Miksi ihmiset tuijottaa?

Kyllä sen tuntee kun joku tuijottaa!!

Katson jotain ihmistä ohimennen - se katsoo mua. Katson pois ja tunnen sen tuijotuksen. Kun katson uudestaan - tuijotus jatkuu.

Vika ei todellakaan ole mun päässä. Anteeksi vaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:

Katson jotain ihmistä ohimennen - se katsoo mua. Katson pois ja tunnen sen tuijotuksen. Kun katson uudestaan - tuijotus jatkuu.

voi se olla. noin minäkin ajattelin vielä muutama vuosi sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:

Siun pitää ruveta tuijottelee niitä vaikka murhaavasti :D

Miä vissiin ite oon aina niin muissa maailmoissa, etten tajua, vaikka tulis 10 sentin päähän joku kyylä tuijottaa :whistle:

Jotkut menevät ostareille ja kaupunkiin pelkästään katselemaan ihmisiä...se on eurooppalainen harrastus. Se on nykyään normaalia. Kannattaa joskus kokeilla -mene kahvilaan, tilaa kahvi+herkku, katsele vilinää. Katsele erilaisia ihmisiä, hymyile. Kannattaa olla itsekin tuijotuksen kestävällä lookilla liikkeellä -esitellä itseään. Joku voi kyllä tulla kysymään, saisiko viereesi istua... :whistle:
Kukaan ei kyllä Helsingissä tuijottanut, kaikilla oli eteenpäin suunnattu tiukka katse...sitäkin voi kokeilla tai aurinkolaseja. Ja suu ei saa hymyillä. Et näin toistepäin.

Ihmiset monta kertaa katselevat niitä, jotka kantavat oman olemuksensa kauniisti. Kuulutko heihin?
Ota tuijottaminen kohteliaisuutena, vaikka toljottava tuijotus onkin harvinaisen epäkohteliasta.

Maalla tuijotellaan enemmän kuin kaupungeissa. Ihmiset katsovat myös kaikkea poikkeavaa: kaunista, rumaa, erikoista, lihavaa, laihaa, tyylikkyyttä, tyylittömyyttä, paljasta pintaa, piukkaa peppua, daisareita(muistuttavat rauhasta), julkkista, humalaista, pitkää, pätkää, haisevaa, äänekästä, itsekseen puhuvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tomaattikeitto:
Jotkut menevät ostareille ja kaupunkiin pelkästään katselemaan ihmisiä...se on eurooppalainen harrastus. Se on nykyään normaalia. Kannattaa joskus kokeilla -mene kahvilaan, tilaa kahvi+herkku, katsele vilinää. Katsele erilaisia ihmisiä, hymyile. Kannattaa olla itsekin tuijotuksen kestävällä lookilla liikkeellä -esitellä itseään. Joku voi kyllä tulla kysymään, saisiko viereesi istua... :whistle:
Kukaan ei kyllä Helsingissä tuijottanut, kaikilla oli eteenpäin suunnattu tiukka katse...sitäkin voi kokeilla tai aurinkolaseja. Ja suu ei saa hymyillä. Et näin toistepäin.
Tämä on lempiharrastukseni, olen opettanut lapsenikin siihen. Asumme Helsingissä ja olemme aina harrastaneet ravintolabongausta.

mikä on ihmisten onglema, esim bussissa joka ikinen mulkaisee tai kyylää jotenki, eikö vaan voi kävellä ohi ilman että kattoo tai välittää... ilmeisesti ihmisillä on jonkilainen ongelma

Ei hitto! Sähän oot just tuijottaja.

Minäkin olen huomannut, että monet ihmiset tuijottavat! Ainakin minua tuijotetaan usein ihan avoimesti, siis ihan aikuiset ihmiset jotka seisovat melkein vieressäni tuijottavat minua hölmön näköisinä kuin eivät olisi ennen ihmistä nähneet. Joskus tekisi mieli kysyä joltain tällaiselta ihmiseltä, että onko hän kenties syönyt mulkosilmäkeittoa tai kieltää tuijottamasta koska oikeasti jotkut tuijottavat niin että hyvä ettei silmät tipu päästä! Tiedän kyllä olevani kummallisen näköinen, mutta odottaisin kyllä aikuisilla olevan sen verran käytöstapoja, etteivät tuijottaisi ja suurin piirtein juoksisi perääni vain saadakseen tuijottaa lisää....

Yhteistyössä