihan yhtä hyviä. "Noku se on homo,yäk!" "Niinistö näyttää pesukarhulta,en äänestä". Mit vit...?!!!??? :O :D

No kun se pieni, mitätön oma elämä on niin pal kivempaa kun saa sanoa kaikki omat tositärkeet mielipiteet "ÄÄNEEN". Miksi ihmiset on fb:ssa? Miksi ihmiset kirjottelee netissä jatkuvasti samoista jutuista? Miksi ihmiset täällä kirjottaa että minkä haalarin ne hommaa, ihan sama asia. Oma mielipide on paras, ja jos ei oo, haetaan validointia täältä ja vähintäänkin haukutaan kaikki muut.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25519268:
Tsiisus. Täällä ihmiset kertovat millaista eritettä vuotavat ja milloin, ja sitten joku pitää erikoisena sitä että kerrotaan ketä äänestää.

Kerrotko sä facebookissa sun ovislimoista ja menkoista ja miehen sperman koostumuksesta? :O Aika outoo. Saati että ottais tollaset asiat puheeksi kahvipöydässä.

[QUOTE="vieras";25519283]Kerrotko sä facebookissa sun ovislimoista ja menkoista ja miehen sperman koostumuksesta? :O Aika outoo. Saati että ottais tollaset asiat puheeksi kahvipöydässä.[/QUOTE]

Sorry, en osannut lukea rivien välistä, että kyse olikin siitä, mitä kerrotaan naamakirjassa. Minä puhuin tästä palstasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25519291:
Sorry, en osannut lukea rivien välistä, että kyse olikin siitä, mitä kerrotaan naamakirjassa. Minä puhuin tästä palstasta.

Ja minä otsikossa kysyinkin selvästi että miksi on pakottava kertoa julkisesti :) En osannut arvata jotkut käsittävät sen pelkästään palstana. Oletin että ihmisillä on elämää myös tämän ulkopuolella.

[QUOTE="vieras";25519266]Vaalisalaisuus..? Ei kaikki koe tarpeelliseksi selitellä omia valintojaan kellekkään. Mitä se oikeastaan kenellekään kuuluu?[/QUOTE]

No eihän se kuulukaan, mutta mitä sitä tietoa panttaamaankaan, jos joku esim kysyy.

[QUOTE="vieras";25519299]Ja minä otsikossa kysyinkin selvästi että miksi on pakottava kertoa julkisesti :) En osannut arvata jotkut käsittävät sen pelkästään palstana. Oletin että ihmisillä on elämää myös tämän ulkopuolella.[/QUOTE]

Tämä palstakin kun on ihan julkinen. Daa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25519354:
Tämä palstakin kun on ihan julkinen. Daa.

No älä nyt suutu. En missään maininnut sanallakaan koko palstaa enkä tarkoittanut ainoastaan palstaa tuolla kysymykselläni. Mistä olet sellaista saanut päähäsi? Ja täällähän kirjoitetaan anonyymina,joten ei heti ensimmäiseksi tulisi mieleen "julkisena" paikkana.

Muotoilen siis kysymyksen uudelleen,anteeksi aiempi huono sanavalintani :)

Miksi ihmisillä on tarkoitus julkisesti (EI VAIN TÄÄLLÄ PALSTALLA) oikeassa elämässä ja omalla naamallaan mainostaa ketä äänestivät?

Noin. Pahoitteluni ja toivon että tein itseni nyt helpommin ymmärrettäväksi.

Yhteistyössä