N
Naurettava aloitus
Vieras
Morsiamella on usein paljaat olkapäät... Kumma kun pappi päästää sellaiset uskontoa kunnioittamattomat pakanat kirkkoon sisään........ Hohhoijaaaaaaaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:Mitä tulee sukkahousuihin niin ne vain nyt yksinkertaisesti ovat tyylikkäämmät kuin paljaat sääret ja niitä saa nykyään niin ohuina etteivät helteelläkään haittaa. Itse olen joskus tehnyt niin että käyn sitten juhlan loppupuolella, kun meno alkaa muutenkin olla rennompaa, vessassa riisumassa ne sukkikset.
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:Mitä tulee sukkahousuihin niin ne vain nyt yksinkertaisesti ovat tyylikkäämmät kuin paljaat sääret ja niitä saa nykyään niin ohuina etteivät helteelläkään haittaa. Itse olen joskus tehnyt niin että käyn sitten juhlan loppupuolella, kun meno alkaa muutenkin olla rennompaa, vessassa riisumassa ne sukkikset.
Voi hurja,että ihan sukkikset pois illan kuluessa..Kyllä on saanut nauraa tätä ketjua lukiessa..
Sukkahousut; ohuet ja kiiltävät tuovat asuun arvokkuutta. Tämäkin on etiketissä mainittu.
KYLLÄ TEILLÄ OSALLA SUOMALAISISTA ON VIELÄ PALJON OPITTAVAA.