Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noku ei tartte enää pinnistää, kaikki on tehty niin helpoks.
Vähemmästäki laiskistuu.:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30496043:Eli pitäis palata ajassa 100v taaksepäin niin ihmisten olisi pakko olla reippaampia
No vois kait sen noinkin ajatella.
Miksi ei saisi olla laiska?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30496060:Laiskuus on pahasta ja laiskistuttaa laiskoja vaan enempi
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30496043:Eli pitäis palata ajassa 100v taaksepäin niin ihmisten olisi pakko olla reippaampia
Sopii mulle, lähdetäänkö heti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30496098:Het huomennna, tarkistan illalla lottoni
Haluun 100v tulevaisuuteen olemaan vielä laiskempi :stick: Missä mun robottipalvelijat on?! |O :kieh:
Mulle ei tuu robotteja. Niistä olis liikaa vaivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30496033:HÄH?
Maatila eläimineenkö me jostakin hommataan? Vai mihin sitä rahaa tarttee niin paljon?
Joku linnakin olis kyllä ihan kiva.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30496220:Ei mitään linnaa, vaan maatila elukoineen.
Mä voin tulla kans, mut en tee kyllä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30496033:HÄH?
mää voin tehä polttopuut ja lämmittää pirttiä
ja jos tarttee lahtata elikoita...