miksi ihmiset pitää aina tujiottaa jos

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
uhmaikäinen lapsi alkaa huutaa esim. bussissa tai kaupassa? :headwall:
joskus lapset huutaa ja usein ei auta vaikka tekisit mitä, hetken päästä se "kohtaus" menee ohi ja lapsi hiljenee mutta siinä vaiheessa monet on jäänyt tuijottaa meitä ja miettii (joskus ääneen) miten huono äiti mä oon |O
ärsyttävää :kieh:

Kerran kaupassa yks uhmaikänen sai hirveät raivarit ko ei saanukkaan karkkia, äitinsä uhkaili että kaupantäti pistää kiljuvat lapset hyllylle myyntiin, mie siinä olin vieressä niin se lapsi katto minua silmät suurina, osotti ja kysy että TUOKO!!!??? Minun oli pakko vastata että juu, haluakko jäähä tähän karkkihyllylle vai minne sinut pistetään... :whistle: Oli kuulkaa hiljanen lapsi, kapusi nopeasti takas autokärryynsä ja istu siellä hiljaa kädet puuskassa. :D Äitinsä mutisi hiljasen kiitoksen ohimennessään. :D

Mut mie en ainaskaan tuijota kiljuvien lasten äitejä, mulle se on ihan vaan normaalia taustahälyä... Antaa toisen kiukutella jos sillä saa paremman mielen. Ei se kenestäkään huonoa vanhempaa tee.

Ihmiset on niin ääliöitä et tuijottaa ihan avoimesti jotenkin poikkeavia ihmisiä....vammaisia, lihavia jne jne. Itse olen koko ikäni kärsinyt tästä ja vituttaa ku monet vanhemmat antaa lastensakin vaan tuijottaa ja supista jotain!!!

hyväksi koettu keino on sanoa tuijottelijoille ja päivittelijöille että "mitäs asiaa sulla on kun noin kyttäät" tai "etkö ennen ihmisiä ole nähnyt" pari kertaa olen joutunut sanomaan näin kun on todella syyllistävästi katsottu ja päivtelty.

Niin ne tekevät juu. Itse saatan vilkaista, ettei ole mitään hätää (että vanhemmat on vieressä jne.) mutta jatkan samantien matkaa.

Meillä on tääl rivarissa niin ihanat naapurit, että vauvaa nukuttaessani ulos vaunuihin alkaa ovet aueta ja tullaan kyttäämään, kun vauvalla on tapana itkeä 5 minuuttia ennen nukahtamistaan. Sen vuoksi meidän ulkoilut on menny pilalle ja ollaan jo kuukauden päivät nukuttu sisällä. Ärsyttää se ainainen kyttääminen.

Tiedän itse, että vauvalla ei ole mikään hätä vaan on väsynyt, ja olen saman naapureillekin sanonut. Silti kerta toisensa jälkeen tullaan katsomaan ja kuuntelemaan. V****taa!!!!!!!

Se on kyllä tosi ärsyttävää. Kerran itsekin tosi väsyneenä kaupassa yritin huutavaa uhmaikäistä saada pysymään kärryissä ja mielellään jopa hiljaa kun huusi kuin syötävä. Kaksi mummoa jäi seisomaan parin metrin päähän ja seuraamaan kuin äiteen käy niin nakkasin sanoa niille että "liput on sit 20? tähän esitykseen!" :whistle: Mummot tais olla köyhiä kun ottivat jalat alleen ja lähtivät :D

... lapseton ja katson aina pahasti kun kiljuvat, samoin kaverini, siis nimenomaan lasta ei äitiä. Joskus säikähtävät ja hiljenevät. Ihan mielettömän hermoonkäyvää, ei jaksa yhtään.
Ei ole äidin syy.

Yhteistyössä